Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   het ongelukken topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27080)

Ebut 11-03-2010 12:12

Minne bak! Mooie Audi was dat, wel eens zien rijden volgens mij.

Der Ghopmeister 11-03-2010 20:21

Ik hoop niet dat dit een en dezelfde auto is :confused: :(

Quote:

Meppen: automobilist ernstig gewond
De bestuurder van een personenauto is woensdagmorgen aan de Mepperstraat in Meppen frontaal op een boom gereden.
De automobilist raakte hierbij ernstig gewond en werd per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Ook de brandweer verleende assistentie bij het afhandelen van het ongeval.
De auto was totaal vernield. Personeel van de afdeling Verkeersongevallenanalyse onderzocht de omstandigheden rond de aanrijding.

Arnaud 11-03-2010 20:34

Het lijkt in de verste verte nog niet eens op elkaar... volgens mij is het niet eens een VAG-auto.

Phill Dub 11-03-2010 20:37

Is (was) een Alfa, Lekker appels met peren vergelijk. :screwy:

vwinfo 11-03-2010 20:38

is het geen fiat stilo?
of een alfa.....

Der Ghopmeister 11-03-2010 20:40

Quote:
Originally Posted by Phill Dub
Is (was) een Alfa, Lekker appels met peren vergelijk. :screwy:

Daarom zeg ik ook ik HOOP dat dit niet een en dezelfde auto is ;) En als dat idd niet zo is my bad!

De Pul 11-03-2010 22:47

aan de ballon banden te zien is het niet eens een forummer:lmao:

Jeff 11-03-2010 22:51

En opeens heb je het! Je monteert weer oranje zijknippers op je schermen.
Het wrak is een andere auto.

smeerpeer 11-03-2010 22:57

Is een idd een Alfa 147, vrij duidelijk nog.

Wat geven bomen dan toch weinig mee, he?

B-ram 11-03-2010 23:00

de kleur is zelfs anders:P...geen overeenkomsten dus:P

Jan-Jelle 11-03-2010 23:13

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Daarom zeg ik ook ik HOOP dat dit niet een en dezelfde auto is ;) En als dat idd niet zo is my bad!

boeiend of t die auto was, al was t een golf limited. als het maar goed gaat met de bestuurder, auto is vervangbaar.

De Pul 11-03-2010 23:16

even offtopic;die golf(van vwritch) op de foto zag ik in deurningen staan,is het nog iemand anders opgevallen dat het hele dak vol met vouwen zit? op de foto ook te zien trouwens....:eek:

Markcl 11-03-2010 23:19

Is idd opgevallen, maar heb vernomen dat hij er mee bezig is het te herstellen. Dus dat komt allemaal goed :thumbup:

De Pul 11-03-2010 23:23

Quote:
Originally Posted by Markcl
Is idd opgevallen, maar heb vernomen dat hij er mee bezig is het te herstellen. Dus dat komt allemaal goed :thumbup:

okay,maar in het kader van de ongelukken topic,hoe komt het?
iemand overheen gebanjerd?

Ralph 12-03-2010 07:14

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
boeiend of t die auto was, al was t een golf limited. als het maar goed gaat met de bestuurder, auto is vervangbaar.

Dan was er waarschijnlijk wel een VW-motorsport embleem beschikbaar geweest !! :D :D

DoriDaan 12-03-2010 18:22

Is een alfa 147 kerels hihih.. er is wel meer dan volkswagen.... niet veel ik geef toe..
alfa minder op de straat goed toch...

breadfan83 12-03-2010 18:47

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle

't Gaat er niet om dat het jammer is dat een VW aan schroot is, het gaat erom dat het waarschijnlijker dat een bestuurder van een gecrashte en verbouwde VW bekend is hier op het forum dan wanneer het om een gecrashte Alfa of iets anders gaat. ;)

Alberto 13-03-2010 22:04

goed bezig hier ...weer goed voor de automobiel verkoop in het noorden :thumbup:

EelcoB 14-03-2010 14:07

Zow, tgaat lekker daar!

Ik vind die ambu's er trouwens ook niet mooier op worden! :screwy:

Der Ghopmeister 14-03-2010 14:58

Een ambu hoeft toch niet mooi te zijn :screwy: T moet alleen snel ter plaatse kunnen zijn en onderweg naar t ongeval or whatever moeten ze goed zichtbaar zijn en dan boeit t niet hoe een ambu er uit ziet

DoriDaan 14-03-2010 15:41

Tsja quattro is ook niet HEILIG.. :D Dont hit me please! :wow:

Om reacties te voorkomen dat ik anti audi ben...ff ik zelf in actie...JA audigekken dit KAN ook met een audi (oldskool audi's met veel te veel peekaas)

Sorry dit was wat off topic :rolleyes: .

SubdubberGT 14-03-2010 17:09

Quote:
Originally Posted by De Pul
okay,maar in het kader van de ongelukken topic,hoe komt het?
iemand overheen gebanjerd?

