Wees voorzichtig onderweg met ongure type's enzo,
Moet je ook nog een lijst met overnachtingsplaatsen hebben?? :D |
Quote:
de meesten varen niet in het weekend ... ;) dus ff een rubber boot mee nemen :D |
Route van af de A28 afslag Eelde + Ingang ..PIJL ROOD ingang voetgangers ........PIJL GROEN Uitgang auto's ......... cirkel Groen rode lijn volgen kom je bij de ingang ;) hal 3 is voor de show voertuigen en stand werkers ....(mischien dat een vroege vogel er bij kan).. ;) |
Ik ben ook al onderweg, lang leve mobiel internet. Ik hoop morgen tegen de middag de boot bij Hoogeveen te kunnen pakken, dan kan ik rond een uur of 11 zondag aanwezig zijn. c u all :)
|
Quote:
Volgens routeplanner, 200km. minder voor mij :D dik uur rijden, lekker dichtbij dus :thumbup: |
Quote:
Je krijgt wat je verdient he zeggen ze, jij een ritje ik een rit. :thumbup: Gr Ronnie en tot zondag. |
In Europa gaat dit weekeinde de wintertijd in. In de nacht van zaterdag op zondag gaat om 03.00 uur de klok een uur terug naar 02.00 uur.
uurtje langer pitten ...... :mrgreen: |
uurtje langer oja das waar ook! ken ik wel gebruiken, vandaag 3 auto's staan poetsen!
Hopen dat het op de heenweg een beetje droog blijft... |
tot morgen.
|
ja idd, hopen dat het tot een uurtje of 12 iig droom blijft zodat de meeste auto's droog overkomen:D mijne staat ook goed gepoetst onder zijn autopyama in de voortuin:D
|
Quote:
oat moann :tongue: |
Quote:
oat moann :D :thumbup: |
Tot moggel !
|
jeuj nog 1 nachtje 'slapen' en dan gaan we:D:D:D:D
tot morgen!!!!! |
Ja OANT MOARN
|
Helaas helaas helaas, ik kan niet met mijn golfje komen, wegens een technisch mankement aan de motor, schijnbaar is mijn nokkenas zo scherp dat deze mijn hydraulische stoters stuk heeft geduwd. (hij tikt nu namelijk als een diesel) Dus komen we morgen alleen met de kever van mijn vriendin.
Heel jammer vind ik dit dus maar het is niet anders, ik vind het risico te groot om met 8 kapotte stoters toch even aan te komen. Volgend jaar beter Gr Ronnie en tot morgen.. |
Quote:
Zeg je goed "slapen" als of je nog een beetje fatsoenlijk slaap krijgt :screwy: Over een paar uur vertrekken we al :D |
Pff, ik ben morgen echt te brak.
Gelukkig hoef ik niet te rijden dus ik ga wel lekker op de achterbank liggen maffen :D |
goede moggel ...hier is alles wakker ;)
ik heb Tjaap en Marcski net wakker gemaakt ( tja was een lang nachtje ) :D en gaan zo die kant op ....in de regen maar deze keer boeit het ons wijnig :cool: tot zo .... edit : de tijd staat nog op de oude tijd :D |
Quote:
Ik ben benieuwd, tot zometeen iig, half tien bij de BP in nieuwerkerk...Mss nog meer mensen uit omgeving R'dam die mee willen rijden richting Eelde? |
wij vertrekken nu..gr ronnie en daisy
|
goeie rijs!
|
stap nu ook ff in de daily...
ben er dan lekker vroeg ;) moet helaas ook vroeg weg aangezien ik vanmiddag ff ga schieten :cool: Tot zo kerels |
|
All times are GMT +1. The time now is 17:46. |