Let the pimpin begin!
|
:cool: dat gaan hele stoere velgjes worden
|
Die Ronals zijn echt mooi!
|
Verschikkelijk!! Wat een mooie velgen!! :D
|
|
sooow die velgjes gaan er zeer mooi uitzien :woowoo:
ook wel leuk id dat met je stoeltjes, alleen zou ik niet de bron van je id's vrij te geven ;) :sly: :D , kan wel eens handig zijn om je originaliteit te behouden :D je bent iig SUPER bezig kerel !!! :hitit: |
een volvo 480 heeft ook gewoon twee stoelen achterin ipv een achterbank
ps. tering henk, wat zien de wielen er strak uit, hoop dat al je plannen gaan lukken man! |
|
mooie bescheiden eindpijpjes... ziet er goed uit!
|
uitlaat ia echt super!!!! lekker subtiel en dan die dikke wielen....heerlijk
|
|
Prachtig zoals jij met de wagen omgaat (H)
Supertopic met lekker veel foto's en duidelijke info. Staat netjes je nieuwe pijpje, erg netjes zelfs :D. |
thanx...pijpjes worden overigens vanavond weer verlast ben er nog niet happy mee.
maar...: 299.999 oke slechte foto maar hij staat eindelijk op de 3 ton...:D niet slecht hij houd het nog zeer goed vol..en dan te bedenken dat ik buiten wat grote beurten om en distibutieriem en koppelingplaten nog geen cent in me blok heb geinversteerd :D |
Pijpjes van de Cupra zitten normaal ook dichter bij elkaar toch??
|
Hey Pedaalemmer, je golf wordt zo nog eens een echte trailerqueen met al die veranderingen :D
Heb zelf ook ronal turbo's voor onder mijn golf 1. Super wielen en zo geploijst zijn ze helemaal af! Keep up the good work :woowoo: |
Gisteren maar eens bezig geweest met de uitlaat aangezien de demper verlast is kreeg ik goed door dat het pijpenwerk aanzienlijk wat klappen en roest had gekregen en ik begon me daar zorgen over te maken...iets begon er dus aan me te vreten dus daarom achterkantje omhoog en toen ben ik maar begonnen:
Eerst heb ik het hele systeem eronderuit gehaald zodat ik eens kon zien hoe erg of goed het was...al snel begonnen me handen te jeuken en ben ik met het nodige gereedschap in de weer geweest: de eindemper geschuurd.. einddemper is blank net als de tussendemper. het geluid wat er uit kwam was nu zo precies als ik het wilde...rij je normaal woon en werk verkeer hoor je de uitlaat niet extreem...geef je volgas dan begint hij met de moter netjes mee te kreunen :D en alweer gespoten na het drogen eroner gehangen..en gelijk uurtje gereden zodat de lak verder kon uitharden. |
Quote:
jup...deze hebben we inmiddels bijgesteld zodra ik het er weer onder heb hangen schiet ik er weer foto`s van.. Quote:
Thanx! die ronals ben ik echt blij mee maar die hebben nog wel ff wat werk te gaan. |
Ziet er allemaal sehr schön uit man.
|
terwijl ik druk bezig was met het hangen van mijn uitlaat werd mijn aandacht verder getrokken door de wielkastrand onder aan de kant van de uitlaatdemper.
De kast zelf is verder kanonhard alleen het hoekje...en als ik zoeits vind dan begin ik het gelijk weg te halen... weer toegevoegd aan het laslijstje :p |
Allemaal zeer bekende roestplekken. Ik ben zeg maar hetzelfde bezig als jij. Op dit moment werk ik ook aan mijn uitlaat! Laswerk is af. Niet mooi maar wel stevig. Zit een dikke bumper voor dus laat het eerst mooi zo! Allemaal van die klassieke plekjes. Kijk eens goed onder alle raamrubbers en bij de kentekenverlichting....
Mooi werk dit, 1 puntje van kritiek: die bouten onderaan de demper waar deze aan het fusee zit, zitten er verkeerd om in. Mocht de moer eraf trillen dan blijft de bout tenminste hangen. Mijn baas heeft dat dus gehad. En zo stond tie met zijn A8 opeens met de bumper op de grond en lag zijn band er nogal scheef bij... Maargoed ff loshalen is er niet bij, moet de handel weer uitgelijnd worden. Vernam echter al dat je nieuwe dempers had??... |
Hmm, dus wat jij hier zegt, als je een nieuwe fusee plaatst.. moet je hem ook weer uitlijnen?
