Quote:
Ah, jammer das ook naar die velgen aan het kijken voor mijn mk1! Wel netjes! |
Setje dikke wielen Inge!
Misschien stiekem nog wat dikker dan de TH's |
Zooo van de week een beurtje gehad en nieuwe apk.
Vandaag was het grote schoonmaak dag. Is wel belangrijk dat ze er goed uit ziet op see :D Vriend van me gevraagd om langs te komen en dr professioneel te polijsten. Begonnen met wassen Daarna even wat uitleg gehad over kleien en dr met 2 man gekleid. Je zou zeggen dat ze met die kmstand en dat ze altijd in de garage staat niks te leiden heeft maar kwam nog best wat vanaf. Weer super ranzig daarna Daarna dus nog een keer gewassen en begonnen met het dak en de motorkap te polijsten met het middel groffe spul en de zijkant met grof Ondertussen wat dingetjes zelf gedaan zoals rubbers in het vet en het interieur helemaal schoongemaakt (ook die is nu af ) Daarna nog de auto een keer helemaal gedaan met het fijnste spul Nog even in de black hole en sealant gestopt En toen was ze klaar (motorkap) Ben echt super blij met het resultaat. Als je ook je auto gepoetst wil hebben zou ik ff pbtje sturen voor info Crosne :D |
ziet er indd weer super uit! blijft echt een heerlijke Lupo :cool:
|
Heeul mooi :)
|
Wow, schoner kan niet denk ik! :tongue:
Superstrakke Lupo, mooie wielen, ongekend dik interieurtje! Zie dat je in Steenbergen woont, woon zelf tussen Hoogerheide en Ossendrecht, redelijk in de buurt, dus sta ervan te kijken dat ik deze auto nog nooit heb zien rijden! :D |
Quote:
Komt ook nooit buiten dan word ze vies of nat :D Rijd dagelijks in een mk3 ;) |
Haha, hier hetzelfde hoor! :tongue:
Evengoed een gigantisch dikke Luup! :thumbup: |
wanneer komen de lenso's er weer onder inge :D :D :D :D :D :D :D
je poets hulpje heeft de lupo weer netjes gemaakt |
Wagen is net zo mooi als de bestuurster hahaha...
|
Quote:
Slijmbal :D Maar Ronny je hebt gelijk :thumbup: |
@ Gerrit. Ik denk dat ze er naar volksdub onder gaan en dat tot eind seizoen.
De rest bedankt :thumbup: |
Leuke hond heb je trouwens !!!
En ook een gave Lupo natuurlijk... |
Ziet er weer netjes uit Inge!
Kleien kan echt wonderen doen met je auto |
Mooi resultaat, leuke wagen :thumbup:
|
erg netjes weer inge :thumbup: moet die van mij binnenkort ook eens onder gaan nemen. Maar die klei van jou is nog schoon hoor haha. heb een vento gehad daar had ik serieus 2 kleiblokjes voor nodig :screwy: beetje last van boomhars :D
|
hier staat nog een stukje zie je goed de krassen op http://www.teamvw-speed.nl/index.ph...s-poorboys.html
|
Netjes Inge,
Zo mag ie wel mee naar de wortelsee :D |
Super vette Lupo!!
Heb je veel werk gehad om het interieur passend te krijgen? |
1 woord: Nice!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:39. |