Heel dik !!! |
mooie mk1 die grijse .
|
|
.........sorry voor de drup onder mijn kin, kzal'm weghalen. wat een vette autos, next page.............................................. ....................................
|
|
Dit is mijn Golf I.
|
mn daily...in zomertoestand
we want more! :thumbup: |
Quote:
geile wielen, ruilen? :D |
|
Quote:
Woehoew! das n vet ding zeg! :thumbup: |
en mijne :woowoo:
Edit: Effe de foto's in het groot gezet, ben er eindelijk achter hoe dat moet :cool: |
Niemand foto's van een golf 1 cabrio met jettalampen zonder richtingaanwijzers? Dit wil ik wel eens zien. Ik denk niet dat ik de eerste zal zijn die het op zijn cabrio zal proberen.
|
Waar kan ik die doppen krijgen :woowoo: Iemand tekoop? stuur effe PM... |
Mijn ex golf :( even 3 foto's.. had ik hem maar nooit weggedaan :tongue:
Moet toch ooit weer een Inarisilber-en MK1 op ATS Cup's komen hoor! of een witte :rolleyes: |
Quote:
Wat is hier eigenlijk met de motorkap gebeurt en waarom dient het? Extra koeling ofzo? Als ik hard door de bochten ga met de cabrio komt ook 1 wiel van de grond. Als ik hem opkrik komt mijn achterwiel ook maar zoveel uit mijn kas als zijn wiel. |
wie kan mij zo'n uitbouw regelen?
|
Quote:
die is nu in het bezit van fabian. die zit op het vwforum. vind het een hele mooie groene golf |
Hierbij wat van mijn favorieten:
|
FF wat fotos uit mijn documenten gehaald
|
vind zelf dees persoonlijk waanzinnig |
Quote:
Vind em zo ook helemaal niet gek: |
Die van mij er ook maar bij zeker
|
Mooie kleur man, lekker oldschool;).
Perfecte golf 1! |
Hier een paar foto die ik had gemaakt op een VW meeting in Buhl, Duitsland...
Eerste reeks |
Tweede reeks |
3de (en laatste) reeks |
|
|
en hier na chroom strippies :)
|
De cabro van een maat van mij
caddy 1 van een andere maat (under construction) eigen golfie |
Die caddy, komt die uit Bennekom
zo ja, vraagff aan die kameraad van je waar het vrijwaringsbewijs blijft wat hij naar de oude eigenaar zou opsturen |
|
Quote:
zal het hem ff vragen, :thumbup: ps. hier zit een seat dash en GTI motor bij, komt dat bekend voor?? |
Quote:
idd ja en de achterlichten zijn eruit gehaald en dichtgelast, plus de achterklep zit erin gelast. stuur hem anders eens langs bij www.vwcaddyforum.nl :D |
ik geef z'n E-mail adres wel ff via pm, kun je hem ff vragen hoe dat zit met die vrijwaarding van de caddy :thumbup:
|
Niemand meer foto's van deze? |
Quote:
jep, op mn gecrashte hdd :( Alsk em aansluit kank ze wss nog recoveren... te dikke mk1 |
even uppen hier..
|
simpel en lekker naar mijn mening
|
:goodpost:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:51. |