super goed bezig
|
Zo vandaag weer een productive dag gehad :)
Het blok en de versnellingsbak zitten er weer op. Net zoals de wielen. We hebben weer een rollend chassis.. |
Ziet er netjes uit, moest er nog wat aan de motor gebeuren?
|
Hey ad!
We hebben het blok wel een beurt gegeven maar voorderest liep het goed voordat we m eraf hadden gehaald! Wanneer komt jou aircooler? Grtz tho |
Zo jij laat er geen gras over groeien. :eek: :eek: Kijk even niet op het forum en dan krijgen we dit allemaal alweer te zien. Goed bezig man. :thumbup:
|
Thnx kb2
Zo heren, eigenlijk weinig updates wat betreft de karmann.. Over de kleur ben ik er nog steeds niet uit. Ook over de style van de auto beginnen er steeds meer vraagtekens in mijn hoofd rond te zweven haha. Ik ben zelf een grote liefhebber van matte auto's. Maar een aantal mensen zegge tege me dat ik dat een karmann ghia niet aan kan doen haha. Ik moet zelf zeggen dat ik het hier niet helemaal mee eens ben. http://www.youtube.com/watch?v=fFwBCPBIYD4 |
Na een tijdje niets gepost te hebben, hebben we niet stil gezeten..
Na lang wachten zijn dan toch de dorpels binnen gekomen. De rechter binnen dorpel zit er nu in. We zijn hier erg lang mee bezig geweest om het goed te laten passen. Nu zijn we met de buitendorpel achter bezig, wat ook een hele klus is.. Maargoed het loopt. Ik voorzie tot nu toe geen problemen maar je weet het maar nooit ;) |
Prachtig! gaat straks weer een mooie strakke karmann worden! :cool:
Goed dat je het zo grondig aanpakt!! :thumbup: Johan. |
Thnx Johan ;)
|
mischien een kleine tip ik zou de versteviging de je hebt gemaakt meer naar binnen zetten zodat je de deur er in kunt hangen en daar de dorpel op uitlijnen voordat je de hele dorpel vast last ik zie dat je wel de hoogte balkjes hebt gemaakt maar er hoeft maar iets verschil in verzet te zitten en je krijgt je onderste naad van de deur niet meer goed.
het blijft toch repro plaatwerk. |
Ja dat is een goed idee.
Denk dat ik daar morgen maar is mee aan de slag ga. Had idd balkjes laten zakken op de originele dorpels om precies de hoogte te bepalen. Maar als ik nu de versteviging al los haal heeft dat geen concequenties qua vervormen van de kas omdat de stijfheid niet optimaal is? |
nee nog niet los halen maar eerst de nieuwe versteveging aan de binnen kant maken want ander gaat het mis.
http://deplaatwerker.skynetblogs.be/ |
Thnx voor de tips ;)
Vette site heb je trouwens :thumbup: Mooi werk |
|
goed bezig dat gaat weer helemaal goed komen.
http://deplaatwerker.skynetblogs.be/ |
haha laten we het hopen ;)
|
hey thomas, leuk je nieuwe project hier te volgen! heel veel succes ermee.
|
De dorpels zitten erin :D
Het schiet aardig op en is me niet echt heel erg tegen gevallen moet ik zeggen.. Nu begint het plamuren, schuren,plamuren, schuren enz..... Dus daar zijn we nog wel even zoet mee.. Op budel 2 logo's gekocht voor de karmann en een ivoorkleur stuur gekocht :D Hier nog ff een fotowtje van de vorderingen tot nu toe: [img] |
De neus staat inmiddels in de Epoxy-primer:
|
dat ziet er weer netjes uit
ik had nog onderdelen over maar heb er nog een karmann ghia cabrio bij gekocht en wil deze ook nog gaan klaar maken er was weinig karmann onderdelen op budel vondt ik maar ja het wordt ook steeds schaarser nog wel een achterklep gekocht voor me 55 ovaal :d |
All times are GMT +1. The time now is 19:53. |