@JurjenV: de kentekenplaat blijft zitten waar die zit, persoonlijk vind ik dit het mooist. de zwarte kentekenplaathouder gaat tzt nog wel achter de plaat vandaan.
@sanderz: haha, dat ben ik nog niet gewend. voor het eerst in mijn leven dat ik een eigen tuin heb (net verhuist), maar ik zal deze week grasmaaien! beloofd! :D ik heb inmiddels de 2x 9j's in elkaar zitten met de 195-45-15 erom. nu nog lucht er in! de 185-45-15 krijg ik deze week binnen en dan kunnen de 8j's ook zover klaar worden gemaakt. eerst 11 mei een verse APK halen! |
zo, na wat hindernissen weer een verse APK er op! Ook zit er eindelijk lucht in de banden. de 185-45-15 op 8j bleek lastiger te zijn dan 195-45-15 op 9j. alhoewel, ik zal het anders omschrijven: de 195'ers op de 9j waren lastig, de 185'ers op de 8j waren NOG lastiger! :D In ieder geval... de schmidts zitten er (eindelijk!) weer onder! Wat staat nu verder op de planning: 6n2 gti spiegels (krijg ik vandaag of morgen binnen), wielkast rechtsachter aanpakken, voorbumper klaarmaken (roostertjes meespuiten), grill spuiten (?), kofferbak aanpakken, ander interieur, etc, etc, etc... :D
tot 3 juni! |
heu.. gelukt dus!
|
Quote:
Gefeli met de APK! Kannie er weer een jaar tegen :) Zou persoonlijk de roosters en de grille zwart houden! Contrasteert erg mooi bij zilver. Kom je 3 juni nu wel?? :thumbup: |
tadaaaaaaaaaa!
195-45-15 op 9j :D |
:eek: DAMN !! dat ziet er heel netjes uit !!!!
Heb je misschien ook nog wat foto's van die 185-45 om 8j ?? ;) |
Nog ff een andere motorkap en ik vind hem af!! Pfoe, die wielen zijn wel heel erg mooi geworden zo!
|
een porsche stickertje op het achterzijruitje en hij is echt af....super
|
Quote:
|
motorkap die er bij komt wordt waarschijnlijk matzwart en verder origineel, leuk om af te wisselen.
2 naafkapjes liggen al een tijdje in belgie te wachten, maar door een staking bij de post daar komen die deze kant maar niet op. @Erik Edition#1 - 185-45-15 op 8j is die vierde foto. @Richard - een auto is toch nooit af? wel met de lupo naar burgum komen he?! ;) |
Quote:
beetje confusing, maar toch bedankt :) ziet er lekker strak uit :rock: |
deze bedoel ik, sorry
|
oogt hetzelfde als mijn bbs
|
Super!, die velgen zijn echt mjam!!
|
dik :thumbup:
ps van dat grasmaaien ken ik, dat is het eerste wat ik eruit gemieterd heb toen ik in m'n huidige huis ging wonen :D |
TH lines zijn erg netjes geworden en staan echt super onder de Polo !
:thumbup: |
en nog een paar foto's
|
Echt vreselijk mooi zo!! Dit is nog veel mooier dan de P's.
|
netjes man heb gelezen dat je 3 juni komt
helemaal top wielen staan top vald me niks tegen dat zwarte hart de spiegels zijn ook gewoon zo het hoord :thumbup: m3 look :screwy: |
6n
je auto is een stuk mooier geworden
|
Zag je zostrax nog rijden in drachten..ziet er echt vet uit zo.
|
zaterdag grote vorderingen wat betreft het interieur, zoals het nu lijkt! ;)
|
zaterdag dus een setje zeeer exclusieve voorstoelen gehaald (ben er ook best trots). kernwoorden: bbs, vol leder, verwarmd, volledig electrisch (elk paneel van de stoel is electrisch verstelbaar: zelfs de wangen! echt alles instelbaar). gevolg: loeizwaaaaaaaaaaaaaaaaaaar door de electromotoren! is geen plug en play dus zal nog even duren voor ze er definitief inzitten. (en ik dacht altijd dat mijn polo stoelen lekker zaten....)
|
pfff wat een dikke zeteltjes :D
|
Zien er heel goed uit, mooie stoelen.
Zal ook wel super mooi zitten. |
Jij gaat je vast en zeker de koning voelen als je in zo'n stoel achter het stuur zit ;)
Nice !! |
ik zou ze in de huiskamer zetten op mooi onderstel.... :)
|
gisteren voor het eerst de zetels aan de stroom gehad :D geweldig! echt bizar als ik dit straks in mn polootje heb.
vanavond ga ik kijken voor een lederen achterbank. |
Super aankoop, ben benieuwd naar de montage !
|
super stoelen , ben benieuwd :thumbup:
|
gisteren achterbank erbij gescoord. vanavond inventariseren wat er allemaal nodig is om het in te kunnen bouwen. achterbank lijkt aardig te passen, voorstoelen zal wat meer werk worden.
|
holy shit!
wat een geil interieur. Niet bang of je motor het nog wel trekt met dat gewicht?;) Waar komen ze eigenlijk uit die stoelen? |
Zwaar relaxed interior design!!
|
de voorstoelen komen uit een bmw e30 cabrio rieger. de achterbank uit een golf mk3.
|
netjes hoor :thumbup: !!
|
Heel mooi compleet interieurtje nu.
Zal wel heel mooi staan in je polo. Laat je de deurpanelen zo, of ook leer ? |
Bekende stoelen :D
Bij deze is ook alles verstelbaar maar ik wist niet dat ze ook electrisch verstelbaar geleverd zijn. |
In welke auto's zijn die stoelen geleverd? Of is dit een optie die je zelf los moet kopen?
|
Quote:
:D |
sorry ben scheel :D
en die stoffen handverstelbare? |
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |