Quote:
Ja mee eens! Nr15 :rolleyes: |
Quote:
Leuk dat dit nog steeds leeft . :D |
Ik heb net een test advertentie gemaakt, ik hoef niet te betalen voor velgen ..
|
Quote:
Blijkbaar ben ik ergens in getrapt. Neemt niet weg dat ik wel een beetje klaar ben met adverteerders die de regels niet naleven. |
Quote:
Nee hoor. Ik moest donderdag ook 3,25 betalen voor een setje velgen |
Vreemd dat ik ze er net wel op kon zetten zonder betalen, zal vanavond nog eens proberen en een screen maken.
|
Quote:
Groot gelijk Jaap Niet actieve leden lezen jou reactie ook pas veel later weer , Dus gelijk wissen is het beste |
Quote:
En over die 3,25 .. Betaal je toch niet ... Zet je de wielen of banden toch gewoon in de rubriek Volkswagen / Audi /Seat en Scoda onder de subrubriek onderstel :D |
Quote:
Koopje toch? :D Maar alle gekheid op een stokje, is het geen idee om de frequentie van het uppen aan te passen? |
Quote:
Bij dezen dus: klik |
scheelt toch als je van belgie, of iig buitenland, op marktplaats een ad wil zetten?
|
Quote:
Ook goed bezig bij MP , kost nu weer niks :screwy: |
Ben maar eens begonnen. De eerste 4 pagina's van onderdelen te koop voldoen helemaal aan de regels en de rest is verwijderd.
|
:thumbup: goed bezig!
|
ken helemaal niets van pc's maar is het niet mogelijk om de woonplaats als verplicht veld te laten gelden voor nieuwe registraties?
ik zie toch vaak dat de fout gemaakt wordt door 'newbies' |
Krijg net een mail. 5 euro vanaf 29 augustus
|
Quote:
Mocht je hulp nodig hebben wil ik ook wel eens vanaf achteraan beginnen voor je. Zijn daar volgens mij gewoon de oude topics waar de regels niet na geleefd worden ;) (2011) |
Quote:
Ik moet zeggen dat het de laatste tijd wel de spuigaten uit begint te lopen.. newbies die voor ieder kapje/moertje/boutje een apart topic aanmaken. Als ik ff een paar uurtje niet kijk of online ben (echt, dat komt wel eens voor !! :tongue: ) zijn de eerste 3 pagina's met "New Posts" alleen maar advertenties en marktplaats linkjes |
Ik ben zelf al jaren voor max 1 up per week.
Het is niet het aantal Ads wat de new posts lijst vult. Het is de dagelijkse up van veel van die Ads. Als je iets meer dan een jaar dagelijks moet uppen ben je te duur. Punt. |
of de te koop onderdelen niet meer in de nieuwe posts zetten ..
|
All times are GMT +1. The time now is 04:13. |