bedankt voor de reactie`s :thumbup:
ik zal morgen ff proberen hoe mooi dit spul poetst :D |
dit is echt super spul om mee te poetsen, ik ben dik te vreden :thumbup:
zo is de motor ruimte dus geworden: meteen veel bekijks gehad: bedankt voor de mooi foto`s allemaal :thumbup: alleen nu zou ik zondag avond een maat van mij op halen, maar toen ik daar weg reed begon de motor in eens vreemt te tikken enzo, dus ik dacht dat de distributie riem 1 tandje was versprongen. maar nu heb ik de kap er afgehaald en nu zit de distributie riem nog wel goed op spanning en staat ook wel redelijk tot mooi op tijd, scheelt ongeveer een halve tand. nou zal ik morgen nog ff kijken of ik hem nog iets mooier op tijd kan krijgen, waar ik niet van uit ga. maar volgens onze beredaneringen moet het wel iets met de pomp zijn ofzo, die heeft ongeveer een half jaar stil gelegen, dus mischien dat er wat roest is ingekomen ofzo iets |
Mooie intercoolerbuizen zijn dat, hoe heb je die gemaakt?
|
Quote:
Die heeft hij gemaakt van uitlaat buizen ,90 graden bochten en lange rechte stukken ,net als de mijne :tongue: Mooi passend zagen ,en dan netjes vastlassen ,lichtjes afslijpen ,plamuren ,spuiten en voila ! Enne ,sikke aant ,mooie caddy hoor ! Binnenkort maar eens te toeren :thumbup: (off topic,ik heb de pasplaat voor m'n turbo ook al klaar ,dus deze week even naar klaas rallye ,en dan kan het mega uitlaatproject ook van start ,eens kijken of de witte ook wat sneller kan :D ) |
Net als ik mijn uitlaten maak dus :)
Maar ga ik ook eens doen, heb nu een kant-en-klaar setje van eBay.de maar diameter is me wat te klein en de bochten wat te haaks... |
Hoe gaat het met de vinger? Lijkt me niet zo fijn, zeker niet met zo'n mooie hobby.
|
Quote:
ja we moeten binnekort maar eens ff te toeren, eerst die motor maar weer een goed aan de praat krijgen, waarschijnlijk is het iets met de pomp, dus die zal er waarschijnlijk wel af moeten en dan wil ik ook gelijk een grotere plunjer plaatsen :D :thumbup: en waneer ga je naar klaas toe? ik zou altijd nog is ff bij hem kijken, dus dan kan ik gelijk jou mega uitlaten project ook ff bewonderen :woowoo: @ rubenD, ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en daar hebben ze de injectie naald er uitgetrokken. nu heb ik alleen nog een plastic kommetje om de vinger en moet ik een paar keer per dag met de vinger in lauw water en dan proberen te bewegen |
hier nog ff een paar fotojes van voor en na
voor en na: |
Super geworden hoor! Eigenlijk bijna hetzelfde als bij Wytze, alleen in een andere kleur :thumbup: Hij staat er weer netjes voor, en vooral de je achterraampje is vet!
|
hahaha ja wytze heeft mee weer eens na gebouwt, hij wil altijd het zelfde als een ander :mad:
:D :thumbup: |
Jouw motorruimte nabouwen, en mijn velgen nabouwen :D
|
ja er moet bijna wat van gezecht worden hoor, hij gaat strax nog eens te ver :screwy:
:D :rock: |
Misschien ga de witte jetta wel rood spuiten ,kunnen de buizen ook mooi rood ,en hang ik ook gordijntjes achter de achterramen,net als bij benji's camper :D :D :D :woowoo: :rock: :thumbup:
|
Hahahaha, goed plan! Dat wordt weer een uber Jetta :D
|
hahahaha, dat is een super iedee man, dan kunnen ze mooi naast elkaar staan :thumbup:
en die gordeintjes zullen hem ook goed staan, moet je benji z`n moeder maar ff lief aankijken :D owja heb vanavond de verstuivers er uit gedraaid en voor de zekerheid ook de compressie ff getest, maar die was perfect. maar er waren 2 verstuivers mooi schoon en 2 helemaal zwart van de roet, dus morgen de verstuivers maar ff testen |
vandaag de verstuivers getest en er was 1 pisser bij :D
dus vandaag gelijk ff een andere geregeld en nieuwe brandplaatjes, dus morgen weer monteren en dan hopen dat hij goed is :) |
mooi dat je in ieder geval al iets hebt gevonden waardoor die slecht kan lopen :cool: , hoop dat je het snel heb verholpen :thumbup:
grt Bonne |
zo het probleem is weer opgelost, de pomp moet nog ff opnieuw op tijd worden gezet, hopelijk loop hij dan weer net zoals eerst :)
|
Liep ie zo beroerd dan of kon het gewoon wat netter?