Zijn slotvanger van de motorkap werkte niet mee en motorkap is onder het rijden open gegaan door de wind en tegen zijn voorruit en het dak geklapt... ;)

De Pul 14-03-2010 17:16

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Zijn slotvanger van de motorkap werkte niet mee en motorkap is onder het rijden open gegaan door de wind en tegen zijn voorruit en het dak geklapt... ;)

nou je het zegt,stond dat niet ook in z'n topic? :tongue:

B-ram 15-03-2010 12:58

Quote:
Originally Posted by Der Ghopmeister
Een ambu hoeft toch niet mooi te zijn :screwy: T moet alleen snel ter plaatse kunnen zijn en onderweg naar t ongeval or whatever moeten ze goed zichtbaar zijn en dan boeit t niet hoe een ambu er uit ziet

true..maar daarom hoef je er toch nog geen lexus look lampen in te hangen:P

FGizmoS 17-03-2010 12:15

Nog maar 1 ongelukje gehad en dit was met een civic aan 120km/h op de snelweg. Ik reed netjes 120 toen er plots een klein corsaaatje voor me vol op de rem ging. Ik remde ook direct vollop en vloog in de lucht. Ik lag ondersteboven in een sloot en heb lang de koffer moeten uitkruipen omdat de sloot in beton was en ongeveer 2 meter diep is en in een V vorm was. Ik had niets en waarom ik zo plots door de lucht ging weet ik niet :confused:
Eigenlijk jammer van de auto. Die had 40k bij aanschaf en 63k bij het ongeval.

De radiator was niet lek en hij draaide nog steeds als een zonnetje. Ik heb er dan nog thuiskomertjes opgelegd en zo mee rondgereden :shake:
Het ding dan nog verkocht voor 450 euro :D

bivw 16vg60 17-03-2010 19:41

Quote:
Originally Posted by Talstra
Ze schrijven hier de Audi's snel af in de regio....
http://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws...ersmeerweg.html

als er nu ook eens een tt rs af geschreven wordt ...............
dan ken ik nog wel iemand die intresse heeft in de motor :D

breadfan83 17-03-2010 20:05

Zijn dat geen Calibra velgen op die Civic?
Misschien dat die gast van de Corsa daarom opeens zo in de remmen ging... :D

FGizmoS 18-03-2010 00:21

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Zijn dat geen Calibra velgen op die Civic?
Misschien dat die gast van de Corsa daarom opeens zo in de remmen ging... :D

Die velgen zaten ooit op mijn broerdje zijn astra gsi. Daar lagen goede regenbanden op en dat was teminste een sterke velg ;)
Die vent in die corsa had zo een geruid petje op en een pijp in zijn mond dus denk ik niet dat die daarin geïnteresseerd was.
Oja behalve vuile kleren en hersenen die de pan rondgedraaid waren had ik niets :D

breadfan83 18-03-2010 00:47

Quote:
Originally Posted by FGizmoS
Oja behalve vuile kleren en hersenen die de pan rondgedraaid waren had ik niets :D

D'r stond al dat je niets had, anders had ik ook niet de grapjas uitgehangen. ;)

martiepartie 18-03-2010 16:48

what !!!!!

Ruige berger..

Trouwens, die Ambu's gaan wel heel hard achteruit.. Deze is helemaal niet om aan te zien. Lekker ook, een hybride waarmee je moet scheuren om snel op locatie te komen. Goed doordacht :D

Beetlefreak 18-03-2010 22:22

Ik heb de sporen nog zien staan, dat ding stond aan de andere kant van het weiland :eek:

TCD 29-03-2010 21:29

Die BMW is van de zoon van mijn werkgever, doodzonde van de auto, was een prachtauto.

Hier een foto van een paar week geleden, toen ff andere wielen eronder gezet.

VwRitch 31-03-2010 19:17

nu jullie het toch over mij hadden hier wat foto's ;)

maar goed dit valt te maken..

hij staat er nu zo bij

het dak word wel gerepareerd maar kan pas wanneer me portomonee ook mee werkt.. hoogswaarschijnlijk zal dit dak eraf gehaald worden en 1 terug geplaats met dakraam..

Steilheck 31-03-2010 19:23

Was je kap opengewaaid? Past zo te zien precies in de rand op je raam.

smeerpeer 31-03-2010 20:00

@Steilheck

Volgens mij heb je de rand in het raam nog niet gezien? ;)

Black Devil 31-03-2010 20:08

dit topic nog niet eens gezien

OOPS

EN WEER KLAAR

breadfan83 31-03-2010 20:14

Dat is volgens mij ook de enige keer dat ik een auto heb gezien waarbij ik blij was dat ie gecrashed was... achteraf gezien dan. :D

Man wat is die goed geworden!

SubdubberGT 31-03-2010 20:16

Quote:
Originally Posted by VwRitch
nu jullie het toch over mij hadden hier wat foto's ;)

Heb jij die BMW in de poeier gereden die hier in dit topic staat??

Joey_G40 31-03-2010 20:56

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Heb jij die BMW in de poeier gereden die hier in dit topic staat??

Nee Kijk ff een paar pagina's terug :rolleyes:

Black Devil 31-03-2010 21:14

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Dat is volgens mij ook de enige keer dat ik een auto heb gezien waarbij ik blij was dat ie gecrashed was... achteraf gezien dan. :D

Man wat is die goed geworden!

ben ik het 100% mee eens!

All times are GMT +1. The time now is 08:39.