|
hehe, je moet er niet veel van verwachten. Leg het je nog wel uit. ;)
|
Ik heb nog wel 1 voor onderdelen :D
|
Quote:
|
Quote:
Misschien staat een rood biesje langs de flank in het gootje niet slecht. Breekt het matzwarte net een beetje. Verder een stoere passat zo. |
Quote:
Haha, voor 1600 krijg je van mij 2 stuks ;) |
|
Ook hier gaat het mij niet lukken. Wat een scheid manier. Ander forums gaan ook al niet Bah
|
Die is lekker groot zeg. :screwy: |
Quote:
zelfs schijt goed schrijven lukt je niet :shake: Beetje jammer................ Als je de geuploade foto in het album groot op het beeldscherm hebt...........rechtermuisknop............eigensch appen selecteren......en kopiëren............ [img] intypen...........dan plakken......dan [/img] typen........komt de foto er groot te staan. |
Scheid is verledentijd, het is gelukt :D |
Mooie Passat :thumbup:
En op zijn gronings is het schiet'n of kheb scheet'n :tongue: En om het on-topic te houden |
:beer: wie vindt mooi, wie vindt mooi
|
Die onderste is shop...
|
Mooi wit is niet lelijk
Maar zwart ook niet :D |
Dit blijft mijn ultieme voorbeeld! Als ik de mijne ooit zo als deze krijg. Met uiteraard sommigen dingen net ff anders. Dan zou ik heel tevreden zijn!
|
Quote:
|
Quote:
Hahaha, das niet gek :D |
Quote:
:D zo duur zijn de 35i NOG niet :D |
Dit is mijne passat B4 :thumbup:
|
35i tdi
Eindelijk even een dagje gehad om de passat schoon op de foto te zetten, bij deze......
|
de laatste 2 foto's uber zowel die zilvergrijze als deze witte echt helemaal top :thumbup:
|
|
Zal ook de mijne even posten. Er staan hier mooie 35i's tussen |
|
my B4 wheels for sale :screwy: |
Quote:
Was dit die boredeaux rode? Wat zonde... :( |
|
Onze 2.0i GT die we net hebben.
Moet nog wel 1 en ander aan gebeuren |
Netjes Domi, maar ik had hem dan ook al IRL gezien :)
|
|
|
|
|
|
Quote:
Zo simpel, zo mooi, deze is über :rock: |
Quote:
thanks :), hoef ik niet op zoek naar zwart-rode achterlichten, ben hier niet weg van |
Moest inderdaad even aan die van jou denken toen ik hem zag staan. Rims zijn wel mooi imho.
|
Quote:
compleet rood Marc :thumbup: |
Quote:
dat zit er al op ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:18. |