accu uit de motorruim?
|
Heb ik aan gedacht, maar dat word hem niet.
Koop ik liever een kleinere ic, heb er al een gevonden met mooie lengte en hoogte maten. Die past precies voor in de neus, kan ik ook mijn oliekoeler boven de ic nog kwijt Wie weet er een 13 rijen oliekoeler, een sandwichplate met thermostaat, aansluitset te koop voor een normale prijs. |
Mooi projekt, blijf het volgen :thumbup:
|
Vandaag nog aan het stoeien geweest met de stuurbekrachtigingsslangen.
Heb een ander plekje gevonden voor het stuurbekrachtigings potje. deze wil ik naast de radiator vastbeugelen, tankje voor de ruitenwissersproeier kan denk ik blijven zitten op zijn originele plaats. Komt een kn cone filter op te zitten, deze moet ik nog aanschaffen. Gister de g60 radiator binnengekregen, ook gisteravond nog een ic, oliekoeler met aansluitkit, en 10mm benzine slang besteld. Hoop dat het volgende week thuisbezorgd word, dan heb ik weer een weekje vrij om verder te gaan. |
Kun je niet beter een dichte filterbak van een golf of corrado pakken, voor de levens duur van je g-lader. Heb ik helaas al ondervonden.
Heb de mijne sinds een uur weer aan het lopen. Succes verder |
Ik zal eens passen en meten om de filterbak ertussen te krijgen, dit zal krap worden.
|
zijn wel meer dingen krap in het leven maar daar krijg je het ook passend in ;)
dus passen die box en monteren! |
Quote:
Hmm... waar doel jij op? |
Hier een foto van de scirocco van mij. is nog niet klaar maar je ziet dat het past. Moet de accubak maken en het wisserreservoir nog er tussen zetten. En poetsen ;) |
Iemand nog een setje witte pinkers voor deze voorkant. |
|
Zit het ruitenwisser tankje dan niet in de weg, of is deze verplaatst
|
ik heb gewoon van drie modellen scirocco tankjes gehaald en deze gepast tussen de accu en de veer poot en de best passende gemonteerd is er een die tegen de zijkant vast komt te zitten weet niet welk modelhet was maar dacht tussen de 83 en 87 zonder koplamp sproeiers.
|
denk je die oliekoeler echt nodig te hebben. ik heb nog nooit problemen gehad met olie temp. niet bij 8v of 16v g60
|
Bij mijn corrado heb ik toch een paar keer de olie boven de 100 graden gehad.
Dit was wel in de zomer, bij file rijden. Baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen. |
Heb vandaag me km teller kabel binnengehad en geplaatst, de vervangende teller zit nu los in het dashboard.
Morgen de radiator en intercooler plaatsen, dit vereist wat boorwerk om de 2 palletjes te borgen in het front. Kijken of ik nog toekom om de slangen van lucht en water aan te sluiten. Verder nog de riem spanner van de glader monteren en de benzineslangen verbinden met de motor. Dan zijn we motorisch klaar om te starten Daarna kan ik verder met het vervangen van de 2 portieren deze hangen door en zijn doorgerot aan de onderkant. |
Leuk project! Zal wel fijn voelen als hij loopt.
|
Net even de brandstof leiding aangesloten.
Had geen slangklemmen meer in huis, dus die eerst maar eens wezen halen. Morgen als het niet zo vochtig en koud is, een start maken met de aandrijfassen terug te plaatsen dan ook de stab rubbers en nieuwe beugels terug plaatsen. Dan rest alleen nog de ic en radiateur aansluiten :D |
Netjes en dan het heerlijke fluitende geluid horen :P
|
Nou na veel gekloot en getier, de rechter aandrijfas er weer onder. :)
De nieuwe stab rubber zit er ook weer op met een nieuw beugeltje. Op de koude grond leggen was ik even beu,maandag part 2 van de aandrijfassen show. Deze zou ik beter bij moeten kunnen, en is korter dat werkt al een stuk makkelijker als een voorwielophanging met je kruis omhoog duwen om de aandrijfas uit te lijnen omdat ik geen 2de auto krik heb. :cry: Als de 2de as eronder zit de buurman even lief aankijken ofdat ik zijn brug kan gebruiken om de bouten na te trekken van de aandrijfassen Hoop volgend jaar mijn garage te gaan bouwen en daar komt toch echt een brug in. Morgen nog voor een andere daily corrado g60 kijken :D . |
All times are GMT +1. The time now is 20:24. |