![]() |
Quote:
Ja, was ff op een dood spoor gelopen. Kreeg geen antwoord meer van mijn koplampgrilletjes vriend. Heb hem gemaild en w8 ff op antwoord. Komt goed en anders moet je ff met Ploon vechten om de mijne. (had hem als 1e toegezegd.) |
Quote:
Oh, die Pim kan ik wel hebben :D Weer een mooi itempje erbij in mn vitrine!! :D |
![]() superkever oskar... geweldig |
Ziet er goed uit toch???
![]() |
hey, strakke bak. zeker mooie accessoiris. hoe heb je hem verlaagd? laatste foto staat ie behoorlijk laag vergeleken met de eerste
wouter |
Quote:
Wouter, hij is verlaagd door een verstelbare en versmalde vooras. Achter is ie ook verlaagd door de torsie te verstellen. Hier nog een wat recentere foto. ![]() |
Quote:
Dude, das niet recent genoeg :D |
Droomkever!! Dit is de style die ik ook wil voor mijn kever, maar nog veel werk aan de winkel ... waar vind je al die accessoires?? ;-)
|
Quote:
|
Quote:
De accessoires vind je door veel zoeken op internet en op meetings. ... Er zitten er nu wel erg weinig op, maar ga ze er wel weer opzetten binnenkort. Mocht je iets in het bijzonder zoeken en het niet kunnen vinden, kan je het natuurlijk altijd ff vragen. |
Hey,
alvast bedankt voor de info, ik ben nieuw ih aircooledwereldje, heb sinds een paar weken een 64er kever (project staat ook hier op het forum), heb al enkele dingen gevonden zoals dakrekje, ColaCooler, Empi Bumperguards heb ik net besteld in Engeland (in Belgie en Ned niet meer leverbaar ..), extra verstraler vooraan, heb ook al een regelbare vooras liggen, deze wordt nog 8cm versmald, maar dingen zoals die zwanehalsspiegels, die parkeerhulp, redlines, enz vind ik super, voor mijn vorige project (Golf 2) had ik zowat alle zeldzame extra's verzameld, en met de kever ben ik hetzelfde van plan, dus alle info en/of onderdelen welkom!! |
Je plannen klinken goed. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
Hoewel er de afgelopen maanden wel weer meer accessoires bijgekomen zijn, heb ik het niet steeds gepost. Deze vond ik wel de moeite. Ik heb afgelopen zaterdag een rechter Hooded Albert spiegel gekocht. Ik had de linker al een poosje, maar de rechter is nog moeilijker te vinden. Een complete set swannecks is makkelijker te vinden.
|
only one thing to say.......:rock:
|
oskar fully loaded.... :) :cool:
|
Zoals gezegd had ik niet alles gepost wat er veranderd was.
Ik heb sinds een paar weken eindelijk de koplampgrilles erop. Met wat kleine aanpassingen zitten ze over het glas. Meestal worden ze in plaats van het glas gemonteerd, maar dat vind ik niet mooi. Ook is de phatboy demper eraf en zit er nu een hide-out onder. Moest wel, want de achterkant moest wat omlaag. (thnx VA) |
Monsterauto Oskar!!
|
Dit is een droomkever en mijn grote voorbeeld!!!
Super die koplampgrilles, persoonlijk vind ik dit model mooier dan het vorige model ... maar ze zijn nogal prijzig, niet? Zag op de foto's vh wintertreffen een setje v 190euro liggen ... |
Mooie kever !!!!!!!!!
|
Quote:
Geen dank gozer ! @ your service :hug: |
All times are GMT +1. The time now is 11:37. |