Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

ArwinG60 16-05-2009 16:18

ik heb die bbs rf wielen in 17 inch steek 4x100.
8 en 8.5j 17 et 24

Vains 27-05-2009 20:15

Geen updates tot dusver. Alleen nog een foto thanks to T.C.Z.L.:

De trip naar Wörthersee heeft de wagen goed doorstaan. Een kanonnetje is het wel. Hij gaat bij 260 km/u in de begrenzer... :eek:
Hij liep hard genoeg om o.a een BMW Z3M, Nissan 350Z en Mercedes E55 AMG op de kont te plakken.
Het was ook wel leuk om een nieuwe Honda Civic type R tot 220 km/u op te duwen en hem vervolgens finaal weg te rijden. Ik ben tevreden :D

De Pul 31-05-2009 10:47

super:thumbup:

Vains 05-06-2009 00:38

Een foto van afgelopen weekend op S.M.D.

De Limburger 05-06-2009 11:02

Mooie foto..mooie wagen..mooi weer gezellige meeting wat wil je nog meer.
Gr Ronnie

Vains 22-07-2009 13:00

En ja hoor... alsof het niet erger kon heeft de Vr6 gister in een hagelbui gestaan toen ik aan het werken was :mad:
Resultaat de hele motorkap en het schuifdak vol met putjes!
Er vielen hagelstenen zo groot als knikkers uit de lucht, ik ben naar buiten gerend en heb de vr6 in de fietsenstalling neergezet, maar helaas was de schade al aangericht :eek:

Oke, er zat al aardig wat steenslag op de motorkap, dus hij moest toch opnieuw gespoten worden. Maar toch...

erik_jetta 22-07-2009 15:22

Dat is kut man!! trouwens, bij mij in geleen heeft het niet gehageld! alleen beetje regen...

classic-edition 22-07-2009 18:44

Mooie klote voor je. Maar misschien geluk bij een ongeluk en kan de verzekering de schade betalen ?

Vains 22-07-2009 23:32

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Mooie klote voor je. Maar misschien geluk bij een ongeluk en kan de verzekering de schade betalen ?

Dat is het punt, ik ben alleen WA verzekerd ivm de leeftijd van de wagen :rolleyes:
Dus als hij voor komende zomer weer in orde is dat laat ik hem eerst taxeren en all risk verzekeren :thumbup:

Pedaalemmer 23-07-2009 08:06

Dat is balen, foto van de schade?

audissimo 23-07-2009 09:02

Quote:
Originally Posted by Vains
Dat is het punt, ik ben alleen WA verzekerd ivm de leeftijd van de wagen :rolleyes:
Dus als hij voor komende zomer weer in orde is dat laat ik hem eerst taxeren en all risk verzekeren :thumbup:

Ik zie dat je ook uit limburg bent. Ik heb een adres in venlo voor uitdeuken zonder spuiten. En ja ik weet er zijn hier veel adressen voor, maar die zijn niet zo goedkoop als deze! ik kom er al jaren met mijn auto en werkelijk super!

Mocht je interesse hebben hoor ik het wel...

En btw; Lekkere Corrado hoor!

Gr. Joeri

Vains 23-07-2009 12:17

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Dat is balen, foto van de schade?

Ik heb nog geen foto's, hier regent het nog steeds... Zal eens foto's proberen te maken als de wagen gewassen is, dan zullen ze wat beter zichtbaar zijn :redface:

Edition-Blue 23-07-2009 12:18

Heel zonde van de schade !

Vains 23-07-2009 12:19

Quote:
Originally Posted by audissimo
Ik zie dat je ook uit limburg bent. Ik heb een adres in venlo voor uitdeuken zonder spuiten. En ja ik weet er zijn hier veel adressen voor, maar die zijn niet zo goedkoop als deze! ik kom er al jaren met mijn auto en werkelijk super!

Mocht je interesse hebben hoor ik het wel...

En btw; Lekkere Corrado hoor!

Gr. Joeri

Bedankt voor het compliment :thumbup:

Ik zal dit even in mijn achterhoofd houden. Op zijn vroegst wil ik hem in de winter in orde laten maken. Tegen die tijd neem ik wel even contact met jou op, bedankt in ieder geval...

Gr.Nigel

Shon 24-07-2009 20:35

Een bom van een corrado blijkbaar !
De nieuwe velgen staan er echt pakken beter op ;)
Nog veel plezier ermee
en klote van de schade, al die hagelbuien :s

classic-edition 24-07-2009 20:38

Ik zou dan nog effe wachten en hem net na de winter laten spuiten.
Een ongelukje of een hagelbui in de winter is zo gebeurd

Vains 25-07-2009 11:00

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Ik zou dan nog effe wachten en hem net na de winter laten spuiten.
Een ongelukje of een hagelbui in de winter is zo gebeurd

Hey Marco,

Ik heb de wagen gister eens even gewassen om een beter zicht te krijgen op de schade. Opzich valt het wel mee, er zitten een paar wat meer zichtbare deukjes in en een heleboel waarvoor je eerst beter moet kijken. Maar tocht moeten ze eruit voordat de wagen gespoten word.
Ik denk dat ik inderdaad zo rond blijf rijden tot in het voorjaar (dan heb ik die pekel en hagelbuien hoop ik gehad)

Vains 25-07-2009 11:07

Hier nog een drietal foto's van MIVW:

Aankomst:

Op het terrein:

Vertrek:

Ik ben gestalked geworden :D

Yusuf 28-08-2009 00:39

Dat paars is echt :wuv: Ruilen?

