![]() |
Vandaag was het pakjes tijd 😊
Nieuw Origineel vw bumpers voor en achter ,me happy ![]() |
Mooi project hoor :thumbup:
Keep up the good work! |
Quote:
thx we doen ons best he, alles origineel he of toch zo veel mogelijk maar ik moet nog veel nieuw bestellen :) |
Ik sta er altijd van te kijken hoeveel er nieuw besteld wordt. Waar moet ik dan allemaal aan denken? En zijn die delen en deeltjes die van de auto afkomen dan niet te hergebruiken? Bijv. door te laten stralen en coaten of opnieuw te verzinken? Of gebruikte delen te vinden? Bijft een auto van 30 jaar oud hè. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om alles nieuw te zien en heb respect voor dit soort omvangrijke projecten. Maar een gebruiksspoortje hier en daar of een krasje op een bumper of wielboog vind ik er eerlijk gezegd ook wel bij horen.
|
Quote:
dat is iedereen zijn eigen mening natuurlijk en ik weet dat als mijn '84 af is dat de wagen altijd in mijn bezit zal blijven tenzei ik het echt verplicht ben!dan doe ik liever mijn corrado G60 weg en mijn polo 2F die ook onlangs herspoten is en dergelijke :) en ik heb liever iets nieuws dan opnieuw gecoat of gezandstraald is want deze hebben miss dan toch al afgezien met de vorige eigenaren?!? en ivm de bumpers de meeste rijden hier met replica's wat niet erg is natuurlijk want veel verschil zie je niet maar ,geef mij maar onbeschadigde vw bumpers die niet zijn afgeschenen en bewerkt als ik dan toch de kans heb om nieuwe ergens te kopen want deze vind je niet veel meer tegenwoordig ;) |
Heb deze altijd gevolgd. Zijn er vorderingen, 't is al ruim een jaar stil...
|
Ja idd......
|
staat ook al een geruim jaar bij de carroserie :D hij is er terug stillekes aan begonnen 2 weken geleden :) het heeft geen haast als hij het maar van de eerste keer tegoei doet :) ondertussen zijn we op zoek naar origineel vw stukken eh :)
|
We wachten met spanning af, heb je er foto's van??
|
Quote:
We zijn er al mee opgeschoten maar er is ondertussen veel veranderd en heeft de 84 even plaats moeten maken voor een gezin😅 Huisje gekocht en ondertussen ookal een dochtertje van bijna 4jaar 😂 Tijd gaat snel Maar hij is ondertussen gebakken geweest en gestraald en terug herspoten in mars rood 😎 Volgende week komt er nieuwe update aan endan kunnen we de gti terug opbouwen Ik probeer morgen fotos te posten |
Cool! Benieuwd naar de voortgang!
|
Yup idd ;)
|
|
|
|
|
Ziezo, heb de meerderheid van fotos gepost hoe hij nu staat en van de onderdelen die ik hier nog niet had gepost
nu woensdag is er de volgende update aan de kas voorzien dus zal ik dan wel terug posten :) Hier klein video van de lak Golf 84 gti Golf 84 gti lak en nog een klein hebben ding aangekocht :D ![]() |
Wow! Deze is heel mooi geworden!!
|
Quote:
thx man maar is niets vergeleken met uw projectje :D |
Quote:
Nou daar zijn de meningen over verdeeld denk ik haha. Ik heb alleen maar een andere motor ingebouwd. Jij pakt echt alles aan, echt heel mooi werk vind ik persoonlijk :thumbup: |
Gaaf! Serieus werk in gestoken hier :thumbup:
|
Quote:
thx :) Quote:
we doen ons best :D |
|
Ziet er echt super uit!! Nergens op bezuinigd zo te zien, petje af :thumbup:
|
Quote:
bedankt! nee ik bezuinig niet op de gti tot frustratie van de vrouw :D :D :D "het is maar een wagen" zegt ze dan altijd :tongue: de gti zal niet snel weggaan en mijn dochtertje zegt altijd "als ik groot ben dan ga ik daar mee rijden als er stoelen en een stuur in zitten" haha :rolleyes: |
Ziet er heel netjes uit allemaal!
|
geen woorden maar beeldje hoe de vooruitgang is :cool:
Of Klik Hier Nu moet de wagen nog een week uitdrogen, en dan kunnen we beginnen aan de opbouw ervan :rolleyes: |
Ik heb even je YouTube link aangepast. Als je de tags gebruikt zodat het filmpje direct zichtbaar wordt zoals hierboven, hoef je niet de gehele link, maar enkel de code van de video tussen de tags te zetten.
|
Quote:
ha ok sorry :) bedankt om het goed te zetten :thumbup: |
|
Apart om te zien, zal wel goed beschermen denk ik zo.
|
|
Plaatje om te zien deze, echt heel mooi!
|
Ziet er goed uit :thumbup:
|
Als je dit zo ziet zou je spontaan je eigen auto helemaal uit elkaar willen draaien :D Top werk! :thumbup:
|
|
Quote:
haha ,1 keer endan nooit meer :D heb het mij al beklaagt want met het mooi weer van dit weekend had ik al zin om te gaan cruizen :tongue: Quote:
thx :thumbup: Quote:
Dankje |
Echt super!!!!!
|
Weet iemand van jullie waar ik kan zien waar de golf 2 ooit nieuw is afgeleverd van de volkswagen garage in nederland ?
Oude kenteken was LP-42-KZ |
Grappig, mijn oom had vroeger de LP77KZ, een lhasagroene GTD.
Man wat wilde ik ook graag zo`n auto... Geen idee waar die oorspronkelijk weg kwam, hij reed er destijds mee in Winschoten eo. |
All times are GMT +1. The time now is 10:10. |