Ook is het remmerij-grij binnengekomen:
- 2 remtrommels achter; - 2 remklauwen voor; - 4 remblokken voor; - 2 remschijven voor; - 2 remleidingen voor; - 2 remleidingen achter; Het binnenste van de remtrommels is besteld, waarvan we de wielremcilinders laatst al hebben vervangen. Eergisteren de velgen opgehaald, naja 2 van de 4. De 2 andere velgen zijn door ons afgekeurd en moeten nog bijgewerkt worden. De 2 die we wel hebben kunnen meenemen zien er goed uit :) . |
Die velgen zijn echt heel erg breed;), zal er heel dik uit gaan zien!
|
Die zien er idd erg dik uit!:D
Denk dat ik de mijne ook maar is laat verbreden :) ziet er wel goed uit |
hey kerel ben benieuwd hoe je velgen er uit zien maar zie geen foto's
de mijne zijn ook al terug van de poedercoater zijn echt gewelig geworden. ik wacht nog op men schroefset dan kennen ze er onder. :cool: |
Poedercoaten was voor mij ook wel een optie geweest.
Maarja deze zijn gewoon gespoten. Afgelopen donderdag de verbrede stalenvelgjes gepast: Velg steekt voor 4,5cm uit, maar dit is bij het uitlijnen wel te reduceren naar de APK-norm van 3cm: Achteraanzicht met de nieuwe schuinopstaande RVS-uitlaat van Powersprint i.c.m. de verbrede stalen velgjes :D: Originele boutdoppen of een afdekkap van een caddy ?: De GAIK-kentekens die toch nooit gebruikt zullen worden. Nja alleen voor de APK keuring: Zoals je kunt zien kan het schroefsetje nog iets lager ingesteld worden :). |
Ziet er heel erg dik uit, en inderdaad zal die nog wat moeten zakken natuurlijk.
Verder een hele nette Golf;). |
Geweldige kont! Die combi vd bumper/uitlaat en dikke velgjes is top:thumbup:
Bietje zakken nog ;) |
ziet er erg mooi uit jo
ken niet wachten tot die van mij er onder kunnen |
Heb net je hele topic doorgelezen. Heel mooi wat je aan 't doen bent!
En doe die dunne bumpertjes maar gewoon d'r op met die brede lichten. Is weer eens wat anders. |
Ziet er allemaal keurig uit, alleen zit je kentekenplaathouder achter niet goed in het midden ;)
|
:cool: Mooie auto geworden maar vind het jammer dat de auto niet origineel is gebleven; temeer het nog zo'n originele auto was. Waarom niet gewoon de kunststof bumpers? In combinatie met verlaging oogt dat net zo dik :cool:
|
origineel of niet....hij is strak man!! die wieltjes staan em ook goed :eek:
|
Quote:
De kentekenplaathouder gaat er weer vanaf. Want er komen blauwe platen op, die ik zojuist binnen gekregen heb. Ze worden erop geplakt/ gepopt, z´n houder oogt niet mooi. |
Gisterenavond hebben we de twee resterende verbrede stalen velgen van een andere spuiter opgehaald.
Deze hebben we gelijk bij een ander langs gebracht die de banden erop draait en dynamisch uitlijnt. Deze zijn vandaag opgehaald. Vandaag zoals ik al gemeld had de blauwe platen binnen gekregen. |
Mooi ding! Velgen vind ik ietsjes te breed geworden, maar het is wel een dikke bak geworden!
De originele afdekkapjes op de velgen staat trouwens het beste! |
hej allen!
het is al weer een geruime tijd geleden dat ik wat aan deze thread geupdate heb. heb zojuist voor de verandering maar weer eens wat goede foto's van het bakkie gemaakt. ik vindt 'm zelf super, en vindt eveneens dat de velgen voor, niet zo heel verkeerd staan ivm het >3cm uitsteken van de velg. hij staat nu thuis in de garage, ver verwijderd van het pekel op straat. mja, auto moet nog steeds terug naar de spuiter, en de stootlijst + sierlijsten zijn nog steeds niet binnen gekomen. de sierlijsten zijn gereed voor verzending, alleen het wachten is op de stootlijst die nog dit jaar geleverd wordt. ik houd jullie nog op de hoogte. aanschauw het koekblikje( :D ): |
ziet er al super uit!
