Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mijn MK1... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39903)

De Pul 07-02-2010 19:10

hey,er staat hier een kr te koop voor 200ballen,is dat wat voor je?
heb voor de rest nog niet echt wat gevonden...

Mitta 20-02-2010 20:31

Vandaag even bezig gehouden met de zekeringkast die ik laast bij Theo heb gehaald!

Verder heb ik mij tussen de sneeuwbuien door met de koplampen bezig gehouden...

Binnen in huis de lampen / gele lampen kapjes even geplaatst omdat het weer even begon te sneeuwen...

Gele lampen met gele lampen kapjes, dus als dat niet geel schijnt weet ik het ook niet meer :D

Resultaat:

Helaas kon ik de lampen nog niet aan doen, omdat er nu even geen zekeringkast in zit... Daar ga ik morgen mee verder :D

Vento Vice 20-02-2010 20:36

Quote:
Originally Posted by Mitta
Gele lampen met gele lampenkapjes, dus als dat niet geel schijnt weet ik het ook niet meer :D

gewoon: gele koplampglazen, misschien? :D

Mitta 20-02-2010 20:49

Quote:
Originally Posted by Vento Vice

Als deze lampen niet geel genoeg zijn (wat ik betwijfel) is dat misschien wel de volgende stap :D Maar dan word het weer TE geel denk ik :D

Wie-o-Wie kan mij vertellen hoe ik de koplamp kan afstellen zodat deze mooi in het midden van de grill zit?

Dit vind ik niet zo heel mooi namelijk, moet wel mooi gecentreerd zitten... Rechtsvoor stond al meteen mooi in het midden...

chris 20-02-2010 21:45

Je kan de gaatjes in het metalen frame van de koplamp,waar de 4 schroefjes doorheen gaan,wat groter boren zodat je de koplamp wat kan verschuiven.Of het frame van je originele koplampen overzetten...wie weet ligt het daaraan...

knedel16vweber 20-02-2010 22:46

Quote:

nix dr van! dan moet er weer meteen tape op het glas :D

netjes zo hoor :thumbup:

Mitta 21-02-2010 14:12

Gister had ik ook me remlicht schakelaar (eindelijk) vervangen, vanmiddag even de zekeringkast aangesloten...

1x starten: *pruttel pruttel* uit, maar dat was altijd al zo :D
2x starten: *pruttel pruttel VROEM!*

En toen bleef die lopen :D

Koplampen aangezet:

Geel genoeg! :rolleyes:

Enige minpuntje is dat me handrem-lampje blijft branden, maar als ik rem gaan ze uit... Welk draadje zit verkeerd!?

Mitta 21-02-2010 19:18

Nog even een laatste update na dit productieve weekend :D

Eindelijk heb ik me nieuwe speakers geinstalleerd, wat toch een beetje tegen viel!

Links is de speaker zoals deze geleverd werd, maar daar zat veels te veel metaal om heen om in de deur bak(je) te passen... Dus met de Dremel aan de gang gegaan...

Na even slijpen paste de speaker in de deurbak, toen ging ik naar de auto in de veronderstelling dat het zou passen... Maar niets bleek minder waar! De magneet bleek een beetje boel te groot!

Deurpaneel moest toch een beetje meer uitgezaagt worden maar hier komt de speakerkap overheen... Daarna moest de deur ook aan de dremel geloven omdat er een aantal uitstekende delen waren die een beetje in de weg zaten...

Na een tijdje beunen/slijpen was dit dan het resultaat:

Klinkt toch wel wat beter, binnenkort de andere 2 speakers inbouwen...

De Pul 21-02-2010 19:21

lekker bezig mitchell:thumbup:

Vento Vice 21-02-2010 19:59

Wat een werk, voor een paar speakers! Voortaan eerst ff passen mss?
In panelen 'dremelen' is altijd zonde voor een oude auto, maar goed; je ziet 'r niks van!
Netjes gedaan, dus!
Ik zou wel achter het roostertje nog ff een zwart stofje doen, zodat je verder niks van de speakers meer ziet, maar ook omdat er dan geen stof tussendoor komt!

