Quote:
Ik heb het ook eerst opgezocht ;) |
Tijd dus voor een slotje hier ..
Propagande is wat mij betreft niks mis mee maar als de heer Speer nu met modder gaat gooien vanuit zijn speeltuin .. geeft niks : hoop dat alles en iedereen het kan lezen . Schept vertrouwen voor de toekomst van het VW Forum .. wie het ook gaat doen Good move Mr Speer !! ( want ik weet dat je meelurkt hier .. hihihihihihi ) |
1. Ik heb het domein inderdaad overgenomen
2. De teksten die er nu staan heb ik er niet gezet De verwijzing is nog niet geupdate is naar de nieuwe server. @Baldrimmer Ik hoorde je laatst iets zeggen over vooroordelen, met jou heeft het zo te zien echt geen zin een discussie aan te gaan omdat je jezelf bij voorbaat al tegenspreekt. |
Was dat niet Alfred? Maar propaganda was Josef toch?
|
Quote:
Het is andersom. hij heeft het team in de steek gelaten, door Zonder overleg te doen wat hij denkt te kunnen. WIJ WERDEN EROP AANGEKEKEN. de url www vwforum.nl was dan wel te koop, maar vwforum is als merknaam geregistreerd. Dus er kan altijd nog iemand komen, die geld wil zien voor gebruik van een geregistreerde naam. |
Ik wil via deze weg Michelvr6 en Prinz veel succes wensen met de wederopbouw van het vwforum.nl
Ik hoop voor jullie dat het brengt wat jullie voor ogen hebben. MVG MaceNL |
All times are GMT +1. The time now is 13:28. |