wrom moet ie trug naar de spuiter alsk vragen mag? :) |
Quote:
veel dingen vergeten/ verkeerd gedaan. omdat de spuiter bezig was met nieuwbouw van z´n bedrijf heeft de auto te lang bij ´m gestaan, waardoor de dingen die afgesproken zijn niet goed gedaan zijn. het werk is een beetje afgeraffeld, om het maar ruwweg te zeggen. we moesten de auto wel terug hebben omdat de auto nog kenteken gekeurd moest worden, omdat we in aanmerking wouden komen voor de oude serie ( die in blauw te drukken zijn ). als we daar niet om verlegen zaten was de auto wel meteen terug gegaan naar de spuiter, ipv dat we de auto rap moesten opbouwen om het te laten kenteken keuren. en nu heeft de spuiter ons onnodig veel werk op de kop gehaald. mja, gezien wij de motor nog willen aanpakken kan hij gelijk de motorruimte meespuiten. en omdat het interieur weer kaalgemaakt moet worden, ook gelijk de in het zicht komende plaatdelen aan de binnenzijde spuiter. vind het nu een aarslelijk gezicht als ik de deur open doe en het kleur-/ glasverschil zie tussen binnen en buiten. mja het wordt wel wat, heeft alleen wat tijd nodig :thumbup: volgend jaar zomer rijklaar ? :rolleyes: |
de golf ziet er erg netjes uit alleen de voorwielen steken mij veels te veel uit !!
gr. Martijn |
Quote:
:iamwithst |
Quote:
bij het breder laten laten geen rekening gehouden met het tabs toelopen van de auto :screwy: en heb op dit moment geen zin om 2 andere velgen te zoekn, die te laten verbreden en te laten spuiten :confused: |
Mooie wagen, en die wielen staan hem ook goed hoor!
wat voor stootlijsten zijn dat dan? Die zwarte dikke (die net bij de 'vouw/rand' in de deur komen)? En wat veer een uitlaat is dat? Dies wel mooi:thumbup: |
Quote:
kan altijd nog een keertje toch ;) ! verder ziet de golf er super uit hoor :thumbup: !! gr. Martijn |
Quote:
Ik wacht al ruim een half jaar op de polyester stootlijst voor in de chromen voorbumper. Zoals je op de onderstaande foto kunt zien ontbreekt die nog altijd, en op de achterbumper is die gemonteerd: Quote:
Uitlaatje is van Supersprint, alleen passend gemaakt omdat ze niet voor 1.1 te krijgen zijn. Volgens mij was deze voor een 1.5 bedoeld, mja nog een origineel verloopstukje kunnen bemachtigen bij een plaatselijke uitlatenhandel. :) Quote:
|
Quote:
Het kan idd altijd nog een keertje. Vind het op dit moment niet zo heel belangrijk, kan als uit de APK keuring een steekproef volgt andere velgjes erop zetten, die ook tijdens het kaalmaken en opbouwen onder hebben gezeten. :shocked: |
Ik hoop de auto klaar te hebben voor 2 maart:
Is voor mij maar 5 km rijden, dus wel de moeite waard dacht ik zo. :cheers: |
Zojuist nog een kleine bestelling binnen gekregen:
- 6 delige chromelijsten set - alu tankdop original style mja, de stootlijst zit er nog steeds niet bij, eveneens een chromesierlijst voor op de achterklep :mad: |
Voor een hele tijd terug heb ik aleens gezegt dat de remmerij binnen was gekomen.
