Quote:
ik wacht deze marktplaats koper nog even af als ie dan niet weg is hou ik um. hij staat ook 11 van de 12 maanden stil hè, das eigenlijk ook zonde... maar aan de andere kant, ik heb schermen, dus strakmaken, overspuiten, en de 16vw erin, dan heb ik gewoon een hele mooie rappe en complete scorocco... :rolleyes: we wachten even af. groet frank |
hoop dat die een goede eigennaar krijgt verdient die wel.
en zo aan je plannen te horen als je hem houdt komt dat ook wel goed. |
Quote:
de nieuwe eigenaar selecteer ik nog altijd en niet het geld ;) als iemand zon auto als dagelijks vervoer gaat gebuiken om maar geen wegenbelasting te hoeven betalen dat gaat de koop gewoon niet door! ik zou het zonde vinden als ie elke dag door de regen, pekel, sneew noem maar op moet gaan... :screwy: bij mij staat ie mooi droog in de loods en hij kost geen geld (maandelijks dan :) ) dus mij staat ie niet in de weg toch.... :thumbup: ik ben benieuwd morgen wie er komt :rolleyes: maar aan de telefoon klok hij wel oké :thumbup: |
niet verkopen.......................
|
Verkocht? Of ga er je verder mee?
Zou zonde zijn anders.. |
nee, de rocco is nog niet verkocht.
en verder mee gaan ga ik voorlopig niet redden. ik kom om in het werk! :) |
nou de afgelopen dagen de scirocco apk klaar gemaakt.
afkeur punten waren de achterremslangen en lv achterste draagarmpunt repareren en ra rem zat vast. zo gepiept dus en is weer voor 2 jaar gekeurt! ik moet er dan wel bij zeggen dat de scirocco vanavond is opgehaald :( verkocht dus. maar hij staat in de buurt dus zal um nog wel vaker spotten hoop ik :) groet frank |
is een gaaf karretje hoor!
zonde dat hij weg is, maar je kunt natuurlijk nooit alles bewaren! |
aan de ene kant,leuk...
kun je weer verder aan de renner;) andere kant,jammer natuurlijk. |
Quote:
tja, het geld heeft precies 6 uur op mn rekening gestaan :D tis al weer door gestoren naar de volgende :screwy: maar dan heb je straks wel 400 paarden aan het dansen onder de kap :rolleyes: |
en dat is ook wat waard vanzelf:D
|
Quote:
Heb je je een manège gekocht? :screwy: |
Quote:
hahahaha :D zo kun je het ook zien inderdaad... nee de 16vturbo. :thumbup: |
Heeej...die heb ik bij de midwinter meeting gezien en ook in Arnhem, 4th dub-inn. Strakke kar, jammer dat ie weg is. Maar aan de andere kant, een Golfje met 400pk is zeker niet mis. Heb je deze ooit gezien? Ziek :screwy: http://www.youtube.com/watch?v=02DgJQiPDU8
|
Quote:
zo zijn der inderdaad veel 16v turbo filmpjes :) tis leuk speelgoed :D |
Geen zorgen Frank, ik zal er goed voor zorgen! ;)
Dub meeting in Well ben ik ook bij, daar zal die ook aanwezig zijn:D Groeten.. |
Quote:
kijk, dan zijn de oude rotten toch weer samen op 1 meeting! :woowoo: de audi komt ook had ik vernomen :) vet! ik kom met met de grijze 1 en de VR :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 08:12. |