Ik vind de tsw's zelf ook mooier maar dacht kijk eens hoe en wat, leg ze wel ergens in een hoekje.
Ga nu eerst de kachel afmaken en dan de motor even updaten er komt een nieuwe radiateur voor van een corrado en er komt ook een nieuw thermostaathuis op de oude lekt een heel klein beetje als hij warm is. Gaan zondag wel naar drachten in een vr alleen niet in mijn eigen er hangen nog teveel draaden los onder het dachboard en de koeling komt ook niet tot zijn recht zoals het nu is (is doorverbonden onder de kap omdat de kachel er niet in zit) wil hem eerst even goed klaar maken voor de zomer. En ja Ron je hebt gelijkt die RH velgen blijven mooi maar er is zoveel mooi's te krijgen vind de bbs lemans ook geweldig, kon dit even passen dus gedaan. |
Ik ben blij dat hij bij een goed baasje terecht is gekomen . Kost wat , maar dan heb je ook wat .....
;) corrado koeling is id beter , deze kwam uit een diesel vandaan maar was toch net even te klein uit eindelijk . |
Quote:
Neehhh 7 j is te smal , zoek dan om 8 j rondom |
Quote:
heb er ook al over na gedacht om hem weer te verkopen :screwy: maar elke keer als ik hem weer uit het hok haal en hem start dan denk ik neeeeeeeeeeee :shake: koeling was inderdaad een beetje aan de kleine kant voor een vr6 zijn nogal hete motors van hun zelf en van mijn rechter voet natuurlijk hahah :D maar nu komt er een mooie voor. |
Weer eens een update van de vr
De auto is weer helemaal klaar er zijn een nieuwe kachel en motorradiateur met vin in gekomen, de kachel een originele en de radiateur voor de motor is er 1 geworden van een corrado vr6 met airco die heeft maar 1vin ervoor en dat is mooier voor in de golf2 want er is niet veel ruimte voorin, ook is er een nieuw thermostaat (70graden ipv 80) en thermostaathuis op gekomen en overal zijn nieuwe rubber pakkingen tussen gekomen. Hij was vanavond net klaar en heb hem gevuld met goeie koelvloeistof voor een vr6 en een blokje wezen toeren, een heerlijkheid tijdens het rijden is ie mooie 75graden en als je rustigaan doet of in de stad rijdt komt ie niet boven de 90graden. nu een keer goed poetsen en dan eens om me heen kijken om een beetje muziek NEE JETTARACING NIET ZOALS DE JOUWE HAHAH en een groep A uitlaat lijkt me ook nog wel eens leuk maar ja en en en en en en en enzzzzzzz |
Quote:
:D poetsen en muziek ,daar kan ik je wel mee helpen :thumbup: |
oke oke ik zal het onthouden ja morgen maar eens beginnen na het werk
|
Ik vind het echt een prachtwagen !
Quote:
Da's altijd fijn voor je gemoedsrust :thumbup: Quote:
Muziek is goeeeed Quote:
En dat is toch de mooiste muziek die er is :D |
Vandaag even bij jettaracing bezig geweest met de vr6 :thumbup:
Ik had weer een paar andere velgen opt oog en er vanavond even onder gemonteerd en ik moet zeggen die gaan er niet meer onderweg!!! Alleen moet ik het nog even eens worden met de eigenaar ervan, die heeft ze namalijk niet te koop :mad: maar wou ze onder zijn eigen auto gaan plaatsen. Word ik het niet met hem eens dan moet ik zelf maar een setje klaar gaan maken ;) ;) ;) Ook hebben we hem een beetje staan poetsen en zijn al de zwarte (grijse :mad: ) plastic delen weer helemaal op to date gemaakt hij is weer helemaal mooi :cool: We gaan kijken hoe het afloopt |
kan deze thread/topic ook van naam worden veranderd?!?!? en dan in = hobby mk2 vr6 =
|
gaaf zo.....
als ze eronder blijven wel ietsie verder zakken;) |
Staat iid erg lekker Ron , hier nog even een paar foto's van gisteravond :thumbup:
Moet je maar eens kijken of je er met de eigenaar kunt uitkomen , dan kunnen deze straks de handel wel in :thumbup: En anders de rode Mk1 verkopen :tongue: |
@ De Pul als ze er onder blijven of er komen nieuwe onder dan gaat ie zeker naar beneden ongeveer 2cm.
