Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 3 (fastback, notchback, squareback) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=28)
-   -   verfje voor de ponton (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4385)

volksaddiction 04-04-2005 06:31

Quote:
Originally Posted by the hanz
als alles op zijn plek ligt dan wilde ik ze inderdaad netjes zwart maken en de bovenkant van de koelribben polijsten...
maar belangrijkste is eerst dat de auto eens ff gaat rijden..

Ik zou ze eerst zwart maken en dan op zijn plek leggen, anders word het zo'n zooitje in je kofferbak ;)
Morgen ben je nog maar een x met de FB dan ??

the hanz 10-04-2005 13:36

van het weekend de hoogt van de tl maar eens aangepast stukkie laten zakken voor en een paar 135 smart bandjes erop, met zijn kont naar de grond zogezegd....bekt een heel stuk beter zo...

al met al zeker een ruime tien centimeter naar beneden en geen klachten meer van zestienhoven dat ik de vliegtuigen uit de lucht scheen :D

volksaddiction 10-04-2005 21:18

Goed bezig hans !!!
Mooie bandjes trouwens ;)
Ben je nou voor EN achter omlaag gegaan ?
Hoeveel tandjes, net als de notch 2 binnentanden ?
Echt een cool ratje zo !!

the hanz 11-04-2005 06:04

alleen aan de voorkant naar beneden toe achterkant was al aardig laag, en ik dacht dat ik maar een tandje aan de binnenkant omlaag gegaan was, maar als ik het zo zie lijken het er wel twee, ik vind het laag zat zo iig , rijd nog wel oke een enkele keer tik hij wel eens onder in zijn schokbreker, maar wegligging is wel beter, hij waait niet meer zo opzij :biggrin:

volksaddiction 11-04-2005 06:34

Hij is idd. aardig ver gezakt voor ja !!
Maar ook op de banden ga je enkele cm's omlaag natuurlijk !
:cool:

Mychatype3 11-04-2005 14:13

alle typeIII's moeten laaggggggggggg

Zo dat zien we graag, naar de grond met die vooras......... :D
Greetz mycha

Ps Hans hoe gaat ie met de notch?? ga je het halen?

the hanz 11-04-2005 16:01

Quote:
Originally Posted by Mychatype3
Zo dat zien we graag, naar de grond met die vooras......... :D
Greetz mycha

Ps Hans hoe gaat ie met de notch?? ga je het halen?

ik denk nog steeds dat het haalbaar is gewoon rustig aan doorgaan toch :biggrin: hopelijk over een a twee weken zover dat ik aan het blok, bak en elektra ga beginnen en dan moet het aardig af zijn denk ik....stereo e.d. is van latere zorg toch...

the hanz 14-04-2005 20:48

vandaag de headlightguards binnen gekregen uit australie, een setje orginele guards met nog mooi chroom dus gelijk ff gepast en weer helemaal bling :cool:

René 14-04-2005 20:55

dat zijn toffe dingen!!!
mooi man!

krukab 15-04-2005 06:17

Ziet er erg goed uit Hans ... bumper hoeft er nu ook niet meer af zeker ??

the hanz 15-04-2005 06:20

Quote:
Originally Posted by kruk@b
Ziet er erg goed uit Hans ... bumper hoeft er nu ook niet meer af zeker ??

nee thnx to joe kan die nu lekker blijven zitten rubbers zijn helemaal oke ff schoongemaakt en erop gezet, al weer bijna kompleet nu :D

volksfahrer.nl 15-04-2005 06:22

Damn! Die guards zijn COOL!!!!
Echt bizar stoer...

ska1958 15-04-2005 08:55

So als ik dat allemaal zo zie, ga ik haast weer een ponton erbij kopen! Wordt echt een vette ride!