Vains 28-08-2009 17:20

Quote:
Originally Posted by Yusuf
Dat paars is echt :wuv: Ruilen?

De kleur daar ben ik ook echt helemaal gek op, vooral als hij in het zonnetje staat :green:

egon 30-08-2009 12:20

Quote:
De kleur daar ben ik ook echt helemaal gek op, vooral als hij in het zonnetje staat :green:

een ook als die niet in de zon staat is het een mooie kleur
gr,egon

ps binnenkort maar weer eens bij babbelen op een meeting.

Vains 30-08-2009 13:48

Vorige week nog een paar foto's geschoten in het zonnetje :cool:

Voor de rest is er niet veel meer aan gedaan. Aangezien ik weer met school ben begonnen moet ik weer wat rustiger aan gaan doen :rolleyes:

@Egon: In de schaduw is de kleur ook wel mooi :tongue: Wat is de volgende meeting waar je naartoe gaat?

egon 30-08-2009 14:38

ik denk dat mijn eerste meeting op 27 September - Vw Team Brabant Meeting ~ Oss
ivm werk is er weinig tijd over en die tijd die ik over heb die wil ik zoveel mogelijk met mijn dochter door brengen.

ps leuke foto`s
gr,egon

T.C.Z.L 30-08-2009 16:20

Nette foto's.
Blijft echt een prachtige auto :thumbup:

De Limburger 30-08-2009 16:27

Nigel veel succes op school en we zullen ons nog wel treffen denk ik hahaha.
Gr Ronnie

Vains 13-09-2009 20:28

Op vwvortex heb ik nog een leuke foto gevonden van Wörthersee dit jaar :D

Voor de rest is er niet veel meer gebeurd aan de Vr6. Vorige week wel nog even last gehad met het lopen op 5 cilinders. Oorzaak was een bougiekabel die niet meer 100% was waardoor 1 bougie helemaal verkoold was.
Gelukkig geen dure reparatie :thumbup:

Nu maar wachten op de winter zodat ik hem kan schorsen en er het een en ander aan kan gaan doen...

Hight 13-09-2009 21:45

mooi ding!

mvg Mike

Vains 13-09-2009 23:05

Quote:
Originally Posted by Hight
mooi ding!

mvg Mike

Dank je :thumbup:

erik_jetta 14-09-2009 11:38

Het is toch een heerlijke bak nigel!

Erik 14-09-2009 17:41

Nice, hij doet het weer!
Gelukt met de kabels neem ik dan aan?

Vains 14-09-2009 18:05

Quote:
Originally Posted by Erik
Nice, hij doet het weer!
Gelukt met de kabels neem ik dan aan?

Jep :D
Nog even kijken voor een nieuwe kabel en dan kom ik de jouwe eventjes langsbrengen.
Bedankt nog voor het lenen :thumbup:

CleanedCordoba 15-09-2009 11:33

mooie corrado man ! gezien in worthersee :D

breadfan83 25-09-2009 19:14

Kan 't zijn dat ik je net voorbij zag komen rijden op de rijksweg in Geleen?

Ik knipperde nog met de lichten, maar je was volgens mij te druk aan het opletten op die knakker die voor je aan het inparkeren was. ;)

Vains 25-09-2009 20:06

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Kan 't zijn dat ik je net voorbij zag komen rijden op de rijksweg in Geleen?

Ik knipperde nog met de lichten, maar je was volgens mij te druk aan het opletten op die knakker die voor je aan het inparkeren was. ;)

Ja dat kan kloppen, in welke auto reed jij dan?

breadfan83 25-09-2009 20:10

Quote:
Ja dat kan kloppen, in welke auto reed jij dan?

Audi 80 van m'n pa. :D

Zat eerst te kijken of dat xenon was, grootlicht of gewoon slecht afgestelde koplampen, toen dacht ik "wat een vreselijk vette Corrado!" en toen "heej, dat lijkt wel Nigel met haren!" :D

Vains 26-09-2009 17:48

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Audi 80 van m'n pa. :D

Zat eerst te kijken of dat xenon was, grootlicht of gewoon slecht afgestelde koplampen, toen dacht ik "wat een vreselijk vette Corrado!" en toen "heej, dat lijkt wel Nigel met haren!" :D

Haha, lekker is dat he die felle xenonkoplampen :D
En ja mijn haren zijn ook een stukje gegroeid :kenny:

Inmiddels staat de corrado weer op zijn winterwieltjes aangezien het alweer herfst is...

Op de verlaging en de stickers na weer helemaal origineel dus :cool:

De Limburger 26-09-2009 23:53

Geille Karre man..

Mitta 27-09-2009 00:08

Nu al op winterwielen :eek: Ook met deze velgen vind ik het een mooie Corrado :thumbup:

Vains 27-09-2009 14:09

Quote:
Originally Posted by Mitta
Nu al op winterwielen :eek: Ook met deze velgen vind ik het een mooie Corrado :thumbup:

Dank je :thumbup:
Aangezien ik de wagen komende maand ga schorsen liggen de winterwielen er al onder :)

Indien er serieuze interesse is in de BBS velgen dan mogen ze eventueel weg :D

classic-edition 27-09-2009 16:18

Ik hoop dat je die wielen snel verkoopt.
Ik weet nl nog wel een leuk setje voor eronder ;)

All times are GMT +1. The time now is 07:45.