Quote:
wie weet doe ik dat wel :D |
Morgen even de polo wassen en poetsen etc. Klaar maken voor zondag :D
|
Quote:
thnx maar het hotel had me gebeld dat de last minute boekingen niet door konden gaan :screwy: kan ik nog om 7 aanrijden :mad: maar ja je moet er wat voor over hebbe ;) dus morge op de agenda : grote poets van de 50 :thumbup: |
trouwens zijn er morge ook volksforum shirts te koop?
moet er nog een hebbe het liefst een witte voor het show youre volksforum shirt contest:D |
Quote:
denk het niet de mensen van Volksforum zitten in Boom ;) |
Quote:
Ja, je snapt het niet... :screwy: |
Het weer wordt goed, het terrein ligt er super bij, dus ij zijn er klaar voor.
vandaag gaan we vollop bezig met de voorbereidingen, zodat morgen alles zo vlekkeloos mogelijk loopt. |
Auto staat sinds gisteren klaar!
Eerst ff gruwelijk kermis vieren hier en dan morgenvroeg die kant op :D |
das nou jammer.... Alberto heb morge iets bij me voor jou! :thumbup: hoop dat t gaat passen in de 50..... Zo nu maar eens beginnen om de 50 te poetsen:D
|
Ik ben er ook bij.....
Heb er zin in. |
berichje vanaf de haven van zwolle wij wachten nu op de inschrijvingen en dan straks de boot op en dan komen we morgenvroeg aan :D
|
wij gaan met de boot van 14 uur , via Hoogeveen
tot morgen |
ik denk dat wij morgen ook ff komen. Heb geen auto op het moment. Misschien dat ik hier wat moois aantref:P
|
@Siets: Dat zul je zeker!!!
@Roy-16VT: Vergeet je zwembandjes niet, en blijf bij de reling vandaan. |
Zo ,net t eten op ,kom net terug van een dagje "groningen' Maisdoolhof ,met de vrouw en kids !
Zal zo nog even de poetstas klaarzetten voor morgen ,de jetta staat al weer klaar in de schuur ! Gister nog even de voorste remmen eraf gehad ivm een vastzittende remzuiger , daar was een stofhoes om de remzuiger losgeraakt ,en daar was vocht bij gekomen en dan weet je t wel , roest! Maar de 1e proef(rem) rit alweer gemaakt ,en het is weer 100 punten! Heb er al zin in ! Straks maar vroeg op bed , moeten nog een lange weg gaan morgenvroeg ,denk dat we rond 4 uur zullen vertrekken :D Oant moarn! :thumbup: |
Ga je via Parijs? :D
|
Klaar om te gaan. Nog ff een nachtje slapen :screwy:
|
Taxi geregeld... rond 07:00 roken we die kant op :rock:
|
Quote:
hee roy hou je wel rekening met de zondags dienst :D |
Ik stap nu op de boot, auto staat onder in het ruim...
|
Wordt voor mij helaas fotootjes kijken. Maak er dus maar een stuk of wat:thumbup:
|
En ja hoor hier vanuit t westen worden de VW"s ook gestart tot straks:D
|
Het regent dus ik ga niet....
|
Quote:
In je bed zeker? |
Quote:
Jij bent mooi op tijd wakker . |
zo heren de reis voor mij gaat beginnen:tumbup: tot straks:D
|
Toink = ook aanwezig. Autoloos helaas maar erbij is erbij :D
|
Haha, helemaal ontschoten deze meeting.
Dacht dat het in september was ipv augustus, achja volgend jaar beter...:) |
Voor mij blijft het helaas ook bij foto's kijken...
moet helaas werken. een aantal man van VW Team Arnhem is wel naar hellendoorn. |
Ik heb alvast een paar foto's online gezet:
http://www.volksforum.com/forum/sho...5136#post765136 |
zo heren dat was wel een mooie meeting:thumbup: ben net thuis van de lange maar mooie rit:D ook erg mooie locatie;)
|
|
All times are GMT +1. The time now is 20:59. |