SplitBien 15-04-2005 09:46

Mooi hoor hans!! Ben benieuwd hoe het totaal plaatje straks is!!!!

the hanz 15-04-2005 11:06

Quote:
Originally Posted by ska1958
So als ik dat allemaal zo zie, ga ik haast weer een ponton erbij kopen! Wordt echt een vette ride!

haast :confused: gewoon doen natuurlijk....

kammetje 15-04-2005 20:10

nice bling bling Hanz, wat kan je nog meer aan blingbling kwijt op je auto????

volksaddiction 15-04-2005 20:14

t*ring, wat een vette optie !!
zondagochtend nog ff IRL bekijken, voordat we naar Euro gaan ?!
:cool:

kammetje 15-04-2005 21:08

k%t ja goed dat ik nog ff kijk, daar gaan we ook even naar toe.
Zie ik jullie daar in mij fordje:(

volksaddiction 15-04-2005 21:51

Quote:
Originally Posted by kammetje
Zie ik jullie daar in mij fordje:(

geeft niks, de meeste komen watergekoeld!

Rico 15-04-2005 22:13

Quote:
vandaag de headlightguards binnen gekregen uit australie, een setje orginele guards met nog mooi chroom dus gelijk ff gepast en weer helemaal bling :cool:

wow, ziet er heeeeeeeeeeeeeeeel strak uit.

echt gaaf om dit te zien!!!

the hanz 22-04-2005 06:10

gisteren weer een beetje bezig geweest het plaatje van de buitenkant is inmiddels aardig kompleet aan het worden...
maar bij het inlijmen van de deurrubbers bleek dat het rubber van de bestuurdersdeur geen type 3 rubber was, dus helaas verder zoeken naar een orgineel deurrubber voor bestuurders kant, dus als iemand hem nog heeft liggen en wil verkopen graag even een mailtje..

bij deze nog ff een paar fotootjes

Verder llopt het wel aardig op het momen..nog wat problemen met het monteren van de pop-outs wil nog niet erg lukken, maar misschien ff een keertje bij Mycha op visite en ff goed afkijken hoe eea zit, lijkt erop dat ik nog wat mis hier en daar maar weet niet wat... :confused: :confused:

Black Devil 22-04-2005 06:25

WOW hijs onwijs mooi geworden!!

ska1958 22-04-2005 06:30

Quote:
haast :confused: gewoon doen natuurlijk....

Tja, jaja, nu toch weer besloten of toch maar weer eens notch of toch een fastback als daily rider naast de spijl! :cool: Want een Honda Civic is warm in de winter, maar.... :eek:

volksaddiction 22-04-2005 06:37

Quote:
nog wat problemen met het monteren van de pop-outs, lijkt erop dat ik nog wat mis hier en daar maar weet niet wat... :confused: :confused:

Ze zitten er toch in op de foto ??
Verder echt super....maar dat zei ik zondag al ;)
b.t.w., die verf is super !!
Gisteren de narrowed beam as in de lak gezet, spulletje is in 10 minuutjes droog !!!

the hanz 22-04-2005 06:55

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Ze zitten er toch in op de foto ??
Verder echt super....maar dat zei ik zondag al ;)
b.t.w., die verf is super !!
Gisteren de narrowed beam as in de lak gezet, spulletje is in 10 minuutjes droog !!!

ze zitten er in aan een kant, maar wel erg gammel en sluit niet goed...maar op de foto lijkt het wel wat ja...kijken mag aankomen niet....nee moet goed zitten niet zo als nu.. :frown:

volksfahrer.nl 22-04-2005 16:45

Damn! Wat is tie mooi...
Zou er zelf geen pin-striping op zetten.
Hij is zo mooi en strak, mischien dat het net effe te veel word...

Miss G wil het mischien ook op de Notch... ben ik ook niet kapot van..

Past niet echt bij de stijl naar mijn i.d.

the hanz 23-04-2005 14:07

Quote:
Originally Posted by keverpech
Damn! Wat is tie mooi...
Zou er zelf geen pin-striping op zetten.
Hij is zo mooi en strak, mischien dat het net effe te veel word...

Miss G wil het mischien ook op de Notch... ben ik ook niet kapot van..