@ Jettaracing mooie foto's kerel een mooie geheel zo met de motor er ook op, en ik denk haast wel zeker dat de tsw hockenheim's wel in de bingo mogen maar we kijken nog even. Rijdt wel weer heel anders 15" ipv 17" hij trekt veel leuker op en rijdt ook mooier. |
Ik ben weer een stap verder met de velgen
De eigenaar van de oranje bbs wielen die ik er onder heb die wil ze toch niet verkopen en dat kan ik me ook wel voorstellen want we hebben ze even onder de auto gehad waar ze voor zijn bedoelt (een zwarte golf 1 die in opbouwfase is) en dat lijkt toch wel geweldig. Er was een kennis die zocht nog een setje 16/17inch voor zijn blauwe golf 2 en ja ik had nog een setje 17inch tsw's liggen :D fotos laten zien en hij vond ze mooi maar wou ze wel even passen dus opgehaald en er onder geplaatst, hij vond het zo mooi dat de koop meteen rond was. Aangezien ik de bbs velgen zelf toch ook wel erg mooi vind lijken ben ik maar begonnen aan mijn eigen setje :thumbup: Ik heb een komplete set gekocht met originele randen en banden, meteen gedemonteerd, de harten gestraald want die waren zwart gespoten en er zat hier en daar corrosie. Mijn vader heeft een straalspuit op zijn werk en die heb ik even gebruikt, heb heel fijn zand gehaald bij de dierenwinkel voor viskommen hahaha :screwy: Ze zijn er aardig uitgekomen en gaan nu nog een beetje schuren en dan vragen wat de spuiter er van vindt. De nieuwe randen / boutjes / doppen en emblemen zijn besteld en komen ergens volgende week binnen. Ik heb gekozen voor rondom 8.5j en rvs boutjes hoogglans gepolijste doppen met zwarte bbs emblemen wat voor kleur de harten worden ben ik nog niet helemaal over uit, er komen 195-45-15 banden om want ik wil wel een beetje grip met een vr6 :cool: ik gaan hier verder op terug komen en meer laten kijken van hoe het loopt. |
Quote:
yup, en ik heb hem ook maar verplaatst van het mk1 forum naar het watergekoelde projecten forum. |
Quote:
hoop dat je een heel goed masker op hebt gehad want dat is geen goed idee volgens mij.. |
@ tjaap ik had geen masker op alleen een veiligheidsbril en hoody een en die over men hoofd maar echt dit was niet de oplossing :screwy: maar het is gelukt.
Ben vandaag bij de spuiter (jettaracing) geweest en die vond ze er netjes uitzien :thumbup: nog een beetje hier en daar schuren. de kleur zijn we ook al over uit maar die zien jim nog wel verschijnen :rolleyes: |
Damn, wat blijft het een mooi apparaat.
De bbs`n staan hem goed , vind de kleur ook zeker niet verkeer moet ik zeggen . Misschien ooit nog maar eens zo`n ding in elkaar knutsellen ... ;) |
doet altijd pijn ron als je een oude auto van je weer ziet, maar hij is in goeie handen gekomen dus das wel mooi.
|
Idd Ron , in goede handen is hij zeker .