Leuke golf zo met die gele koplampjes ;)

De Pul 21-02-2010 20:06

speakertjes hebben we in essen gekocht,toen stond de auto in lelystad.
passen is dan best vervelend;)

Mitta 21-02-2010 22:02

Passen ging idd niet zoals Gerben al zei... Stof achter het roosterje is een goed idee! Veels te modern deze speakers:D

Mitta 07-03-2010 19:56

Vandaag naar VW-Speed Midwintermeeting 2010 geweest, daarvoor had ik gister de uitlaat fatsoenlijk vast gemaakt en de handremkabels wat hoger gehangen...

Natuurlijk niet zonder reden! Ik ging de auto voor 1CM en achter 3,5CM naar beneden schroeven! :D

Resultaat was dat de auto er zo bij stond vandaag:

En op de terug weg nog wat plaatjes geschoten:

De wielen hebben nog wel wat ruimte om nog lager te kunnen gaan, alleen zitten me aandrijfassen nu +/- 1á1,5CM van de carroserie af dus ik durf niet lager :rolleyes:

vdWal. 07-03-2010 23:05

hangt imo gewoon heel netjes op deze hoogte :thumbup:

De Limburger 07-03-2010 23:10

Ik vind dit een heel mooie foto, met die lucht zo erbij.. Gr Ronnie

Markcl 08-03-2010 15:52

erg mooi golfje 1, echt een goede kleur ook!

Mitta 08-03-2010 19:02

Quote:
Originally Posted by De Limburger

Ik vind dit een heel mooie foto, met die lucht zo erbij..

Is ook een mooie foto :thumbup: Moet alleen toch echt een keer dat deukje er uit laten halen :rolleyes:

greenmk116v 08-03-2010 19:30

:thumbup: dikke bak ! , succes ermee !!
Greetz

Vento Vice 08-03-2010 19:56

Mitchel, jij had toch 'alternatieve' dekseltjes op deze Sebrings, ooit? Dat was wel uniek, nl.!

Mitta 08-03-2010 20:48

Quote:
Mitchel, jij had toch 'alternatieve' dekseltjes op deze Sebrings, ooit? Dat was wel uniek, nl.!

Ja dat klopt :D Maar die waren het er niet mee eens om lang te blijven zitten, want de doppen aan de voorkant drukten zichzelf van de velg...

Ik denk omdat ze niet vast geklikt konden worden, ze zaten gewoon vast geklemt in de velg... Deze word natuurlijk warm bij lang durig hard remmen (wat bij mij nog wel eens voor komt :redface: ) en toen stond ik op de parkeerplaats en toen was het: plop, op de grond... er in gedaan en na 5 minuten weer er uit...

Helaas zit ik nu wel met een ronde kras op de velgen, ziet em bijna niet mja hij zit er toch :mad:

Mitta 10-03-2010 21:11

Even een updatetje:D

Deze dame:

en haar 3 zusters liggen nu te wachten in de gang om gemonteerd te worden :D Bij aankoop zaten er nieuwe Uniroyal Rainsports 2 in de maat 195/50 15 omheen... Deze gaan er af en moeten plaats maken voor me 185/45 15's omdat deze een beetje TE balon zijn waardoor ik niet laag kan:D

Betere foto's komen zeer spoedig... De kleur, de randen en de dopjes komen niet mooi uit op deze foto... Maar kon de update even niet laten!

De Pul 10-03-2010 21:14

netjes mitchell:thumbup:hoe breed zijn ze?

Mitta 10-03-2010 21:32

Quote:
Originally Posted by De Pul
netjes mitchell:thumbup:hoe breed zijn ze?

