![]() |
Quote:
Hou je niet van me? :( Dan stop ik hier gelijk... en de auto gaat ook in de verkoop, ben 't wel zat zo... :D |
Quote:
hij is super :D :D |
Quote:
commentaar overbodig lijkt me... :lmao::lmao: |
Quote:
:cool: |
Originally Posted by polo 3
Maar dat is met alles zo, als het slecht voor jou is, en voor het milieu, dan moet je het gebruiken want dan heb je goed spul +1 |
Zie mn onderschrift! Dankzij Alberto! Hahah ik moest lachen
|
Quote:
:D is echt zo . |
Quote:
deze moet erbij.... |
Briljant :D
|
geweldig sommige qoutes, lig af en toe echt in een deuk
jammer genoeg kende ik deze tread nog niet, maar blijf m zeker volgen |
Originally Posted by Chewbacca
Als ik er aan zuig krijg en hou ik hem vacuum. Als ik erop blaas, hoor ik een 'plopje'. En als ik zuigen en blazen afwissel, komt er op een gegeven moment een ranzig vloeistofje in mn mond :s Wat een topper |
:lmao:
Die is idd geniaal :D |
haha, das de mijne :D
|
Quote:
helemaal juist......... |
Quote:
Quote:
haha |
Quote:
LOL :D |
Quote:
AHAHAAHAHAHAHAHAH ik lig gestrekt hier |
van het vwforum
Quote:
|
Quote:
Quote:
haha |
Quote:
:D |
Quote:
In simon79's topic over de aankoop/aankomst van zijn nieuwe WITTE Multivan Edition 25... :lmao: |
Quote:
welkom op aarde, dit noemen ze nou plaklood.... |
Geen volksforum Quote maar een quote die ik net las in de menshealth en die ik jullie niet wilde onthouden op deze 2e kerstdag:
Dikke meiden zijn als goedkope brommers,ze rijden lekker,maar je wil er niet op gezien worden. :D :D :D Merry X-mas |
Quote:
:D :D f*cking brilliant!!!! |
Is altijd dealer onderhouden geweest. En origineel gebleven.Geen open lucht filters of dergelijke.
|
Zag dit op vwforum .. vond 'm wel geestig :)
Quote:
|
Quote:
Bedoel je niet slagzink vriend :D |
Quote:
:D :D |
Lupo topic uit 2005:
Quote:
"Truttenschudder" :D En hoorde dit weekend in het café nog een mooie. We hadden het over een Amerikaanse import cabrio. "Reflectoren zijn lelijker dan dikke wijven" :D :D |
Een kameraad als reactie op de dames die zaten te keuvelen over de oude/nieuwe hype "punniken"
Quote:
|
Quote:
:D :D |
zoals Gijs zei "vw is net lego"
|
Quote:
niet zozeer om de uitspraak,meer omdat door de vaste forummers het woord dutchbeast te pas en te onpas word gebruikt om aan te geven dat het niks is,kan me voorstellen dat een newbee 2x achter z'n oren krabt en dan denkt ik google het even:D:D google resultaat voor 'dutchbeast' ![]() :lmao: |
Quote:
-- sorry voor het opgegraven lijk maar dit is geni-fucking-aal :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: |
Quote:
dat bedoel ik maar . de vaste kern hier weet direct wat ermee word bedoeld ;) altijd weer lache als ik aan de beast terug denk :D |
vond deze ook wel goed :D
Quote:
vooral het eerste beeld wat ik boven krijg :tongue: |
Quote:
Quote:
Hij schilt er wel een inchje af... pas de problem... :lmao: |
Quote:
:D :D :D |
in een heftige discussie over amateurstylisten,overdone en originele golfjes;
Quote:
:D:D |
Quote: