Dassen... ik erger me aan dassen.
Lakse dieren. |
ik erger me aan broodtrommels met een uitsparing voor een appeltje er in....gewoon geen gezicht. Neem dan een zakje.....
|
Erger me dood aan de nederlandse commentatoren bij vechtsportgala´s zoals K1.. Totaal niet gepassioneerd in vergelijking met hun engelse collega´s..
|
Quote:
Haha, je kunt je maar ergens over druk maken natuurlijk :D |
Quote:
Toevallig precies hetzelfde meegemaakt een paar jaar geleden in Frankrijk :D Wat een lamstralen! Zitten je ze smekend aan te kijken, rijd je door, krijg je me toch een vuile blik! -EDIT- Ik erger mij dus mateloos aan Fransen! :thumbup: |
Quote:
Moet je datzelfde eens proberen als je in 'n zwarte Mercedes G Klasse Cabrio zit... wedden dat iedereen je heel braag en netjes voor laat, en niemand je de pas af snijdt? :D |
Mercedes G Klasse Cabrio ken ik niet, foto!!!
|
Quote:
Heb toen volgens mij geen foto's gemaakt van de auto waarmee wij onderweg waren, moet ik bij de ex-freundin eens navragen, maar zo eentje was 't: Leer, stoelverwarming, airco, grootbeeld navi, 3.2 V6, dus niet die kale leger-uitvoering. :D Lijkt 'n lekker klein compact Jeepie op de foto's, maar wat 'n bakbeest! :eek: |
Wat een hok :D
|
niet zo heel erg fraai nee, ben benieuwd wat Brabus hier mee kan ;)
stukkie er tussen zou hem niet misstaan, oogt een beetje als een proppie |
Stoer ding, durf te wedden dat je met vlaggetjes ook wel mensen van jouw rijbaan kan drukken!
http://www.petrolhead.nl/L1000613.JPG Weet iemand trouwens de afmeting van een G500/G55 xenon koplampen zijn? Misschien wel stoer om in een Golf 2 te monteren :thumbup: Maar volgens mij krijg je dan zo'n blije kikker blik op je auto :D Maar goed: Ik erger mij ook mateloos aan video's die regio gebonden zijn op YouTube! :( |
Aan dit soort kutjochies erger ik mij. Wordt tijd dat ze eens aangepakt worden. :mad:
http://www.youtube.com/watch?v=hfOjDqgP15w |
Quote:
Exact, opknopen, doen ze in "eigen" land net zo :thumbup: http://www.geenstijl.nl/mt/archieve...iets_etc_1.html |
Quote:
toen was ik boos t scheelde 25 cm of hij zat tegen me aan dus ik dacht: ik zal je krijgen vriend, ik rechts ervoor bij en mezelf er weer tussen gepropt voor hem, scheeld nog geen 10 cm.. eigen schuld haha :fingered: -edit- was met de caddy richting belgie waar ze overigens ook niet kunnen rijden en ook geen fatsoenlijke wegen aan kunnen leggen, weer een nieuwe ergenis |
Ha, ik heb laatst een kras op een porsche gezet :) Links in de file, bijna carpoolstrook A1, het komt al los dus ik geef gas, komt een cayenne die denkt dat ie alleen is, propt m in een keer in mn zijkant, had waarschijnlijk niet gedacht dat lelijke auto's een turbo kunnen hebben ;)
niets te zien aan mijn wagen natuurlijk, maar in een zwarte glimporsche staat gauw een kras in een bumper. Ik heb het afgehandeld met een handgebaar. Ik ga echt nooit meer aan de kant voor mensen die wegdrukken of op t laatst invoegen (te laat vaak). Het heeft mij al wat krassen opgeleverd :D Waar ik me echt aan erger, ook al 1x goede schade mee gehad... mensen die op meerbaansrotondes de lijntjes en pijltjes niet kunnen volgen. En dan bij het slingeren en baanwisselen niet kijken, je hoort gauw bots... |
ja ik had t ook vrijdag, met een audi a6 gloednieuw ik reed op de a28 richting zwolle, daar zijn ze met de weg bezig bij knp hoevelaken ik volg de gele lijntjes, de audi niet, gele lijntjes maken een krul naar links richting de witte lijnen, had hem bij in die audi geritst, die reed dus al op de linkerbaan wat duidelijk aangegeven staat dat dat niet mag :screwy:
achterlijke gladiolen |
Quote:
ik heb het al opgegeven.......driedubbel overgehaald bah,wat een graflijers. |
Ik heb ook nog wel iets .. :screwy:
We hebben een rolstoelbus, omdat ik dus in een rolstoel zit .. Geven m'n ouders een beetje gas .. Stukje 150, met achter ons een Astra die zat te bumperkleven, te seinen en nog wat .. Gaan we de snelweg af, we gaan rechtsaf na de rotonde en hij links .. Komt 'ie terug, achtervolgt ons en bij de volgende rotonde konden we 't gras in omdat die zool ons flink snijt en onze bus op haar na mist .. :shake: Dan denk ik van; Ze zien die sticker toch dat er een rolstoel wordt vervoerd?! En dan nog zo doen .. Ik snap dat echt niet .. :screwy: |
Quote:
Beetje moeilijk om dan niet meer de tering te krijgen aan die Marokkaanse jeugd hè. :screwy: Ik wacht nog steeds op de dag dat zo'n groepje kutjochies zoiets doet als ik er bij ben... |
De laatste tijd erger ik mij groen en geel aan alle reclame waar ik echt niet om vraag.
Op tv is het al niet leuk meer dus ga je je favoriete programma maar kijken op internet,en wat denk je:ook reclame. Voor het begint,en daarna minstens nog een paar keer tussendoor,zelfs op you tube is het nu ook. Laten ze de mensheid nou nooit met rust met die manipulerende k.t filmpjes. En ik erger mij aan die jan jaap van der wal,als ik zijn hoofd zie begin ik al te brullen van ergernis,en ga ik als een briesend paard zoekend naar de afstandsbediening om hem zo snel mogelijk om te zappen. Wat een achterlijk figuur is dat zeg. Zo ben mijn frustratie ook weer even kwijt. |
All times are GMT +1. The time now is 14:24. |