hey maat,
zeer vet op de sebrings, nu de originele grill er trg in en hij is af ;) dikke ketel!! |
zeker een dikke ketel :D
spreek je morgen Erik!! |
Mooie Edition, Sebrings staan hem erg goed (zou bijna zeggen beter dan de RM's...) .
|
Hier nog wat betere foto's met de velgjes.
Vind het er best netjes uitzien om eerlijk te zijn :) Ook nog gespot door Alberto (met half sjebbetig persoon :D) |
Zag er goed uit Erik, heb je helaas niet gesproken. Zat iemand naast je auto dus ik dacht dat jij het was maar niet dus haha. Next time better ouwens.
|
stond er goed bij erik, viel me wel op dat ivm misha zijn sebrings jou sebrings een neiging naar wit hadden, heel apart, wat voor kleur heb je gebruikt?
|
Heb standaard 'wheel spray' gebruikt van motip. Moet er wel bij zeggen dat deze lak ERG goed te spuiten viel. Geen druipers oid.
Velgen vind ik goed gelukt aangezien het mijn dagelijkse velgen zijn hoef ik niet veel speciaals. Dennis, jammer man, had je graag even gesproken. Volgende keer beter! Toevallig niet een snaak met een rood t-shirt gezien dan ? ;) Wagen staat inmiddels in boot-modus ivm met de keuring morgen. Hierna wordt hij weer strak gelegt en komen er een paar veranderingen aan zoals BBS/Xenon/Grill/Onderhoud. Binnenkort meer. |
Ehhhmmm, geen idee :) Ik liep in een roze shirt met "Pimp my ride" erop.
|
Leuk man die fotoshoot met beide wagentjes weer herstelt !
Logotje siert m goed ;) |
Quote:
Dit roze shirtje ?? :D |
Quote:
Stomme Limburgers. :rolleyes: :tongue: |
Nein! :)
|
Super Edition dit, ff beetje offtopic vraagje : hoe ben je nog op zo'n korte termijn aan die 185-45-15 gekomen ?
Wil ook een setje maar heb ook een beetje haast omdat de auto hoognodig uitgelijnd moet worden. |
Quote:
www.autobandenmarkt.nl, SUPER service!!! Had ze woensdagnacht besteld en vrijdagmiddag had ik ze in huis. Ze zijn gewoon voorradig. |
Inmiddels alweer wat vooruitgang :)
Zijn een aantal nieuwe 'goodies' :rolleyes: op de wagen gekomen, zoals een nieuwe Alpine CDA-9851R Een 6000K Bi-Xenon set van Erdem ligt klaar om gemonteerd te worden. Daarnaast komen de originele koplampen er ook weer in samen met een dubbellamps grill. Ben zelf nog aan het twijfelen of ik die met of zonder rode bies moet pakken. Morgen gaan de banden van de BBS'en en wordt daar EINDELIJK ook aan begonnen. Want het heeft me nu toch allemaal te lang geduurd. Van het weekend een paar mooie foto's :) EDIT, ójah, en ik heb waarschijnlijk een homokineet kapot :mad: dus waarschijnlijk komen daar ook 2 gereviseerde voor in de plaats terug |
dikke shit Erik, ik zou btw een grille met rode rand pakken :D
|
Quote:
zei ik toch;) |
ik heb nog 16v assen liggen erik :) mocht je intresse hebben.. ff opnieuw vetten en je kunt weer ;)
grappig dat ik dat laatst als grap noemde toen ik bij je was :) dikke radio, heb er ook een vergelijkbare, top materiaal!! |
Hehe Erik, eindelijk een echte radio gekocht :D
Mooi dingetje man....als ie er al in zit nu, dan zul je zelf ook wel t verschil in geluid merken neem ik aan :D |
Martinus, idd ik had het bonkende geluid al een tijdje maar het word nu toch steeds erger en na een 'grondige inspectie' zijn we tot de conclusie gekomen dat het wel eens een homokineet kan zijn. In welke staat zijn die van jou nog en what's your price ? Hoor het wel
