Vandaag ben ik de Corradostoelen en achterbank gaan halen bij Carla and i love it :wub:
|
dat is erg gaaf......
|
Lekker hoor! Dikke wagen en mooi project! Leuk dat je ook zoveel fotos post hou dit topic in de gaten! grt louie
|
Vroeg me al af wat het voor een stoelen waren, ik vindt het wel apart!
|
Dit project is ontzettend gaaf !
|
Heel mooi, het interieur! :thumbup:
|
Gaaf dat interieur, zoiets ben ik ook nog van plan om te doen met een setje Corrado stoelen die ik heb staan.
Mag ik vragen waar je dat hebt laten doen en voor hoeveel? |
Bij autostoffering Carla in Geleen ;)
|
ik heb zelf ook de cursus autostoffering gedaan via syntra avond opleiding in belgie. zitten op meerdere campussen verspreid in belgisch limburg.
is zeker wel de moeite waard als je naderhand dit soort dingen zelf wilt gaan doen.. |
Heel gaaf geworden Benny :thumbup:
Carla levert altijd netjes werk! |
Apart interieur ! I like !
|
ziet er indd gaaf uit! valt niet direct op heerlijk :cool:
|
Quote:
Ik interesser mij meer in het mechanische :D |
Heel mooi project om te volgen !
Interieur is echt super gedaan ! |
Vandaag de banden op de velgen geschoten :D
165/40/16 op 7" 165/45/16 op 8" Next week fittingtime |
Ziet er goed uit benny.ben benieuwd als ze eronder zitten.grtz
|
Vandaag vanachter de rsen gepast, ga toch een adapter van 15mm steken anders gaat het niet lang duren met de mannen van het warm water :ph34r:
Foto's |
vet!!!! Wat bedoel je met de mannen van warm water? Echt een superdikke jetta man! Gaat er in de toekomst een dikkere motor in komen? Vanwege de remmen update..
|
staat zeker mooi en een getrokke bandje vind ik ook wel mooi..
maaar dit is me toch echt wel teveel stretch :tongue: |
Quote:
Der polizei ;) In België zien ze dit niet zo graag :shake: Bedoeling is dat er een 1.8 16v op carburators er in komt, maar wanneer, hoe of wat moet ik nog uitzoeken, een ding weet ik wel, de kleur: any color as long it is black :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:58. |