Dit is geen gewone schroefset, ;)
De wegligging van de auto staat op dit moment erg racy afgesteld. Het is net een kart en het is dus een koud kunstje om iemand zoek te rijden. Middels de schroefdempset is het karakter van de wegligging eenvoudig aan te passen |
Mannen, ik weet al waar de prijs zit! Er zit een 'rolooi' in!!! (dus een schaap die kan rollen--->circusschaap! :D)
|
Quote:
die houden we er in... "rolooi"... pics please! :D :D :p |
Hieronder de foto...:D (is wel van voor de sprong; hij staat op punt om een achterwaartse dubbele salto, met halve rechtdraaiende schroef en een flik-flak te maken...)
|
oei, linke poep...
|
Quote:
Als ie dat maar niet doet met 120 op de snelweg... ;) Dan krijg je een dooi. :biggrin: |
MOewhahahaah ik lach me dood om dit topicje :biggrin:
Als mijn vriendin mij voor dit programma zou opgeven :eek: :mad: "Het is uit !!" 7800 :eek: zeker zelf erop geboden |
Quote:
Daar zat ik ook net aan te denken!!!!! En die 7500 denk ook! Voor 7800 mogen ze die van mij misschien wel kopen :p |
als er een of andere mafkees dat voor mijn auto zou geven zou ie zo gaan hoor dan hoef ik niet te w88 op andere bieders... koop ik lekker iets moois, maar ja dream on.
|
wat een scheithok, en vind je het raar dat al die mensen die autos weer verkopen, ze zijn zo lelijk als mn omas kontje.
|
Quote:
Dude, kijk jij daar dan naar? :tongue: :biggrin: |
sjah, om sommige konten kun je niet heen he :P
|
|
Tja, het is wel een keer wat anders.
Maar niet voor mij. |
Hahahah LOL ik was alweer vergeten hoe verschrikkelijk hij was.... wel een anticlimax als er nu 250€ geboden wordt!
|
OMG! wat een hok.
Tekst is zeker geschreven door iemand van vistransploft willep de vriep. Ik snap niet dat de grote beurt nogsteeds bestaat, hopeloze creaties. Die je echt niet van dichtbij wilt zien |
Lastig als je in de regen komt met dat ding..... zie geen wissers, jullie wel ?
|
Vraag me eigenlijk wel af waarvoor hij toen is weg gegaan bij ''Oliebaron''
|
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF 53 KW K6 Brandstof Benzine Vervaldatum APK 25-07-2006 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 12-09-2005 ahum... staat al ff stil vanwege?............ |
Kwam niet door APK heen vanwege die achterlijke achterklep :D
|
All times are GMT +1. The time now is 01:47. |