Standaard maten, 15x6,5J... Was er niet echt naar opzoek, maarja ik koop meestal dingen die ik niet zoek :D

De Pul 10-03-2010 21:34

Quote:
Originally Posted by Mitta
Standaard maten, 15x6,5J... Was er niet echt naar opzoek, maarja ik koop meestal dingen die ik niet zoek :D

en andersom;)
netjes hoor.....

vdWal. 10-03-2010 21:52

nice velgje zal goed staan!

MickaD 11-03-2010 11:23

Zijn de plannen met je velgen?

Vento Vice 11-03-2010 21:06

mooi! ...en wat doe je met die ballonbanden, dan?

Mitta 11-03-2010 23:01

Quote:
mooi! ...en wat doe je met die ballonbanden, dan?

Die staan te koop :D Net als de Sebrings :D Maar op de foto lijken ze wel heel extreem balon, in het echt is het een stuk minder...

Zaterdag gaan ze wel op deze banden effe onder de auto omdat ik er Zondag mee naar Zandvoort ga... Zodra ik weer wat meer geld heb gaan de 185/45ers van me Sebrings er omheen... Nu even rustig aan doen :rolleyes:

De Pul 11-03-2010 23:02

gooi je er geen bredere randen op dan?
omdat je van de week zei dat je nou voor hellaflush wou gaan?

Mitta 11-03-2010 23:04

Quote:
gooi je er geen bredere randen op dan?
omdat je van de week zei dat je nou voor hellaflush wou gaan?

Mijn geldboom groeit niet zo hard als de jouwe :rolleyes: Komt wel, maar nu nog niet...

Toen straks de boel wel even mooi opgepoetst, zal Zaterdag even wat betere foto's maken...

De Pul 11-03-2010 23:09

al groeide die van mij alleen nog maar:rolleyes:

maar komt best goed dan,nou niet weer ineens verkopen he;)

:D

Mitta 12-03-2010 18:52

Quote:
al groeide die van mij alleen nog maar:rolleyes:

maar komt best goed dan,nou niet weer ineens verkopen he;)

:D

Morgen worden de Sebrings waarschijnlijk al opgehaald! :eek: Dus morgen de BBSen er onder proppen, schroefset wel iets omhoog draaien omdat deze banden iets dikker zijn...

Nu is mij nog niet duidenlijk of die kerel ze met of zonder banden wilt kopen, mocht het zonder zijn dan gaan morgen de 185/45ers er al omheen! :D En anders bestel ik 4 nieuwe en MISSCHIEN wel 2 bredere achter randen :rolleyes:

Mitta 12-03-2010 19:43

Net me auto op google streetview gezien voor het werk:D

Mitta 13-03-2010 14:39

100.000 Golfjes 1 op BBSen en bij mij past het weer niet... Het gaat om de zoals velen gebruiken BBS RM012... Het hart komt tegen de remklauw aan waardoor de boel niet past...

Iemand een goeie oplossing? Ben al opzoek naar een setje GOEIE spoorverbreders...

MickaD 13-03-2010 15:26

Te koop - spoorverbreders steek 4x100 , H&R 25mm

€50.-

VWRickGTI 13-03-2010 15:29

wat voor klauwen zitten er bij jou op dan...

Mitta 13-03-2010 16:23

Quote:
Originally Posted by MickaD
Te koop - spoorverbreders steek 4x100 , H&R 25mm

€50.-

PM...

Quote:
Originally Posted by VWRickGTI
wat voor klauwen zitten er bij jou op dan...

De standaard remmen met Ferredo DS2500 blokken, ik denk dat die dikker zijn dan de gewone blokken...

VWRickGTI 13-03-2010 18:12

ooh ok. Heb ook rm's liggen die nu een opknapbeurtje ondergaan. Toch maar is kijken of dat ook niet aanloopt. Heb VWII klauwen erop zitten.

vdWal. 14-03-2010 20:02

vandaag gespot op de time attack..

rickGT 14-03-2010 20:07

ik wou net zeggen gespot in zandvoort ;)

All times are GMT +1. The time now is 22:42.