Echter heb ik hier nooit foto's van getoond, omdat het destijds een tijdje niet mogelijk was. Het hele pakket bevat het volgende: - 2 remtrommels achter, van Delphi Lockheed; - 2 remklauwen voor, org. vw; - 4 remblokken voor (foto ontbreekt, weet ook niet waar ze liggen atm :screwy:); - 2 remschijven voor, van Delphi Lockheed; - 2 remleidingen voor en achter, van BB; Ook heb ik nog nooit de blauwe plaaties erop gezet: |
|
Tussentijds tankdopje erop gedraaid:
Jaja, hij past :giggle: |
mooie golf man, waar heb je die uitlaat gekocht en wat kost zoiets ?
|
Goede smaak qua onderdelen...
Ben alleen niet van de witte knippers. Volledig rode achterlichten zou bijzonder mooi zijn. Uitlaat vind ik ook top, ga hem zelf zo maken van org golf 1 demper, met een pijpenbuiger en rvs pijp. Waarom niet gelijk rvs remleidingen? |
Ik wil zelf ook zo'n uitlaat, ben er helemaal weg van.
Heb alleen een Jetta dus zal ergens een extra of langere pijp moeten zitten/komen, toch? Heb je de uitlaat vanaf spruitstuk of incl. een spaghetti spruitstuk? en zit daar ook nog een middendemper bij van supersprint? en hoe is het geluid? |
Heej mooie Golf man, ook eem mooie topic by the way.
Vind de combo bumpers en uitlaat super zo :) |
Quote:
De uitlaat en een gedeelte van de pijp tot het flexibel stuk (onderste op de onderstaande foto) zijn van powersprint (rvs uitgevoerd). Verder moest ik nog een verlooppijpje zoeken om de nieuwe pijp in het flexibel stuk te krijgen. Bij een plaatselijke uitlatenhandel lag nog een origineel verloopstuk, en die paste perfect :D Alleen een passend spruitstuk was niet te krijgen voor mijn pietlullige 1.1 :tongue: Dus ik heb alleen het stuk na het flexibel stuk tot aan de achterdemper vervangen. Mja, wat er nog niet is kan nog komen ;) |
ik zit er aan te denken de stoelen en deurkaarten opnieuw te laten stofferen.
dit omdat ik het contrast tussen het bruin leder en de inarisilber totaal niet juist vind. ook knappen de hoedenplanksteunen om de haverklap je om de oren. het dashboard en handgrepen aan de deurkaarten zijn al zwart uitgevoerd. zwarte hoedenplanksteunen zijn eveneens harder. dus alleen geschikte zwarte hoedenplanksteunen, vloermatten en hoedenplank vinden. ben dan ook van plan de stoelen in zwartleder te laten overtrekken, en het zitgedeelte uit te voeren in de kleur van de auto (om nabij de RAL6019 of iets feller) met alcantara stof. wat denken jullie hierover ? huidige situatie: |
verkoop je dit interieur niet beter? en een goedkoop ander interieurtje kopen en laten herstofferen?
|
Quote:
ik laat het waarschijnlijk ook herstofferen, en vervang dan de bruine vloermatten, hoedenplank+dragers en deurkaarten door zwarte exemplaren. of de deurkaarten vallen nog te herstofferen. het interieur van het golfje verkeerd nog in goede staat, met uitzondering van de bruine afgeknapte hoedenplanksteunen en 2 kleine brandgaatjes in de bestuurdersstoel. mja, vraag jullie om raad, of het wel een goed idee is wat ik mogelijk van plan ben:
om het in waarde laten van de auto hoef ik het niet meer te doen. auto is toch al niet meer origineel? :rolleyes: |
Je moet doen wat je zelf mooi vind. Maar ik zou nooit het middenstuk van de stoelen met alcantara bekleden wat dezelfde kleur heeft als de lak. Ik denk niet dat, dat mooi gaat staan.
Ik zou in ieder geval dit interieur niet laten bekleden maar bewaren/verkopen en dan een andere interieur naar je eigen wensen aanpassen. Zwart zal zeker niet verkeerd staan, waarom geen antraciet middenstuk of iets in die richting? |
Quote:
Hoe zit het nu met je tegendruk? Ik veronderstel dat ze een hoop herrie zal maken en je waarschijnlijk zal denken dat het een vliegmachien is. Ik dacht dat je de tegendruk nodig had. |
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |