Joost,
Er is ook wel een logica in kaal of bekleed. Maar ik doe gewoon zoals ik denk dat ie vet wordt. Het racergebeuren is door een aantal van hier sowieso al niet echt geliefd omdat er geen 3.0R32G6016VTurboTB Blok in ligt. Stalen velgen zijn van Opel en wordt RAL 2000, DubClub Oranje :) Ja De pul, allerlei reacties. Een beetje jammer dat mijn post wordt aangepast. Volgens mij heb ik geen woord gelogen. |
Ik heb dingen weg gehaald, nu weer lekker ontopic en wil de kleuterklas elkaar niet blijven uitdagen? Ik hoef geen namen te noemen denk ik ;).
|
Quote:
okay,heb ik gemist dus...kan wel begrijpen dat die andere weggehaald is. verder on-topic weer :thumbup: |
Banden zijn binnen! Nu nog wachten totdat de velgen klaar zijn. Dan kan het setje gemonteerd worden en wordt de buitenkant van de Golf ook fotowaardig :) *Let overigens ook even op het stijlvol ingerichte huis van mijn Oma :thumbup: * |
die is de hele dag thuis zkr...vandaar dat je ze daar laat leveren
|
Hoezo is dat niet stijlvol dan?
Tegenwoordig noemen ze dat koloniaal en is het in eens in....;) In iedergeval staat mijn huis vol met zo gezegd duur gekocht koloniaal. Maar goed, volgens mij zijn dit nangkang banden toch? Waarom besteld iedereen dat soort banden, ga er toch vanuit dat het qua wegligging niet veel tengoeden komt ! |
nankang is prima zolang het droog is eigenlijk. het kost geen drol. en ze maken maten die geen enkel ander merk maakt.
enige nadeel is dus als de wegen iets minder zijn. Maar goed. dit wordt toch een funauto. en dus zal dat nie heel veel uitmaken voor furb! |
Het is voornamelijk om de maten te doen inderdaad, al vind ik Nankang ook helemaal geen verkeerd bandje..
|
Ik heb alleen nog maar superfijne nankang banden gehad, zowel droog als nat prima! Daarbij ook nog stil, goedkoop en de juiste maten!
|
valt mij ook niets tegen. Heb de banden er nu een paar maanden om zitten en heb qua grip niets te klagen.
Deze discussie is al meerdere keren gevoerd, meningen verschillen :D Wat voor maat bandjes heb je er nu liggen Furb? |
Ik geloof zelf ook minder in Nankang maar inderdaad, het is om de maat te doen: 165 40 16. Daarbij is de weglegging toch prut met een auto die op de grond ligt. Dan maakt het verschil tussen een Michelin of Nankang ook niet meer uit, als dat uberhaupt mogelijk zou zijn ;)
Koloniaal? Goed om te weten! Dan levert het spulletje misschien nog wat op ;) |
anders kun je er altijd op marktplaats nog retro/oldskool bij zetten. wordt tegenwoordig bij alles wat ouder dan 10 jaar is gezet
|
Leuk projectje. Met oranje velgen wordt dit wel een opvallend geheel.
Die banden hebben 0,0 grip zo is mijn ervaring, dus niet al te sportief gaan rijden ;) Volgens mij heb je exact dezelfde rolkooi en veerpootbrug als ik had, die vind ik uiteraard erg mooi :D Had als basis wel op zijn minst een GTI genomen bij racerlook, maargoed, ieder z'n voorkeur. |
Dank! Volgens mij is het jouw oude rolkooi, heb hem van iemand uit belgie gekocht. De veerpoot heb ik zelf nieuw gekocht maar het kan hetzelfde type zijn.
|
Woow:
|
Vet!
|
Netjes fred... Wat kost dat bij B&B? 4 velgjes spuiten?
|
Ben zeer benieuwd na de foto's als ze eronder de auto zitten...Spiegels zien er ook super uit... :thumbup:
|
stoer man, glimt als een malle!
|
Ziet er leuk uit hoor, vandaag de foto`s van onder de auto?
Gr Ronnie |
echt supervet,gauw eronder en pics!!
|
Bedankt mannen! Ik ga dadelijk beginnen om hem wat lager te leggen en de wielen eronder.
Melvin, 4x velgen + buitenspiegels kost 200 euro. Ik heb de wielen van binnen en buiten laten spuiten maar alleen de buitenkant zou 150 zijn ofzo. |
nice jung! wat voor breedte zijn die wielen...7j ofzo? Ik wil foto's...
|
Klaar! Zo nat als een hond maar het spulletje zit er onder. Hij ligt nog niet laag genoeg maar daarvoor moet ik de hulpveren eerst verwijderen. Daar heb ik nu niet het juiste gereedschap voor. Misha zal zo wel een paar foto's schieten.
De velgen zijn 16" 6.5J ET 38 |
Zien zien zien hahahaha..ben benieuwd..
|
:cool:
|
misschien komt het door het trieste weer,maar het valt mij een beetje tegen....
er mist iets,kan nog niet ontdekken wat.... |
Hij mist de stance.... hij moet lager maar dat gaat nog niet omdat de hulpveren weg moeten. Daarbij moet er nog een spacertje op en naafdopjes op de wielen.. Schoon op een mooi vlakke weg helpt ook
|
@De Pul,
Je hebt gelijk hij mist iets... Gr Ronnie |
Quote:
idd,hij komt een beetje slap over zo.... zou ook nog die reflectorplaat achter erafhalen en zo'n dikke onderlip eronderzetten(om de racelook te benadrukken) |
Ik vind Mooi staan..mooie zwarte naafkap op de velgen,dan breekt het mooi weer qua kleurstelling..Mooie Combi zo..MVG René
|
de velgen staan ook wel mooi maar het totaalplaatje komt niet echt racy over...
het had overdreven gezegd nou ook een crossauto voor koninginnedag kunnen zijn.... |
Lager is altijd beter,. denk dat al veel scheelt.
Gr Ronnie |
Voor 2 cm lager, achter een cm breder en de naafkapjes erop en dat is een hele andere auto.
Gaat zeker goed komen, ik vind 't nu al wel geslaagd! |
Qua kleuren vind ik hem leuk...maar om hem nou de titel "race look" te geven...neh.
Zal wel komen door de smalle velgen met de iele bandjes :) |
we wachten geduldig af...;)
|
Ziet er al best leuk uit zo.
Misschien nog oranje knippers en oranje blokken op het dak ? |
Die reflectorplaat maakt m juist nu, met deze kleur wielen. Spiegels vind ik geen gezicht. Racelook, neuh, gewoon leuk.
|
Quote:
het is wel de bedoeling dat de racelook ervan afspat,dus in dat licht gezien zeg ik;eraf met die albertheynmobiellookreflectorplaat :thumbup: :D :D |
Dat hele racelook gebeuren gaat sowieso nergens over. Noem t gewoon furb look, kan niemand er meer wat van zeggen :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:53. |