ffffffffffrrrreeeeeiiiiidddaaaccchhhh!!!!!!!
|
Jep en ik moet zo weer aan het werk :(
|
Ik ga 2 uurtje naar de sportschool.
En dan ga ik maar weer aan mijn auto's werken. Lang leven de WW :D |
ik ben al meer dan een uur aan het werk.
en het was vandaag weer eens drive your bug to work day. dat ding stond al denk ik 2 maanden stil! tikkie en lopen! :D |
godver, is het vandaag drive your bug to work day? Dat wist ik ff niet, anders had ik hem even opgehaald. Jammer maar helaas
|
Hmm ben nu ff thuis aan het eten....straks weer naar school....tentamen maken...m`n 2e velgje eventjes spuiten en vanavond naar m`n vriendin:tongue:
|
vandaag nog ff een dagje werken en dan lekker weer weekend
|
nog een paar uurtjes werken.
en dan indd lekker weekend! heerlijk... |
ik wist niet dat rené de menielook van zijn vader had overgenomen
|
Quote:
Zo vader zo zoon :tongue: |
Ik heb al weer ruim 2 uur weekend :D
|
Quote:
mazzelpik :tongue: ik moet nog tot 17.30 moet nog een complete kraanbaan modeleren / tekenen :( |
zo en de computer gaat uit, verf in de kast, la op slot en een prettig weekinde mannen! Tot de volgende knoop....
|
Quote:
dr stroomt menie door onze aderen ;) |
Ben ik de enige die zijn graftombe uit is ?
|
Nee hoor, zit alweer een tijdje op m'n werk :)
|
Ik aan de foon om wat marmer te laten zagen ...
Of ze vragen de hoofdprijs per cm of ze willen alleen zelfgeleverd marmer zagen . Leve de aantrekkende economie : ze verdienen het te makkelijk :D |
Nee, hoor. Ik ben allang wakker. Lag om 8 uur al bij de fysio op de slachtbank. :( :(
@ Gert: En marmer zagen kun je zelf ook als het niet te dik is. Dat spul is boterzacht. Waar laat je dat doen dan ?? Groeten, LRR |
6cm dik is het .. dus ik laat het liever doen .
Bij een natuursteenhandel die ik net gevonden heb die het per half uur berekenen . Als je het zelf zaagt of slijpt dan springen de stukjes eraf en ze liggen straks onder de gietijzeren radiatoren in het zicht . |
Quote:
Zal je werkgever niet helemaal content mee zijn, ik denk dat ie verwacht dat je daadwerkelijk ook nog wat gaat uitvoeren :tongue: |
kan ook zijn dat die werkgever niet zo'n hoge verwachtingen heeft van Beetlefreak :D:D:D
Goejemorguh trouwens |
Goeiemorgen allemaal, lekker bijna weekend, wie wil er een bakkie?
|
hee gert.. gewoon naar een grafsteen fabrikant bellen..scheelt enorm
|
marmer is zo 1972 :D
|
Het is hier nog ff druk ook op de vrijdag, ik moet wel ff doorwerken, want anders kan ik vanmiddag hier niet biljarten van 2 tot 5 :)
|
Quote:
Ik kan m'n werk zittend doen, vandaar ;) @ Kevin: bedankt lul :chair::D:D:tongue: |
Natuursteen zagen is bij ons €25.00/m1 even ter vergelijk.
|
Quote:
He gert als je nu in de buurt van stadskanaal woont weet ik nog wel een adresje waar je het goedkoop kan laten doen ;) |
Quote:
Toen was ik zeven en mijn huis minimaal 72 jaar oud . Maar ok : nu 10 stroken van 43 x 7 x 6 voor onder de klassieke radiatoren pootjes . 30 pleuros ... :D |
das niet duur Gert, dat bewerken daar vragen ze vaak wel veel geld voor
|
ja klopt .. maar deze meneer deed het ff tijdens zijn lunch denk ik
|
Quote:
Jaaaaaa, maar jij zei dat je al een tijdje op je werk zit. Dit kun je natuurlijk op meerdere manieren opvatten: 1. Je zit en doet niets 2. Je zit op je werk (ik zou dan op mijn computer zitten) 3. Je zit en voert je werkzaamheden uit. enz enz ;) |
Happy turkey day!
|
Quote:
je moet de feiten niet verdraaien gert :D |
:iamwithst
|
Weekend :D
Werken :( |
Quote:
Subtiel maar toch een groot verschil ;) Dat leerde je nog in 1901 . Zonde dat je verwekt bent als uitlaaklep toen het nederlands elftal europees kampioen werd : vanaf die tijd is kennelijk het onderwijs erg achteruit gegaan :D Gef nix hoor Kelvfin |
Waarom heb nog niemand hier wat gepost , TIS TOCH VRIJDAG :confused:
|
Quote:
ze kunnen het gewoon nog niet geloven dat het bijna weer weekend is! :cheers: |
Ik geloof het wel maar moet nog teveel doen :mad:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |