kan ik me permiteren..:D
|
Was een mooi feestje gister! Met de kolonne die kant op was erg leuk,
kwamen ondanks de drukte bij Utrecht ook nog redelijk 'samen' aan. We waren op tijd maar het was al erg vol! Erg gezellig en velen gesproken :) Terugreis ging erg voorspoedig en vooral met de wind mee :D:D Was een mooie start van het seizoen, zeker voor herhaling vatbaar! Zal je foto's mailen Jasper ;) |
Thanx zou super zijn !!!
|
kan alleen maar zeggen:top meeting met een enorme opkomst!
heb het wel anders gezien met forummeetings :rolleyes: was met het gezinnetje gekomen en die vonden het ook de moeite waard.(dat zegt natuurlijk al genoeg;) ) keep up the good work fellows! :hug: |
Erg veel mooie auto's gezien en het weer was ook niet verkeerd (als je bedenkt wat voor ellende er opgegeven was) Zojuist mijn foto's online gezet. hieronder een selectie:
|
mooi fotoos gozer
lache dat we elkaar nog ff tegen kwamen onderweg konden we nog ff een paar fotoos schieten onderweg |
Quote:
Mijn golf staat dus toch op een foto, goed verstopt achter de passat en naast een paardentrailer :D Was echt leuk om eens naar een meeting te gaan. Eerste meet meteen de drukste van het jaar :tongue: |
Quote:
Thanxx. Was inderdaad niet verkeerd! Beetje cruisen en fotoos schieten is nooit weg. :giggle: |
Ik kon er helaas niet bij zijn, heb veel gemist :(
|
Quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog :D :D :D |
Quote:
IIG niet de 2 doelpunten :D Wat de bovenbuurman typt : zonder foto's was het een ramp geweest |
en ik maar zoeken naar de hotdogs :( toen mezelf maar suf gevreten aan een stokbroodje filet met ei...
|
was eem SUPER meeting !! zeker voor herhaling vatbaar !!
misschien idee voor een grotere lokatie ?? AC DE MEERN OOK LANGS DE A12 daar heb je een heel groot parkeer terein en er worden vaker meetings georganiseerd !? gr. Martijn |
Quote:
Ja, dat is inderdaad een goed alternatief, zal er binnenkort eens langswaaien voor een babbeltje en even kijken hoe groot het is! (als iedereen het er mee eens is). Verdere suggesties zijn natuurlijk welkom! :) |
volgende meeting aanstaande zondag? :D
|
Quote:
Offtopic mode aan; Haahah, mischien een najaarsmeeting, of midzomernachtmeeting in pyama, weet ik veel, kom maar met suggesties (even in een nieuw Volksforum.com meetingtopic?) |
september??
en @jasper /jk-le mans: superbus en wat een mooie wielen..super!! :D |
Quote:
Yup, lijkt mee ook wel een goed plan, in de zomer zijn er al meetings zat... en in september loopt het seizoen alweer een beetje op het eind dus....... :rolleyes: |
Quote:
Dank je ! ben er zelf ook super blij mee !! |
Goed om te lezen/zien dat het leuk en druk is geweest. :D
Helaas waren Kev en ik niet van de partij.... kwam klote uit die zondag... :( Meer foto's zijn altijd welkom natuurlijk :woowoo: |
@Richard
Ik dacht al dat jij dat was, vorige week nog met de competitie naast je gezwommen... moet wel ff zeggen dat je zwembroek net zo laag is als je auto ;) |
Zo, was een erg gezellige en vooral drukke meeting, toppie gewoon!! Heb me prima vermaakt tussen half 1 en 4, voor de handel had ik deze dag ook zeker niet moeten missen was mede daarom erg geslaagd! :D
Veel mensen weer eens gezien en gesproken, gezellig. Had voor de gelegenheid deze keer m'n VR6 in de stalling laten staan, i.v.m. alle onderdelen leek het me niet verstandig om de lederen achterbank daarvoor te gaan misbruiken. Parkeerplaats was al snel aan de (veel te) kleine kant, wat weer wat grasparkeerders tot gevolg had, maar ja...doe je weinig aan. Wanneer/waar is de volgende meet ? :) |
Was wel een leuke meeting, alleen de locatie vond ik niet super.
Moest eerst 3 rondes utrecht rijden voor ik er was :confused: |
mooie opening van het nieuwe seizoen, was me een partij druk.....veel bekenden gesproken, ook me ouwe raket weer teruggezien!
al met al zwaar geslaagd!!! complimenten mannen. grtz jens |
Quote:
Weleens van een routeplanner/navigatiesysteem gehoord? ;) |
Quote:
huismerk he.. nee had de competitie weer als eerste wedstrijd.. heb er ff uitgelegen na weer een rugblessure.. 2 maand gerevalideerd en nu weer aan het trainen.. moet eerst weer 5 kilo afvallen vorrdat ik weer onder de 50 ga.. maar de meeting had ik voor geen goud willen missen |
Quote:
Zal wel blond zijn geweest.. :rolleyes: |
|
midzomernachtmeeting zou tof zijn! ik vond de lokatie trouwens top! de bereikbaarheid iig. ben in 1 keer goed gereden dus dat scheelt ook natuurlijk :D
|
samen met rene en kornuiten opgereden..was wel effe leuk, moest alleen btje meer gang in die golf komen :D
Verders stijn nog effe de hand geschud en Corine heb ik ook nog weg zien rijden met der witte gti-tje... Btw welke motorrijders in leren pakken bedoel je? heb der 4 gezien 1tje ken ik der van dat was die met echte motor en niet van die halve brommers die wat tussende wagens door reden :tongue: |
haha mooie foto van die passat met die grijze waar ik mee was op de achtergrond Cool :D |
Quote:
Ik ben ook niet in de kuip geweest. Heb sinds gisteren een aquarium staan van 1 m bij 50 cm... die moest dus geinstalleerd worden. Maar gelukkig zijn er idd mooie foto's gemaakt! |
Quote:
midzomernacht meeting :iamwithst |
Quote:
en bedankt he ! een bad hair day en moest mijn wielen nog poetsen ook hahahahaha ! Mooie foto !! |
jaja |
Hier nog even 7 andere foto's van mij.
Ik heb net ook ff alle foto's bij mijnalbum.nl geupload. Klik hier om de foto's te zien (niet alle foto's zijn goed gelukt, ik had de verkeerde instelling aanstaan) Klik op de foto voor de grote versie Van wie is deze kever eigenlijk? Vind hem wel supervet. Eigenlijk ook een beetje sund van zo'n kever, maargoed toch blijft hij super. |
heeft die op de heenreis een motorfiets geschept ofzo? uitlaatje is achter de bumper blijven hangen |
Quote:
Mij weg zien rijden, beviel het uitzicht :P Srry voor het foute nummer... Thom Wessels - Snelste illegale. Wie ben jij dan :P Enne ik bedoelde die 2 die zonder motor stonden, grijs(gun metal heet dat :P) zwarte rev'it pakken(ik heb dezelfde leren broek van 1 van die gasten). Hadden beiden alleen een helm bij zich :P Motoren kon ik niet ontdekken helaas. |
Quote:
Die stonden bij de zilvergrijze Golf mkI van Ron21/Valo Trading aan het einde v/d parkeerplaats. Eén van de motormuizen was Renzo/Immortal. Z'n vrouwtje kwam met de "Immortal Cabrio". :) |
Quote:
Pieter...zilvergrijs ? je bedoelt creme/wit.......keek je tegen de zon in ofzo :chair: |
All times are GMT +1. The time now is 06:09. |