Past niet echt bij de stijl naar mijn i.d.

we zoeken de grens :D ...maarre komt er wel op ik vind het gewoon mooi, hij mag ook wel een beetje druk worden geeft niet, vandaar ook geen sunvisor enz luxaflex voor de achterruit, ik wil met andere dingen ff wat verder....
hoop dat ploon het op de auto net zo gaat doen als op de oefenstukken, die op zijn site staan dan heb ik er wel vertrouwen in....

ploon 23-04-2005 14:56

heb net wat lopen testen met die nieuwe verf. werkt toch net weer iets anders dan dat ik gewend was (nou was ik ook met een nieuwe/andere kwast bezig), ik zal dus eerst nog maar eens wat test objectjes gaan doen.

the hanz 23-04-2005 15:45

Quote:
Originally Posted by ploon
heb net wat lopen testen met die nieuwe verf. werkt toch net weer iets anders dan dat ik gewend was (nou was ik ook met een nieuwe/andere kwast bezig), ik zal dus eerst nog maar eens wat test objectjes gaan doen.

:D :biggrin: neem de tijd je hebt nog zeker 6 weken ;)

ploon 23-04-2005 16:32

net effe lopen klooien. alles uit de vrije hand, dus de symetrie klopt voor geen meter. die on-shot verf werkt toch net iets anders (het droogt redelijk snel, dus je moet steeds wat 'reducer' door de verf op je pallet/kwast mengen)

Melvin 23-04-2005 16:56

nou, FF uit de hand? ziet er goed uit man!

the hanz 23-04-2005 17:22

Quote:
Originally Posted by ploon

net effe lopen klooien. alles uit de vrije hand, dus de symetrie klopt voor geen meter. die on-shot verf werkt toch net iets anders (het droogt redelijk snel, dus je moet steeds wat 'reducer' door de verf op je pallet/kwast mengen)

wat melly zegt...het is wel oke man...je ziet dat het uit de hand is maar dat maakt het wel echt...zal 1 mei het oefen object ff meenemen

ploon 23-04-2005 17:59

het is inderdaad 'wel ok', maar dat is voro mij niet geod genoeg.
met een paar dunne hulplijntjes en een schetjes er naast kan het veel beter.

wat 1 mei betreft, het kan zijn dat ik dan toch in hannover zit. maar op de ACN ben ik er zeker (desnoods met de volvo)

ploon 24-04-2005 16:34

nu wel met hulplijntjes (het witte raster zie je nog vaag zitten, kon het nog niet wissn omdat de vef nog half nat was). tijdens het kijken van de F1 (was zo waar spannend!) het deksel van mij nieuwe cooler effe onder handen genomen

the hanz 25-04-2005 06:10

yeah dat gaat helemaal goedkomen dat zie ik al, ziet er helemaal top uit...

kammetje 27-04-2005 19:53

potverdomme der heeft al twee dagen niemand meer iets gezegd...

Woody's Notch 28-04-2005 18:46

Voorjaar

Iedereen zal wel druk in de weer zijn met de tuin, het terras en natuurlijk de VW. Heb morgen een dag vrij genomen om aan de Notch te werken :) .

the hanz 29-04-2005 06:20

daar lijkt het op wayne....moet in 4 weken een huis leeg hebben dat is verkocht, een ponton klaar hebben want daar wil ik in juli in trouwen, en nog ff een badkamer uitzoeken voor het nieuwe huis wat we gekocht hebben dus...best ff druk natuurlijk
vervolg met de ponton, maar eens een motor en een versnellingsbak in gaan hangen..
En Oskar....de redline's zijn in bestelling... :D

Oskar 29-04-2005 08:40

Quote:
En Oskar....de redline's zijn in bestelling... :D

Goed!! Ik wilde je al mailen. Ik las dat ze limited supply waren momenteel, maar gelukkig heb je ze besteld. Ze zullen 'm vast erg mooi staan. Kan haast niet anders. :biggrin:

ploon 29-04-2005 08:49

hanz, krijg net een telefoontje dat mijn trip naar hannover niet door gaat.
dus mocht je zondag in bruinisse zijn, neem die klep maar mee.

All times are GMT +1. The time now is 03:54.