Verder gaat het golfje er steeds beter en beter uit zien :D |
Quote:
Kan op zich wel hoor, als ze je 1 voor 1 doet. Als het goed is zit het zo vast dat het echt niet verdraait als je er 1 bout uit haalt. Wil je het goed doen haal dan meteen nieuwe moeren, zet zijn namelijk borg morgen :) |
Quote:
Absoluut zeker weten !! |
Een borgmoer draait niet los of je hem nou naar voren of naar achteren richt. Hij borgd in alle richtingen. Maar idd, wil je het goed doen, haal even een setje nieuwe. Borgmoeren willen hun functie na hergebruik wel eens weigeren :).
|
|
:iamwithst
|
schiet het al een beetje op met de ronals henk? post eens een pic van hoe ze er nu voor staan...
|
Quote:
Momenteel is het voor mij niet mogelijk om foto`s te maken van de velgen omdat ze nu niet hier aanwezig zijn ol verwacht ze over 2 weken weer terug :D |
oke dan! je hebt het uitbesteed begrijp ik? over 2 weken maar foto's posten dan!
|
Quote:
Ja ..kreeg het zelf niet voor elkaar..moet veel tijd ana me school besteden en de auto zelf moet ook nog veel aandacht krijgen dus heb ik gekozen om ze professioneel te laten polijsten. ze liggen nu bij een vriend van me. van daaruit gaan ze naar de polijster. Bij mij ging het even niet omdat de zolder van de garage leeg gehaald word dus moest even andere opslag plek hebben. oftewel...foto`s volgen zodra ik er weer de kans voor heb. |
Fase B
Fase B is de fase waarin ik alle muikzooi van de auto afhaal :D
om te oefenen eerst maar de reservewielbak toen begon het te jeuken...deze ziet er zo wonderschon uit maar... deze steekt in mijn oog...dus fles therpetine erbij en boenen maar! eerste alles achterin eruit: toen werd alles me langzaam zichtbaar. Dit zijn plaatjes die 2 jaar geleden zijn ingelast de kas was toen echt verrot. nog een gat gehakt morgenavond maar weer even verder zit in me tentamen week dus moet wel het leerwerk bijhouden.. :tongue: |
sodeju...
je bent flink aan het boenen geweest.... pff voor je dat er allemaal af had een boel werk verzet je aan de golf klasse! |
naais dat je die dubbelloops anti-tank lopen er ff af gezaagd hebt.
Zo te zien ziet dit er wel ff beter uit. |
Vandaag verder gegaan met de wielkast waar ik gisteren mee begonnen was. Een bekertje therpetine, een kwast en een auto op de assteunen en een paar uurtjes tijd.
De wielkast is bovenin echt rot. Morgen de lasser bellen die mij dorpel ook al onderhanden heeft genomen en dan maar eens met hem bespreken of er nog iets te redden valt aan de golf. daarna maar ff weer netjes op zijn wieltjes gezet kan nu niks meer doen totdat ik weet wat er aan de wielkast te doen is. Zit nu behoorlijk op het punt om de auto uit elkaar te halen en weg te doen maarrr...iets houd me tegen dus misschien dat het gesprek met de lasser de doorslag gaat geven. Mocht het allemaal te gek worden dan stop ik met dit project en koop ik een oudere, betere en met meer deuren. |
Die kas is inderdaad niet wat je noemt fijn. Maar nu je er al zoveel werk in hebt zitten zou ik zeggen zorg dat dit goed word! Ik zou hem niet uit elkaar halen hoor!
|
hé henkie, jij moet reclame gaan rijden man!! voor de croky; nu nog krokanter :D
geintje, maar hij is wel aardig rot kerel :( . na regen komt zonneschijn, dr is niks wat een goeie lasser nie lasse kan... |
jeetje zeg jijhebt wel heel veel over voor je wagen hoor (krreg meer het vermoeden dat jij sloop klaar is) maar oude liefde roest dan weer niet he hihih
|
zeer grondig allemaal!
|
Jezus, die is aardig krokant voor een type 2 :(
't Klinkt raar, maar ik zou blij zijn als deze gaten in m'n Jetta zaten. Bij m'n type1 Jetta is het nog wel erger.. Je moet er even een slijptol met staalborstel overheen halen, dan zie je echt hoe erg het is. Ik denk (zover ik het kan zien) dat het wel redelijk netjes te maken is, alhoewel het een klote hoek is om te lassen. Veel succes in ieder geval! |
All times are GMT +1. The time now is 07:25. |