De radio is echt van top kwaliteit, wat een verschil met een 50€ jvc'tje wat ik eerst erin had. Ben nu nog op zoek naar een kleine ondersteuning van het audio gebeuren maar wil niks te pompeus. En de Xenon zit erin :cool: :shocked: |
Quote:
Waar heb je de kastjes nou gelaten? :tongue: |
Overal en nergens :woowoo:
Liggen nu nog achter de lampen vast, maar ben van plan om ze nog fatsoenlijk weg te werken. Stuite ook nog op wat problemen met kabellengtes (damn wat zijn die pauzes op het werk kort:D) |
Ik heb die starters in de plastic behuizing geplaatst achter de koplamp ;) Paar gaat boren een klaar is klara :)
Als je nog oenk oenk achter in kofferbak nodig hebt heb ik nog een RF Woofer in originele kist met versterker liggen van RF. Over te nemen voor een leuke prijs maar de specs weet ik echt niet. Heb het spul al enkele jaren maar het heeft al 2 jaar niet meer gespeeld maar ziet er nog wel fris uit. |
Quote:
Oenk oenk komt nog wel, doe rustig aan daarmee en het hoeft niet hard te gaan. |
Als ik er aan denk maak ik foto's, anders moet je van de winter ff aankloppen als alles weer open en bloot ligt.
RF kan hard, maar RF klinkt zuiver vind ik. Heb vroegâh nog Hifonics gehad en dat klinkt ook erg zuiver. |
Toch maar eens een fotosjootje gehouden met Sebrings/radio/Xenon.
Heb ook de plakantenne op de achterruit verwijdert :screwy: Resultaat, veel kruipwerk :tongue: |
zeer netjes Erik
|
Erg netjes erik ;)
Staat echt super met die Sebrings ! |
picobello, erg mooi Erik ..
vandaag nog langs jou gekomen ongeveer, ben vandaag bij die VAGmeeting in Genk geweest was erg vet, khad wel 2 maten van jou zien staan .. kheb jou alleen niet gezien?? stiekem is Stein nog best een eind rijden vanaf Oss.. |
Een mooie dag om foto's te maken van een mooie wagen!
|
Bedankt mannen!
Behalve een nieuw neusje zal er dit jaar niet veel gebeuren tot mijn spijt. BBS heb ik uitgesteld tot het volgend jaar, anders is er ook niet veel nieuws meer aan he ;) Paar kleine zaakjes nog op orde brengen en het blokje lopende houden is het motto. |
zucht.....ik wil ook weer een golf 2
|
ik heb nog wel een leuke jetta 2 in de aanbieding :D
|
hee mooie wagen man
met welke camera heb je die foto,s gemaakt als ik vragen mag super kwaliteit. je houd hem wel goed bij zie ik ,helemaal stof vrij dashboard :thumbup: hij lijkt nu heel veel op de mijne |
Heej Erik,
Mooie foto's! En de auto is weer super schoon. Ik vind nog steeds de Sebrings heel gaaf onder de auto staan, misschien zelfs wel beter dan de BBS-en... Nou moet ik mijn Golfje ook weer gaan poetsen.. |
Heey kerel,
Hij staat er netjes bij, de sebrings staan hem echt wel goed. Waar was je zondag bij LVAC? Was een hele leuke meeting alleen erg warm... :( |
Idd sebrings staan hem heel goed !!
|
Ziet er super uit! Ook hele mooie foto's:)
|
Quote:
die was toch al verkocht of ben ik in de war met iemand anders?? |
Quote:
je bent in de war met iemand anders .. waarschijnlijk met Tiefflieger, die jetta lijkt gruwelijk veel op de mijne :chair: |
All times are GMT +1. The time now is 20:50. |