Quote:
idd, maar dan niet, ROB nieuwe opdracht !!!! |
|
Quote:
Sorry, groter heb ik m niet :( |
ok, nieuwe opdracht, niks meer met vissen...
Nu je vw met iemand erbij met een hawaii blouse aan. moet te doen zijn.... |
Quote:
zeg maar: :D :D :D |
|
Quote:
Nieuwe opdracht???? |
Quote:
Psiesss......wij vinden m goed! Leuke foto :thumbup: |
je acvw op de pechstook
uit donker verleden.... eerst brand toen uitlaat.. nieuw opdracht voorstel burn out acvw? |
Quote:
Opdracht is al uitgevoerd.......we zitten op een nieuwe opdracht van Area51 te wachten! |
Quote:
Jouw ACVW als screensaver bij iemand anders op de pc |
euhhh.. hoe doe/weet je dat??
|
Quote:
Desktop word ook goedgekeurd!! ff zoeken of je auto hier tussen staan zou ik zo zeggen ;) http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=bureaublad |
hmmmmmmmmm, en wat zie ik op pagina 1 ???
Hajee z'n desktop Next: een foto van een mede-forummer bij jou auto !! |
Medeforummer bij mijn auto:
Volgende opdracht:.EDIT: Je auto op terijwijl je het ijs van de ramen afkrabt. Iets actuelere opdracht, misschien ook wel leuk. |
LEON! Post deze ff dan!
|
hahahhah, idd :D
Winterfestijn 2005 ! Opdracht: je auto op de buitenlandse autobaan! (moet wel duidelijk buitenland zijn) |
2004 ! :eek: ;)
Maarreh, snelle reactie! :thumbup: |
Italië!!
En van de zomer zal de ragtop er ook cruisen! Next: je luchtgekoelde naast een motorfiets. |
Quote:
makkie :thumbup: Next: Je ACVW en een vliegtuig :D |
Tis een Theun topic aan het worden zo :D
Kijk in elkaars album met foto's en hoppa de volgende . |
haha inderdaad,
kom maar door Oskar... |
Quote:
hehehe, ik denk dat het deze gaat worden ;) kever + vliegtuig Maar als iemand anders een foto heeft mag tie ook mee spelen hoor......we houden alleen het topic een beetje levend :tongue: |
gelijk heb je.
Alain heeft ook een foto met een vliegtuig. en die zit volgens mij meer achter de pc dan Oskar. |
Quote:
Nou, zal ik dan maar ?? Je ACVW naast je vorige auto (die je ervoor verkocht om je huidige ACVW te kopen) |
Quote:
mag ik, mag ik ?? :tongue: :D als tie voor het eind van de middag nog niet beantwoord is vul ik m wel in ;) |
Joh gewoon plaatsen!!
|
Quote:
Had een mooie geweest, maar Gert heeft wel een beetje gelijk. |
Gaat niet om of ik gelijk heb of niet .
Alle Theuntjes houden het topic iig levend . Alleen hebben anderen nog de kans om te posten ? Geen idee of ze aan die verzoeken kunnen voldoen hoor :D Ga lekker je gang zou ik zeggen : keep the soul alive !! |
Is dan wel zo, maar jullie hebben denk ik ook heel veel fotoos, dus daar kom je toch niet onderuit. Ik heb zelf natuurlijk de ovaal nog niet zo lang... en dus ook haast nog geen fotoos. En van mijn vorige kever ook maar erg weinig fotoos. Ik vind het zelf geen probleem als jullie meer plaatsen... maar ach wie ben ik ;)
Nieuwe regel... als er binnen 3 uur geen nieuwe foto staat en jullie hebben hem wel.. dan mogen jullie plaatsen? Dan blijft dit topc tenminste nog een beetje actief :D |
Quote:
:iamwithst Maar moet zeggen dat we de opdrachten niet dusdanig moeilijk maken dat andere geen kans hebben. Zag vanmorgen dat er 7 mensen + 1 gast tegelijk in deze topic zaten........maar niemand die iets post :confused: :rolleyes: maar; keep the soul alive idd., dus kom maar op met die foto's!! |
Quote:
Nee, af :tongue: Heb hem niet direct verkocht omdat ik anders de Kever niet kon betalen maar heb de Golf wel verkocht om de Jetta te kopen en (toen nog) goedkoop te gaan rijden :) |
Wat mij betreft is dat wel goed. Alleen moet je nu wel ff een nieuwe opdracht verzinnen.
|
Oh ja... Ik heb geen idee of deze al voorbij is geweest maargoed..
