![]() |
Gans geile wielen jah!
Hoop voor je dat hij er in 1x door heen komt, weet wat voor geziki het is als ze je kenteken in nemen. |
Ben benieuwd naar het plaatje met die wielen, zal wel weer een dikke Jetta worden !
|
Heul mooi! ;)
|
Inmiddels 2 van de 4 wat beter gepoetst, blinken alweer wat meer ..
Verder heb ik trouwens ook gele lampjes voor in de koplampen en is er een US module onderweg. |
Goed Bezig :thumbup:
|
dik!
|
Ik heb van het weekend ook zo'n setje Zenders opgehaald bij Alberto, maar donders! Wat zijn die van jou netjes! Extra stimulans om bezig te gaan aan de mijne!
|
Bedankt mannen!
Ik heb er net even 2 onder gezet.. 1 voor en 1 achter icm de 2cm spacer. Heb ook wat foto's gemaakt uiteraard, zal ze zometeen even online knallen. |
Zo, beetje schroeven en wellicht de randjes omtikken moet het helemaal goed gaan komen denk ik:
![]() ![]() ![]() |
Ja hoor. Erg netjes:thumbup:
|
Nou, dan ook maar gelijk een shopje zoals hij moet komen te liggen:
![]() |
Dit is lijp swa,
|
idd knappe shit misha...en normale maten zodat de helden je laten rijden hopelijk...
|
Ja joh, nu ben ik zo legaal als een pool met een verblijfsvergunning..
|
bestaan die dan?:P
|
geen idee :redface:
|
hele dikke jetta! wielen staan echt super, en natuurlijk netjes plat over de grond zoals het hoord :thumbup:
|
erg netjes !
alleen vond ik het staal iets netter maarja ,, het komt zekers eens zo dik met deze :D nu jij zij in men topic dat 9j zou uitsteken ja dat doet het idd vrij hard :screwy: maarja we zien wel wat de belgische politie er van zegt want na jou verhaal is de schrik er wel ingekomen :( dat er maar snel foto's komen met de gele lampen !! ;) grtz jelle |
Super Misha, staat um rete goed !
|
Zenders staat hem netjes :thumbup:
|
Zeer mooi hoor.
|
Nice hoor!
Hoop hem een keer te bewonderen op een meeting. |
Staat super Misha echt netjes (en ook netjes binnen de wiel kastjes :P ) Zondag nog naar Dinxperlo met de jetta of....?
Gr Joey |
Nice
|
heel netjes hoor! maar hoe ga je die krik er onder vandaan halen :D:D:D
|
Quote:
Als hij donderdag is goedgekeurd ga ik 't zooitje monteren enzo, meetingklaar maken. Waarschijnlijk heb ik dan m'n papieren nog niet terug van de RDW (moet verstuurd worden) Maar de kans is groot dat ik dan toch in de auto stap.. ik heb lang genoeg gewacht! Knedel.. dan pak ik het krikje uit de kofferbak, iets omhoog.. grote krik eronder uit en zakken! Eigenlijk standaard procedure, nog geen enkele auto van mij heeft die krik er in 1 keer onder gekregen :D |
Quote:
ik doelde eigenlijk op de laatste foto (shop) :D bekent ritueel hoor ;) toffe jet trouwens had dit topic nog niet gespot :redface: |
Goeie velgenkeuze Misha :thumbup:
|
Helemaal zo lelijk nog niet. :tongue:
|
:D .. dank!
|
zijn dit die van Alberto?
|
Quote:
neen ;) |
Ziet er blits uit ;)
|
Zo daar knapt de Jetta van op zeg.Goed bezig zeker als straks lekker plat licht. :thumbup:
|
Moet toegeven dat ze DIK staan onder je Coupe !
|
Quote:
Dat is geen schande hoor :) Bedankt in ieder geval! |
Dat staat een stuk grappiger dan de vorige set m.i. , leuk Misha :thumbup:
|
zeer mooie jetta. lak ziet er erg goed uit. en velgen staan hem ook top!
idd nog even verlagen en hij is practisch af |
Bedankt, dat verlagen komt wel goed.. zodra hij gekeurd is :thumbup:
Vanavond even de trailer halen en dan morgen om 10.45 keuren in 's Hertogenbosch! |
Suc6.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:37. |