|
By johan_caddy_mk1 at 2012-06-11 By johan_caddy_mk1 at 2012-06-11 En dan ben ik nog de eerste ook met deze jongens.....:-) |
Op de foto's ziet het er netjes uit alleen zou die voor het mooie nog wat lager mogen maar dat is persoonlijk.
Ik zie de auto wel een keer in het echt. |
ziet er goed uit johan, ga je vanavond nog naar zoetermeer???
|
Aandacht.
|
Quote:
Hey jeffrey Aandacht?????? mis je ons..... het is zo stil hier..... :tongue: |
Ik mis jullie zeker :D
Vrijdag ben ik er weer bij vanuit mijn werk kom ik dan. |
Beste mensen,
Om meer reclame te maken voor deze meeting kunnen wij de flyer die op een van deze pagina's staat als het goed met adres gegevens uit printen een aantal en die dan onder de ruitenwisser van een VAG auto gestopt kan worden. Wel een waarvan jij denkt dat is een mooie VAG auto en als het kan wel een beetje een normale zonder te veel tuppewear. Is dit misschien een idee? Want gisteren in Leiden was die jonge met die zwarte Polo gti die ook een keer langs ga komen. Die hadden wij dan een flyer kunnen geven. |
Gaan er nog mensen naar VW Fest aanstaande zaterdag ik ben dan vrij en wil als het goed weer is daar heen.
Misschien een idee als er meer mensen daar heen willen om in een groep daar heen te rijden. Ik hoor het wel. |
Ik neem vanavond een bak mee met cd's die ik gratis weg geef.
Is de eerste bak van de 3 ik doe niks meer met de cd's en liggen in de weg voor de verhuizing. Ik heb de cd's op mij computer gezet en dan de nummers die ik relax vind uitgezocht en de rest weg gedaan voor de rest liggen de cd's in de box maar te liggen dus hoop ik dat ik andere ermee een plezier doe. Is gratis en niet gelijk de hele bak nemen wat sommige mensen al tegen mij zeiden ik noem geen namen maar gewoon wat cd's uit zoeken en kan je gelijk beluisteren. Dus ik denk dat iedereen vanavond komt voor deze mooie aanbieding en dan allemaal in de auto ga zitten om de cd's te beluisteren. Er zit voor ieder wat bij denk ik. |
Misschien is het makkelijk om een lijstje maken met onze forum naam en echte naam en type auto.
Dan kunnen wij elkaar beter leren kennen en weten wij wie wie is voor de mensen die vast naar de meeting komen. |
Hierbij de lijst zelf aanvullen a.u.b
Forum naam - echte naam - type auto Jeffreyvdt - Jeffrey - Golf 5 gti |
Zmeer
komen de fotos van afgelope vrijdag ook hier te staan of wat waar ken ik ze vinde :thumbup:
|
Forum naam - echte naam - type auto Jeffreyvdt - Jeffrey - Golf 5 gti_____ Johan caddy mk1 -Johan - caddy mk1 + een half. Skoda octavia combi RS._____________ |
--------------------------------------------------------------------------------
Hierbij de lijst zelf aanvullen a.u.b Forum naam - echte naam - type auto Jeffreyvdt - Jeffrey - Golf 5 gti_____ Johan caddy mk1 -Johan - caddy mk1 + een half. Skoda octavia combi RS._____________ bertusgti - bertus - golf 1 gti / golf 6 gti |
Forum naam - echte naam - type auto Jeffreyvdt - Jeffrey - Golf 5 gti_____ Johan caddy mk1 -Johan - caddy mk1 + een half. Skoda octavia combi RS._____________ bertusgti - bertus - golf 1 gti / golf 6 gti R.icky - Rick - Golf 2 Vr6 |
Quote:
Ik zal die jongen even de foto's laten sturen naar mij dan zet ik ze hier op het forum. |
Lijst vaste meeting bezoekers tot nu toe.
Forum naam - echte naam - type auto - welk forum: Jeffreyvdt - Jeffrey - Golf 5 GTI - golfgtiforum/vwforum/volksforum/vw-clubforum/gticlub-hollandforum Jordi-retro - Jordi - Audi A3 1.8 20v - vwforum $Vw - freak$ - Yoeri - Polo 6n2 (gele lampen) - vwforum Row - Ro(bin) - Mk1/Mk2/Mazda Mx3 - vwforum Chrisj - Chris - Polo Mk4 - vwforum Pepie - Pepie Golf 2/Golf 3 GTI/Golf 3 GTI/Polo g40/Caddy 1/Kever - vwforum Jeffvr6 - Jeffrey - Polo 6n - vwforum 20vtboy - Pieter - Golf 4 GTI - vwforum Golf4girl - Chante/Chantal - Golf 4 - vwforum Vwboyke - Boy - Jetta Mk3 - vwforum 73gti - Lex - Golf 5 GTI - golfgtiforum Semtex - Curtis - Scirocco - golfgtiforum Johan Caddy Mk1 - Johan - Caddy Mk1 + 1 half/Skoda Octavia combi RS - volksforum Bertusgti - Bertus - Golf 1 GTI/Golf 6 GTI - volksforum/golfgtiforum R.icky - Rick - Golf 2 Vr6 - vw-clubforum/volksforum/vwforum d4rkr4ver - Boy - Golf 3 vwforum Golf2vr6 - Budi - Golf 1 GTI W65 - vwforum/volksforum Buddie070 - Buddie - Golf 4 v6 4motion - vwforum |
Wanneer is de volgende?
|
Elke vrijdagavond in het Westenpark Zoetermeer vanaf 20.00 uur voor adres gegevens zie begin van dit topic.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:14. |