Dat ziet er keurig uit.
Leuk sleutelhok! |
Afgelopen weken weer druk bezig geweest, onderdelen verzamelen en kleine dingen oplossen. Hemelbekleding van schuif/kantel dak bevestigd, interieur verder schoon gemaakt en verder in elkaar gezet. Kan wel weer een poetsbeurt gebruiken.
Origineel luchtfilter passend gemaakt. Achterklep dicht gemaakt alles afgesteld. Ruitenwisser afgesteld, verwarming weer aangesloten. En zo staat die er op dit moment bij. Klaar om naar de spuiter te gaan en gekeurd te worden. |
Staat er weer netjes bij :thumbup:
|
Dik!
|
De afgelopen dagen hebben mijn vrienden niet stil gezeten. Ze hebben de bumpers, motorkap en voorscherm gespoten en gister hebben we alles weer opgebouwd. Voorbereidingen zijn getroffen om APK gekeurd te worden, dus hopelijk is dat volgende week allemaal geregeld. Dan kan die 28 maart naar Street Customs :D :D :D
Hierbij nog wat plaatjes, ik vind de achterkant zo heerlijk. Brede banden dikke kont :thumbup: |
Fris apparaat zeg.. :)
|
superding :thumbup: :thumbup: :cool:
je ziet ze haast ook niet in deze kleur, mooi met een 1.8t erin ;) |
deftig geworden hoor weer! bumpers passen goed :cool:
|
Dik hoor, en inderdaad kontje ziet er lekker uit.
|
Afgelopen weken is er hard aan de golf gewerkt. 2 vrienden van mij die hebben ervoor gezorgd dat alle onderdelen netjes gespoten zijn en daarna hebben ze alle kleine dingen geregeld voor de APK. Hij is nu weer APK goed gekeurd en daar ben ik heel blij mee. Bedankt hiervoor :thumbup:
Afgelopen maandag had ik een afspraak bij StreetCustoms in Apeldoorn. Die zijn dinsdag direct aan de slag gegaan met de installatie van airride. AirLift Autopilot V2 voor Golf MK2/3. Ik ben op de hoogte gehouden van de voortgang en mag morgen de golf ophalen :D :D :D Ik ben alleen nog op zoek naar een manier om de kentekenplaat op de voorkant te monteren zonder dat ik gaten hoef te maken in de bumper? Iemand ideeen? Zo stond die er maandag bij toen ik naar Apeldoorn ging. Schroefset er onder vandaan. Deze komt te koop. De notch ook uitgevoerd door StreetCustoms Uitlijnen op rijhoogte En het eindresultaat waar ik heel erg blij mee ben. Plannen komende maand. Laatste puntjes op de i zetten. De auto loopt nog niet helemaal lekker, hiervoor ga ik morgen langs bij VW team om te kijken of zij mij kunnen helpen. Daarnaast nog wat kleine punten nav de APK herstellen. En vooral heel veel poetsen :D :D |
Netjes zo! Ligt er mooi bij zo :)
Over het kenteken.. Je kan je kenteken monteren voor het "luchtrooster", kan je daar iets voor maken, hoef je niet te boren in je bumper. Zuignappen werken niet ivm structuur. Je kan nog wel paar magneten achter je bumper bevestigen, en dan achterop je kentekenplaat ook magneten, wel met iets eroverheen om beschadigingen te voorkomen. Dan klik je m er zo op ;) |
Misschien is er nog iets te vinden in een topic van misha?
Die Had ook zijn plaat met magneten Verder echt heel erg mooi geworden :thumbup: Goed om te zien dat de schade toch minimaal Is gebleven |
Quote:
Heb je misschien een link, ik kan het niet vinden met zoekfunctie... |
wat een wagen :) Erg knap hoe ie er bij staat!
|
Quote:
ik kon het ook niet vinden maar op zijn nog bestaande facebook vond ik wel wat foto's: |
Wauw!!! Die is dik. :thumbup:
|
Hij is fijn, ligt mooi plat op de straat.
|
Sjiek!
