hoorde van sixpack dat ik snel moets zijn ik kom ook het weekend
|
Hoeveel mensen kunnen zich inschrijven dan ?
|
ivm de catering e.d. gaan we tot 300 inschrijvingen.
|
Ok dat is prima dat weet ik dat.
Is het ook toegestaan om zelf een BBQ mee te nemen ? Voor het geval je al wat eerder of later honger hebt ? |
Quote:
Promo nu ook te vinden op youtube: http://youtu.be/x_l7GmMfL4A |
als ik kan kom ik zondag langs met den BUGGY ;)
|
Quote:
Omdat we midden in een natuurgebied zitten waar het erg droog kan zijn (denk aan brandgevaar), stellen we het op prijs als je gebruik maakt van de centrale catering. |
Ik ga zeker proberen er de zondag te zijn. Wordt weer eens tijd dat ik ergens naar toe ga.
|
Quote:
Dacht ik toch! :D |
en ook al betaald For The Whole Weekend! :D :cheers: :beer: :thumbup:
|
Quote:
dat moet ik nog even gaan doen wil het dit jaar niet weer missen!! zijn er veel Friesen die kan op gaan??? |
Quote:
Zoals het nu lijkt, alleen jullie tweeen :D :tongue: Geintje, zowieso die ganze club uit Hallum :thumbup: |
Quote:
Tis toch ook veel gezelliger om met elkaar te BBQ-en, dan net als vorig jaar je proviand in te slaan en bij je tentje te gaan knoeien. |
Quote:
Ik denk ''die ganze club uit FRIESLAND'' André :D ik mag toch wel hopen dat de organisatie wel weet dat mensen uit Friesland een ''dortsig volkje'' is....helemaal na dik 2 uurtje's :drive: :D:D Nu al ZIN IN!! :beer2: :cheers: :beer: en denk dat we maar eens moeten gaan nadenken voor een goeie ''meeting area'' om te gaan verzamelen,om vervolgens met de hele collonne vanuit Friesland richting het zuiden te cruisen.... :thumbup: Joure een idee,om vervolgens de A6 op te knallen? of Heerenveen om via de A32 de A28 te nemen? |
Quote:
ik denk dat wij al rond een uur of 10,30 uur al vertrekken kunnen we rustig die kan op hobbelen en onderweg nog even goed eten voor dat al dat drank er in gaat :D |
zow de vrouw en ik komen ook met de caravan achter de R32 :P
en de hond er bij! |
:D :cool:
|
Quote:
En ik ben er ook bij. :thumbup: Berry heb nog wel ergens een trainingspak liggen voor je, nu alleen nog wat gouden kettingen. :D |
Tabbert he ;p
|
Quote:
Tijdstip van vertrek maakt mij ook niet zoveel uit... ik pas me aan ;) :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 22:02. |