Quote:
Zelfs de stekker is gelijk, en dit is niet weer eenofander zwets verhaal, ik heb er zelf mee gereden. |
werd tijd dat ie gaat rijden
|
Wa's da nou :eek: Na de eerste klappen gelijk een sigaar op gestoken. Ja, hij liep gister......kwamen leuke vlammen uit :biggrin: |
hahaha vlammen uit de uitlaat of backfires door de TB's.......
suc6 maarten |
Door de TB's........... :biggrin:
Niet afstellen, lekker zo laten, rooster ervoor en hamburgers erop :wink: |
ja we moeten nog ff afstellen maar zaterdag mogen we hem dan ook eindelijk gebruiken waar we hem voor geboud hebben Lekker knallen:) ron nogmaals bedankt!!!
|
Echt super ron !!!! die backfire moet wel weg maar kreeg gisteren echt kippenvel man :)
Nogmaal bedankt, nu het afbouwen met Wim en Ronald en dan ken ie weer de weg op. |
wat was het nou?
|
Spanningsval op de computer tijdens starten, kabelboom van een Golf G60 en Corrado G60 zijn niet identiek.
|
duidelijk ,vandaar ook geen vonk
|
Quote:
Waren gelukkig geen klapsigaren.... maar ik rook niet :cool: Van links naar rechts: Ikke, Ronald (Vag_team_leusden) en Wim (Vag_team_leusden_kever) |
100 jaar bajus bij elkaar....... :eek:
|
Quote:
Begrijp het nog niet echt. :rolleyes: Denk dat de ECU het digifant relais uitgooid omdat hij de weerstand van de STK en de Vollast mist..... Nadat we het relais lieten schakelen zoals in een Corrado schema (gewoon over het contact) werkte het wel...... Ben benieuwd als hij zijn nw software heeft..... :cool: |
Ron, als ie lekker loopt kom ik naar Ridderkerk, ken u ff een stukje kachelen ;) |
heb hem al horen lopen
|
nu nog een mooi carterontlcuhtings tankje op de plaats waar nu alleen de filter hangt, ook netjes opgeruimd!
|
Vollast maakt niks uit, stk zou het misschien kunnen zijn ja.
|
Quote:
uh oh....dat wordt nog wat. |
Quote:
klopt inderdaad allard, excuseert u mijn lomp-en vergeetachtigheid... |
Quote:
U ken ron21 inschakelen, hij kan het nu zo oplossen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 08:58. |