Jouw ACVW in een drukke (buitenlandse) stad. :) |
Quote:
mag ik, mag ik ?? :tongue: :D ;) Nee hoor, geintje !! |
Ik hou je niet tegen hoor Leon :D
|
Frankrijk. Next. Je vw op een veerboot. |
Je ACVW met/op een boot is al geweest.
En deze ook: 1- ACVW bij een berg 2- ACVW tijdens tankbeurt 3- ACVW op de snelweg 4- ACVW met pech 5- ACVW in de sneeuw 6- ACVW bij een kerk 7- ACVW met leuke dame 8- ACVW met een luchtkasteel 9- ACVW bij een waterval 10- ACVW bij het strand 11- ACVW zonder verf 12- ACVW in een weiland 13- ACVW met vrouw achter het stuur 14- ACVW bij een molen 15- ACVW met een hond 16- ACVW met 3 forumleden 17- ACVW óp het strand 18- ACVW naast VW met franse platen 19- ACVW met 4 andere velgen 20- ACVW op/bij een boot 21- ACVW op z'n zijkant 22- ACVW in/bij Parijs 23- ACVW de meest verklote, waar de igenaar zichtbaar blij mee is 24- ACVW Je VW vanaf grote hoogte gezien ! 25- ACVW Je VW en eten! 26- ACVW JOU lvw met schade 27- ACVW op een brug 28- ACVW op een Flyer 29- ACVW tijdens slecht weer 30- ACVW terwijl je er aan bezig bent 31- ACVW zoals hoe die was bij aankoop 32- ACVW gestript 33- ACVW naast JOU wcvw 34- ACVW met jouw andere ACVW 35- ACVW met avondrood! (mooie lucht dus.....) 36- ACVW op een (race)circuit! 37- ACVW die een burnout maakt 38- ACVW drive by shot... 39- ACVW op je werk 40- ACVW zo vies mogelijk 41- ACVW terwijl hij met de bodem vast leg op een drempel 42- ACVW bij nacht 43- ACVW met een type 1,2,3 of 4 op 1 foto 44- ACVW naast een dikke V8 45- ACVW met een kerstboom 46- ACVW met minimaal 10 cm sneeuw op het dak 47- ACVW naast een andere LVW in/met exact hetzelfde kleurnummer 48- ACVW met Keverpech erbij die een van zijn beroemde moves doet 49- ACVW ZONDER motor 50- ACVW bij een oud gebouw 51- ACVW in de ochtendgloren...met mist/dauw 52- ACVW met/op een aanhanger 53- ACVW als "winkelwagen" 54- ACVW vanaf een laag punt gezien 55- ACVW op tv 56- ACVW In zwart/wit 57- ACVW met een LEKKER mokkel 58- ACVW en water 59- ACVW met meer dan 3 Le Bug Show Spa stickers erop 60- Een duidelijk zicht op je Spaghetti-uitlaat 61- met 1 of meerdere wielen eraf 62- ACVW op een erepodium 63- ACVW op de pechstrook 64- met iemand erbij met een hawaii blouse aan 65- ACVW als screensaver bij iemand anders op de pc 66- een foto van een mede-forummer bij jou auto !! 67- Je auto op terwijl je het ijs van de ramen afkrabt 68- op de buitenlandse autobaan! (moet wel duidelijk buitenland zijn) 69- naast een motorfiets 70- ACVW en een vliegtuig 71- ACVW naast je vorige auto (die je ervoor verkocht om je huidige ACVW te kopen) 72- ACVW in een drukke (buitenlandse) stad. |
dan je vw bij de dam in amsterdam.... :D
|
Niemand? :(
|
All times are GMT +1. The time now is 00:41. |