Quote:
Mafkezen heb je er altijd bij. het beste middel is inderdaad gewoon mooi voor sjaak zetten waar ze zelf bij zijn :D |
Quote:
Yup toen kwam jij net aanrijden wytse! Ken die (zieke) gasten niet Gerben, gelukkig maar ;) |
bijna iedereen loopt wel met een digitale camera rond op een meeting
Neem bovengenoemde aso's gelijk op de foto en post die hier of op andere forum's, zodat ze op volgende meeting's geweerd/extra in de gaten gehouden kunnen worden ;) :thumbup: |
Quote:
Nou om het gezellig te houden , moet de organisatie wel wat doen Ik kan me meetings herinneren waar de sleutel uit het contact werd getrokken ;) Dit wil je gewoon niet . Net wat Guido al zei , er lopen ook kinderen rond dat wil je niet beleven , als er wat met een kind gebeurd ,door z'n sjonnie :cool: Ik persoonlijk neem het de Organisatie niet kwaarlijk , was voor de mannen de 1e keer , en hadden het naar mijn idee zeer druk Vind het meer een punt van de heren zelf , zo iets doe je niet , en als liefhebber helemaal niet . stapvoets is stoer :thumbup: |
Quote:
:goodpost: :thumbup: |
Quote:
:own: |
Mensen de heren organisatie top geregeld, maar ik als crew {geel hesje} wil ook de mentaliteit bedanken die er ook goed te vinden was, we waren om 8 uur zelf ook thuis omdat de meeste mensen netjes hun rommeltjes en afval in kliko deden,weinig tot zeer weinig rommel wat we moesten opruimen.
Ook de mensen aan achterzijde van de plaats, daar waren we vergeten kliko's te plaatsen. En toch werden de blikjes en andere dingen mooi bij elkaar verzameld. Dus ook voor de mensen die onze eerste keer hebben meegemaakt BEDANKT!!!!!!!!! Idd zijn er helaas een aantal maffen die even slippen, mooi dat daar door niet crew leden toch wat van is gezegd.Dat doet vaak meer dan dat een hesje je te plek zet, dat leverd mischien weer frustratie op bij diegeen. Klasse. Helaas zijn we op moment van opruimen er achter gekomen dat er een stel gastjes met hun bmw's op het terein geraakt, en een mooi aantal donuts hebben gemaakt in een laad dock. En deze zelfde mensen hebben op de parking van de Esa ook voorzien van zwart krijt. Daar is dan wel werk van gemaakt, maar das jammer. Ik ben blij dat er echt als volwassen mensen met hun hobby omgaan en toont. Mensen de parkeerderij ging ook vlot,en was gewoon leuk om de mensen te helpen met parkeren, werd goed en netjes op elkaar gewacht. Verder kan ik gewoon wel een pagina doorgaan, ik ben heel erg tevreden, en heb er enorm van genoten. Mensen nogmaals allemaal BEDANKT!!!!!! En hopen op volgend jaar weer. |
was zeer geslaagde meet vandaag mooi weer veel mooie autos en v......n lekker koffie met een koekje ahah.
en weer een mooi ritje meegemaakt in de corrado vrt van men maat echt geweldig wat een monster. |
Goeie meeting gehad en veel gesproken :)
Gelukkig niks van die Sjonnies meegemaakt. Was ook vrij vroeg weg (lag niet aan de sfeer of zo hoor). Ook nog ff door gegaan naar het luchtgekoelde feestje :thumbup: Was ook zeer de moeite waard. fotos komen ergens volgende week... Druk druk druk... |
Super mannen mooi geregeld allemaal, jammer dat wij weer vroeg weg moesten. Maar ik hoop volgend jaar weer. En dan mogen wat mij betreft die gasgevende ''kleine kinderen'' want ik vind het puberaal gedrag, wel thuis blijven.
|
Was idd erg gezellig en top geregeld Sietze.......
@ Alberto idd er lopen zeker ook kinderen rond, maar sommige mensen snappen dat niet denk ik. Maar ik zeg punt erachter en lekker foto's kijken :thumbup: |
Quote:
Ook nog vrouwlijke trapper pk's...... :D :D :D |
was vandaag zekers een geslaagde dag
mijn foto's volgen van de week |
ben er ook even geweest met de kids mooie meet, mooi weer, mooie wagens, alles goed geregeld dikke pluim voor de organisatie. :thumbup: en alberto nog bedankt voor de foto haha :eek: sta er weer mooi op :screwy:
|
Quote:
Heb je ons iets te vertellen Gerard??? :D :D :D :D :D :D :D |
Quote:
:D :thumbup: |
Zoo, ben ook weer terug in Nederland :)
zeer mooie opkomst, super weertje natuurlijk, allemaal prima geregeld, koffie was ook goed ;) Na de VAG A7 meeting nog ff doorgestuiterd naar de Aircooled Boulevard Cruise om vervolgens de dag af te sluiten bij Lange Lennart + Antje, bedankt voor de gastvrijheid ;) foto's staan inmiddels online op www.vw-speed.nl preview: |
Hier mijn aandeel in foto's, mocht je een foto onbewerkt in High-Res willen hebben stuur je maar een PB :tu:
|
Dikke foto's Chris, vooral die ene :D :thumbup:
|
6 Sneak Preview fotos. :thumbup:
Had jullie beloofd te komen, ben met Siepel heengeweest... 1. 2. 3. 4. 5. 6. |
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |