heeeeeeeeeeee jappie we komen morgen voor bier en een hapie.
het word morgen druk bij de Spar :D |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
waar blijven.............Gerard....Gup....Johan....Wytz e....etc etc.... :confused:
of bin die nog druk aan't poetsuh :D Kreeg vanmiddag nog een wats epp'je of ik even een plekkie vrij kon houden voor iemand voor morgen ;) :cool: oant moarn! :dance: :drive: Heb er zin in! :thumbup: |
Quote:
Ja Gerard zijn portofoon zal t wel weer niet doen :D Dat is echt een man van de BLIKJES MET DRAAD TELEFOON :screwy: En idd Johan Gup Wytse etc komen jullie ook? :rolleyes: |
He Mc-Jap, straks eerst effe bijtanken in de kroeg, daarna de luiken effe dicht om morgen lekker bij te kletsen. :thumbup:
Oet moarn. |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :beer: :crackpipe :tard: :tounge: |
Berend en ik gaan sowieso! Wil dit niet missen!
|
en Dikkie.... Ronnie....Eddy.....Edwin....etc etc.... wer binne jim....:D :thumbup:
|
Quote:
Yn e Westreen :D |
ja en an't bier tink :D :beer:
|
Hallum got talent...
tsjong, dat er in het naargeestige Hallum (waar m'n moeder geboren en getogen is) nog zo'n feest te beleven zal zijn, eens kijken welke ik meeneem, lijkt me leuk daro! |
:D heb ook net telefoon gehad word morgen volle bak siep :rolleyes:
goed op weg daar in hallum :thumbup: |
Mij te druk... ik blijf thuis :D
|
Quote:
Quote:
don komme jim toch lekker op de tandem :D |
Quote:
:thumbup: dat is ook plezier voor twee. :D |
Quote:
:D |
:rolleyes: wij niet want wij zijn er wel bij straks haha :thumbup: :thumbup:
|
Hehe, Jap en ik hebben ons tankje weer vol :beer2: .
De lange reis kan beginnen :D Goai no de bonken op in bult, de luken efkes ticht :sleep: , en sjoche moarn wer fierder. :thumbup: |
Quote:
Hjir de krop ek hast vol,en aas'n even achter de wollen onderbroek :D Oant moarn vrienden!! :thumbup: |
wy gjinne ut wetter hjoed ffkes op dus wy komme net
of jim matte een plakje oan ut wetter hawwe haha |
All times are GMT +1. The time now is 07:52. |