Quote:
deze auto is 4-8-2012 verkocht via mp |
Quote:
fotootje,zoals ie er nu bijstaat... |
Quote:
Wordt hij weer in originele staat terug gebracht? Wordt grondig onderhanden genomen in elk geval :thumbup: |
Quote:
nee,helemaal niet zelfs.enige overeenkomst met origineel is dat er zometeen ook geen roest meer aan zit:d |
Quote:
:D :D :D ben erg benieuwd!!! |
Quote:
Beetje miereneuken, maar dit is geen originele NL ;) |
Quote:
Ze komen allemaal uit Duitsland. :thumbup: |
Quote:
hoe lang eigenlijk voordat een auto is ingeburgerd? Hij gaf bij binnenkomst zijn duitse nationaliteit al direct op :D Quote:
:thumbup: |
Quote:
Ik zou het ervoor doen als het een nette was :thumbup: |
Quote:
Deze is van een vriend van me geweest, inderdaad geen ori NL. Die vriend van me had hem ingeruild op een bijna oldtimer MK2 bij de man die hem op 4-8 dus weer verkocht heeft (voor weinig). Binnen een paar dagen stond 'ie weer op marktplaats bij een ander, maar nu in onderdelen. edit: http://link.marktplaats.nl/587450464 |
|
Wat een geld man!
|
Quote:
tja,je hebt ook zoveel keus he?...men vraagt tegenwoordig ook gewoon 3500 voor een 1.3 cl uit 85...wel met Jom schroefset en echte BBS rsen (van 6 kromme geoxideerde sets gefabriceerd) ik vind het een hele nette prijs ...probeer het zelf maar eens te maken of bouwen voor dat geld gaat je niet lukken.. |
:goodpost:
|
van een kennis van mij
YN-99-NY |
Mooie G hoor :thumbup:
|
Quote:
Heb ook een officiƫle duitser gekocht ;) haha |
Quote:
Mooi kenteken :D |
In leeuwarden deze mooie NL G60. Jongen werkt bij de Seat dealer.
Vanmiddag even een fotootje gemaakt. |
Als er een G60 staat met een bordje erboven "SEAT" dan zal hij daar wel werken :tongue:
Mis alleen die mooie Leon FR die er naast stond :D |
All times are GMT +1. The time now is 12:26. |