Heb je wat foto's van de install? |
Erg netjes geworden mooie auto! vandaag in live gezien.
|
@vandeWal; Bedankt voor de foto's van die kenteken plaat. Ik ga kijken of ik ook zoiets kan fabriceren.
Zaterdag mocht ik de Golf ophalen bij StreetCustoms. Na het eerste rondje stapte ik uit met een smile van oor tot oor. De airride rijdt niet zo comfortabel als een nieuwe/standaard auto maar rijdt zeker niet zo stug als de schroefset die ik had. Hij ligt erg stabiel op de weg en ik heb hem nu zo'n 200 km aan de tand gevoeld. Tijdens de heenreis merkte ik dat de 20vt niet lekker liep. Bij vol gas in zijn 2 en 3 hield de auto in en ging schokken. Na een berichtje aan NielsVWteam had ik zaterdag een afspraak gemaakt bij hun. Daar ben ik na het ophalen van de golf naar toe gereden. Zij hebben toen de computer eraan gehangen en kwamen er achter dat er een aantal foutmeldingen in zaten. Na analyse van het gasklephuis bleek deze kapot, toevallig lag er nog een vervangend onderdeel in een kist ;) Daarna nog de N75 gecontroleerd en correct aangesloten en de auto reed als een zonnetje. @Pewi, Johan en alle andere van VW team heel erg bedankt voor de hulp en de gezelligheid afgelopen zaterdag. Ben erg blij dat ik even langs ben gereden, de auto heeft nog nooit zo lekker gereden. :D :D :thumbup: :thumbup: Foutmeldingen in VCDS: Inbouw van de Airride. Ik wil misschien nog wel een plank maken onder de mat in de achterbak met ook nog wat meer isolatie. Plaatje van hoe die erbij stond in het zonnetje En weer veilig terug in de stalling |
Wat een dikke wagen! mooi hoor.
|
Echt gaaf Maarten het vele werk wordt rijkelijk beloond ...
Wat gekocht is als bijna sloper is omgetoverd tot een hele dikke mk2 |
Megadik! je mag best eens langs de hornbach rijden om hem te showen hoor ;)
|
Ligt er lekker bij! :thumbup:
|
En hierbij wat betere plaatjes gemaakt door PetPatPhotography
|
De derde foto, echt een plaatje! Overall een hele mooie auto met dé velg voor een Mk2!
|
Heeeel gaaf!
|
wat een plaatjes! :shocked:
|
Geen dank kroeps. Mooi dat hij weer lekker loopt en Johan heeft het meeste gedaan ☺
|
Heel erg mooie mk2!
|
Idd zeer mooie en nette mk2. Zo zou ik hem ook ooit willen maken. :thumbup:
|
Dik!
|
Hele mooie foto's auto staat er erg netjes bij.
Was leuk om je even gesproken te hebben afgelopen zaterdag |
super geworden zo :cool:
|
Hele dikke like! Mooi man hoe ie er nu alweer bij staat na zo'n drama...!
|
Afgelopen weekend weer bezig geweest aan de golf. Een aantal dingen vervangen:
- Nieuwe originele VW grille. Op de foto zie je het verschil met imitatie - Knipperlichten vervangen - Rubbers voor motorkap geplaatst. Deze zitten op je voorschermen zodat de motorkap niet zo trilt. - Daklijst bijrijders kant vervangen, deze had ik opgehaald bij Job Jan. Ik ging eigenlijk voor de achteras die ook mee is gegaan. Lekker een ritje naar Zeeland gemaakt met de golf en alles gaat perfect. Rijdt echt heerlijk. Achteras heb ik voorlopig nog niet nodig, maar staat nu lekker in de schuur. Aankomend weekend ga ik weer eens met de poetstol aan de slag. Wielen opknappen, lak poetsen, stofzuigen, randen weer netjes maken. Klaar maken voor worthersee!! |
ziet er netjes uit man!
|
Wat een mooi, net en stoer apparaat :thumbup:
|
Quote:
Gaaf man mooi dat ie weer klaar is en dik verdiend na alle tegenslag die je hebt gehad !! :thumbup: |
Mooie mk2! Air maakt hem af!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:29. |