Quote:
En bedankt he.... :frown: :frown: :( :wink: |
zo was weer een super dagje, voor een 'parkeerplaatsmeeting' was dit zeker een van de allerbesten. Heerlijk weertje, heerlijke frisse auto's, waaronder toch best wel veel onbekenden, wat het dus extra leuk maakte. Veel mensen gesproken. Heerlijk stukje stofgezogen over de Nederlandse wegen, kortom PERFECT.
Foto's staan online op www.vw-speed.nl , onder meetings en dan onder 'BINNENLAND' veel plezier |
van wie was de T1 bus eigenlijk? was dat iemand van "hier"?
|
jeeehaaaa!! my first rolling shot!! :D:D:D |
He PP vullers,
Ik had helaas geen tijd vandaag, en was ook nog geblesseerd maar ik zie dat het inderdaad een succes is geweest. Gefeliciteerd jongens voor de organisatie !!! Volgend jaar als de Rooster klaar is, ben ik van de partij. Mochten jullie dit jaar nog weer ergens zo'n strakke aktie plannen..................dan kom ik met de D !!! Grtz................. LRR Ps: @Rene: Wel bij Mark langs, en niet bij mij langskomen voor een bakkie ??? :mad: :mad: :mad: |
Quote:
Tja, Fred...Verschil mot der wezen :D :cool: |
ey rooster! :D
je hebt gelijk...had wel ff langs jou kunnen gaan..niet aan gedacht....sorry :redface: hoe kan ik et goedmaken??? 20 mei ff langskomen?? of chauffeuren?? :D |
Quote:
kheb jammer genoeg niet zo lang met je gesproken...sorry, `k was helemaal hyper...moest hier kijken..daar kijken....onderdelen regelen....auto`s kijken..contacten leggen..etc..etc... heb nu nog koppijn..maar `t was een superdag! |
Nog maar een keer :)
Het was een supermeeting :D Veel luitjes van t forum gezien, dan wel gesproken :) Mellyville (weet ik eindelijk wie t is :p ) Bob Sabine Wouter René (herkende me niet en wou niet met me praten :D ) Pablo P. (niet van t forum, maar wel bekend geloof ik) En ongetwijfeld meer gezien, maar ken jullie ook niet allemaal zo goed :redface: Najah... Anyway, ik zie jullie nog wel es :wink: Fahrvergnügen |
Quote:
was jij die ene die over die 16V begon??? :redface: zag je later wel in je auto zitten toen je wegging..... had dan ff gezegd dat jij "sponsje" was..... :p |
Quote:
Was Pablo (de gekke neger) er ook? Of is dit een andere Pablo? |
ja Pablo was met de Yamaha. gert heeft nog wel foto's :p
|
Was weer super!! veel mensen van hier eindelijk eens in het echt gezien!! ook gaaf trouwens dat René's mk1 uit Venlo blijkt te komen (oorspronkelijk) :biggrin:
:eek: bedankt voor de foto!! echt super En dit is duidelijk de kroost van een echte vw liefhebber, gezinnetje liep langs mijn IV en kindje roept kijk mamma das een mooie!! :rolleyes: Zo jong en er dan al verstand van hebben hahahaha :biggrin::biggrin::biggrin: Absoluut voor herhaling vatbaar!! en waar is trouwens de foto van Bien die over René's motorklep ligt ??? :biggrin::wink: |
@Kevin,
Hahaha klopt!, dit is er een uit een VW nest,(al had mamma liever gezien dat ze uit een ballet nest komt) :biggrin: hehe geintje die stond aan het begin met de flyers.... :p Wilde zelfs niet naar huis in de Beetle, maar in de oude Golf van pappa! :wink: |
Quote:
hahaha super!! zo gaat dat later hopelijk ook bij ons :rolleyes::biggrin::D Vette 1 trouwens! heb me er toch best wel aan vergaapt!! trouwens de beetle ziet er ook helemaal niet verkeerd uit! vet kleurtje! |
Quote:
|
Leuke meeting, relaxte sfeer en veel mooie vw's. :D Top geregeld!!
Hier ook wat foto's: http://home.wanadoo.nl/rvandenbos/type1 Wat een link he! :eek: Als ik tijd heb zet ik ze direct hier neer. :wink: Grtzz, Ronald. |
Met een rees-tank komt t allemaal goed..
Was een beetje laat wellicht.. maar volgens mij (zie foto's) heb ik vooral nieuwewetsch spul gemist.. op te terugweg nog even de 100 aangetikt! (wat een lef he?!) @Ronald: Goed aan het poetsen geweest of niet? |
Quote:
Na hoeveel minuten? :D ...en invoegen met 60. :p |
|
All times are GMT +1. The time now is 16:20. |