Blijft ook gewoon de ultieme kleur vind ik voor een mk2. ( origineel dan) Mocht ik ooit eens in de buurt zijn kom ik zeker eens buurten . PM je nr eens nog een keer , ben hem verloren . |
Wat een dikke golf
|
Randen al binnen Ron? , de harten zijn er klaar voor :thumbup:
|
Zo stonden ze er aan t begin van de avond bij , Alvast een kleine preview hoe ze gaan worden :rolleyes: |
jonge jonge krijg er steeds meer zin in.
|
mat rood dikke shit
|
Quote:
Inmiddels glimmen ze wel hoor :thumbup: Matte velgen hadden wel gekund , maar met die spaakjes wel lastig netjes schoon te houden ........ Nu is het gewoon de hogedruk erover en klaar :D (En dan nog droogblazen en de randen netjes nalopen met een beetje All metal polish van megiuars als ze straks klaar zijn ) Volgens mij gaat dik wel heel erg dik staan ! |
ben vanavond nog even bij jettaracing geweest (nog even met jettameister en fam gepraat) en even met de bbsen bezig geweest de doppen te plek gemonteerd en emblemen geplaatst lijkt nu al geweldig wat zal het worden met de randen er ook nog eens omheen, die zijn onderweg hoop ze snel binnen te hebben.
foto's volgen later |
Word een mooie set Ron , hopen dat de rest van de onderdelen er een beetje op tijd is dan kan de boel in elkaar en eronder !
|
spijkers met koppen,nice....
|
Nou vandaag zou ik de randen binnen krijgen, kreeg een telefoontje van de man waar ik ze heb besteld en hij had de verkeerde maten binnen gehad :mad: :mad: Nu heeft hij er meteen heen gebeld en nu gaan er een (goed) setje randen op de post naar nederland, hopen dat ik ze een beetje op tijd heb ivm 26juni vag meeting en anders nog maar even op de oranje hoepels rijden.......................... :wow: |
En we zijn gister nog even creatief geweest !
Alvast een foto op de vroege morgen ! |
zoals hier boven al te lezen was zijn de goeie randen binnen gekomenen zijn we ook meteen begonnen ze inmekaar te zetten. :cool:
Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan staan onder de vr maar moet nog even wachten we laten de kit even mooi tot rust komen en doen vrijdagavond de banden erom en ze komen zaterdag onder de auto. dan heb ik wel weer een nieuw karweitje aan de auto, hij is afgelopen maandag voor de apk geweest en alles was perfect op de remleidingen na er zat hier en daar wat roest en die stukjes moest ik vervangen. We halen alles er onder weg en al het staal word vervangen door koperleiding en de remslangen worden vervangen door goodridge remslangen :thumbup: daarvan komen hier ook wel weer wat fotos en een verslagje denk ik, zo blijf je bezig met die auto's nou :screwy: |
Mooi weintsje :thumbup:
|
heb net nog even een wiel bij jettaracing weggehaald want ik ben morgen jarig en dan hef ik alvast een mooi dootje hahhah lijkt geweldig de velg in de woonkamer als moeders er zo blij mee is..............................maar ja is mijn dag morgen hahahh
|
Denk er maar om dat de kinderen er niet mee gaan spelen :D
|
Zeer netjes :thumbup:
|
Quote:
hahaha nee was niet de bedoeling nee de jongste dochter wou er al in gaan zitten vond het een mooie stoel :thumbup: ze moeten er maar gauw onder wietze dan kennen ze in de velgrand gaan zitten................ |
Heb nog even een paar foto's voor t topic :thumbup:
Toch wel een mooi breed randje :thumbup: De baas zelf even aan t kitten :tongue: T waren er toch wel veel boutjes Ron hé :rolleyes: en toen moesten er nog 3 :cool: Maar als ze dan klaar zijn heb je ook wat , morgenavond gaan de banden eromheen , zal mij benieuwen hoe het gaat staan onder de auto ! |
Zo hoepels hoor (Y)
|
Vanavond de banden er even omheen getrokken was nog wel even pielen want ze zaten een beetje los, en we waren allebij niet echt fan van een vuurtje erbij :screwy: dus hebben het met een ring gedaan die we hadden geleend :thumbup:
morgen komen ze onder de auto en gaat hij ook nog een paar cm naar moeder aarde want hij staat nog op 17" hoogte :rolleyes: ben benieuwd hoe het gaat staan........ morgen meer foto's |
All times are GMT +1. The time now is 01:39. |