Quote:
deze caddy leeft nog steeds . :) en is echt een enorme dikke bak staat bij een maat van mij greetz |
Laat die maat van jou dan eens even hier op het forum langs komen :D
|
Quote:
wat wil je weten dan . :D hij zit niet op het forum hiero, |
|
hier wat fotos van mijn caddy op 20 inch SCHMIDT CF LINE :thumbup:
|
Deze caddy is van een kameraad van mij.
|
laatse 2 geposte caddy's hierboven .......... love it..... :thumbup: ....... :eek:
|
Volgens mij staat hij nog te koop. bj 86'.
|
|
|
|
Dank u! :thumbup:
|
volgens mij is deze gebouwd door iemand uit zoetermeer een jaar of 10 geleden
Quote:
|
|
Quote:
Deze auto is een jaar of 3 compleet uit elkaar geweest, door een kameraad van mij die hem nu nog heeft. |
Hmm dan missen we dus 7 jaar :rolleyes:
:D |
En hij heeft hem weer gekocht van een jongen hier in het dorp en die heeft hem ook al meerdere jaren gehad. En ja, nu missen we nog een paar jaar. :confused:
|
|
|
die nieuwe rode caddy op rotiforms staat in de performance vw van deze maand. bruut ding!
|
|
Bovenstaande is een erg gaaf exemplaar!
|
Selfwhoring :tongue:
|
Quote:
Dank je ...... Marco |
Wtf is er met die bak gebeurd van die Groene?
|
Die is strak gemaakt he.
Vind wel vet uit zien, ziet er een beetje uit als die nieuwe caddy's. :thumbup: |
die groene is echt wel ruig......
|
Quote:
lees zijn voorstel topic maar eens. :thumbup: |
Vind het geen porum :)
Maar gelukkig heeft ieder zn eigen stijl :thumbup: Wielen lijken wel dik, onder een caddy ;) |
En dit is de mijne
Mijn "Daily / werk" auto.
KW Schroefset Inox Touran Bumpers in kleur Touran gril met chroom bies Scheel voorstoelen in het antraciet Gechiped en tuned tot 150 PK Velgen B4 Brock Uiteindelijk is dit wel mijn bedrijfs auto dus inmiddels voorzien van wat reclame. Subtiel maar opvallend genoeg naar mijn mening. |
|
Nog een reserve Scheel nodig Gert?
|
Is het dezelfde Tjaap? Kwanta kosta? :D
|
|
Van een kameraad van mij
Gr Alwin |
Quote:
welke et waarde hebben je velgen en hoe doe je dat met je schuifdeur..? steken vrij ver na buiten..? |
ik vind deze ook wel wat hebben
|
@Inge Zit absoluut in mijn top3 mooiste caddy's van de NL scene.
|
Quote:
hele dikke bak inderdaad. Heb hem in Braamt zien staan.. Staat ook wat vaker op de foto dan andere auto's... ;) |
Quote:
Dit zijn de zomersloffen en die zijn inderdaad een tikkie te breed. In de zomer heb ik dus geen zijdeur...;) (wie mooi wil zijn moet ergens pijn lijden) In de winter zit er een set 5 spaaks BBS op en kan alles gewoon open. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 03:55. |