|
Ziet er goed uit, motor ruimte is super mooie geworden.
|
Super mooie Caddy Sikke Aant! Die wielen passen er ook perfect bij!
|
Jaah, pracht van een caddy dit :cool:
Niet al te veel meer aan doen dacht ik zo ! |
heb m ook even bekeken in burgum,staat er mooi bij
die wielen...........echt super johan joure |
vond nog een nice pic from burgum op mijn camera.
johan joure |
bedankt voor der goeie reactie`s iedereen :thumbup:
en johan, mooie foto, bedankt :) |
zo ik heb de pomp vanavond ff opnieuw optijd gezet en het pak spijkers heeft zich nu gelukkig verwijderd uit mijn motortje :D
ik heb hem gelijk weer wat opgeschroeft en de turbo druk naar 1.3 bar gebracht :woowoo: |
ken wel janken
nu ik je project zo zie ken ik mezelf wel wat doen :mad:
ik had ook een caddy 1 en die heb ik ook helemaal gesloopt nieuw gemaakt gespoten en weer op gebouwd maar heb hem in een domme actie in geruild voor een corrado vr6 (ook een mooie tijd me gehad hoor mis ik ook alweer hahah) ik heb laast op de rdw site gezien dat ie nog leeft en net weer apk heeft ben benieuwd wie nu de nieuwe eigenaar is kenteken is bg-95-py wie weet weet iemand dat hier. ben nu weer met een golf 1 gti 4 deurs bezig weer veel te veel werk en te weinig tijd en plek maar ja ken het niet laten hahah. we praten hulde |
Quote:
2 hele dikke types 1 bij elkaar :cool: :thumbup: |
Geweldige type 1 caddy heb je,
motorruimte ziet er ook zeer netjes uit ;) |
bedankt voor de reactie`s :thumbup:
@variant110, ik heb al eens met je gepraat bij turbo johan volgens mij. jij had die paarse caddy met 17"porsche en 1.6TD. dat was ook een super ding trouwens :thumbup: toen vertelde je ook al dat je met die golf 1 bezig was :D ben vandaag even naar lammert v/d meulen geweest om hem weer even te uitlijnen. ik kreeg nog een compliment van hem :woowoo: ik had de voorwielen self ff een beetje uitgelijnd met de waterpas en die stonden bijde precies goed :D hij hoefde alleen de stuurstangen een beetje bij te stellen :) ik zal binnenkort eerst een afspraak maken met de taxateur, want als ik nu aangereden word ben ik zwaar de lul :( |
Quote:
Zou ik zeker doen ,ja staat er soms versteld van de waarde van je auto kan zijn ,en als er dan wat mee gebeurd ..... Ik heb de mijne trouwens WA+ verzekerd ,dan is de dekking ook veel beter ! |
JA ik sta weer in de PVW :D , dit maal wel 3x :woowoo: , 1 is vrij makelijk te vinden, voor de andere 2 moet je ff wat meer moeite doen :thumbup:
en hier nog een paar foto`s die ik v/d week heb gemaakt |
Een hele dikke caddy is dit
|
Weer een paar mooie foto's van een dikke wagen:D
|
dit is zeker een dikke caddy !!
gr. Martijn |
Heb m vrijdag weer even bewonderd in drachten ,blijft echt een super caddy ! :thumbup:
|
zat ff in de oude doos kwam ik mijn oude caddy ook nog tegen 1,9 td uit een passat met intercooler turbo druk van 1,2 bar :screwy: ding liep als de brandweer :D |
Die caddy....is die door Roelof Hensel gebouwd?
|
Is die van jou geweest Alberto???? Dat ding heeft jaren geleden altijd geparkeerd gestaan hier bij de Esso. Zag hem vorig jaar nog een keer bij wegwerkzaamheden in Leeuwarden. Toen werd hij gebruikt als lunchbank :screwy:
|
jep van mij geweest
ik heb hem van die vent in bergum gekocht weet niet de naam van wie hem gebouwd heefd maar die kwam uit stadskanaal geloof ik |
All times are GMT +1. The time now is 20:00. |