dammmnnn wat een project is het aant worden!! heb je er ondertussen geen spijt van gekregen joh?? zooooooo veeeeel werk??
gr antoinee |
Prachtig om te zien hoe je dit aanpakt, ben zelf ook metaal bewerker, geweldig om te zien hoe je dit allemaal doet!
Keep up the good work! Grtzz |
Nog nooit iemand gezien die een mk3 al zo grondig aanpakt :eek:
Ik blijf deze volgen :thumbup: |
Geweldig dat je een auto zo aanpakt, vooral omdat bijna niemand er al iets van een toekomstige klassieker in ziet. Zou die van mij ook best zo willen doen maar heb de mogelijkheden niet helaas.
Keep up the good work! |
Bedankt allemaal :)
@ MauSeR35 : Ik denk idd dat weinig mensen er 'n klassieker in zien, hoewel niet-verneukte exemplaren toch zeldzaam worden... Ach, 'n Golf 3, je amuseert je gewoon ROT.... :D @ Antoine91 : Dat ligt eraan hoe je het bekijkt... het is inderdaad superveel werk, en het is een feit dat, als ik een betere kas had gekocht, ik nu al lang aan het rijden was... Maar langs de andere kant, een betere kas is niet noodzakelijk een "echt goede" kas en kan na 'n paar jaar weer op de bekende plekken aandacht vragen... Daarom heb ik beslist om met deze door te doen... Als het carrosseriewerk af is ben ik toch een aantal jaren gerust. :cool: En het blijft natuurlijk ook gewoon hobby :) Bij dat ik als beroep hele dagen met auto's bezig ben, doe ik het toch nog steeds graag :D |
En er is ook weer 'n update :
Ik heb het achterste stuk van de dorpel verder uitgeslepen en een staalplaat op maat gemaakt en gelast : Daarna het stuk naar de dorpel afgetekend en pas gemaakt. Ik heb dit uit twee delen gemaakt omdat het af-fabriek ook zo is, dan krijg ik nadien dus opnieuw de originele naad. vastgelast : En jawel, het past allemaal : Daarna nog eventjes terug aan de slag met 't plooibankje : Daarna alles zuiver geslepen, geborsteld, geschuurd en ontvet en in de epoxy gezet : |
Vervolgens deze verbinding nog gemaakt... Ik had eerst de rest in de epoxy gezet omdat ik dan overal goed aankon... de achterkant van dit plaatje heeft ook al 'n laag epoxy gehad voor het lassen...
En dan aan de achterkant van de wielkas rechts begonnen... Eerst wat kit verwijderen en kijken wat de aantreffen... Plaat knippen en plooien, weer met het oog op het behoud van de originele naden : Na het verwijderen van het rotte deel, lassen en slijpen is het weer één geheel :tongue: :cool: En dan de vorm van de boog nog 'n klein beetje bijgewerkt Verder nog 'n vraagje... Kan iemand me iets beter aanraden dan Photobucket ? Ik heb tot nu toe alle pics via Photobucket gedaan maar ik erger me rot... Als je 'n tiental pics tegelijk wil uploaden loopt hij (op verschillende pc's...) telkens vast of is de upload niet volledig... En dan kan je weer opnieuw beginnen... Ik ben gisteravond 2 u bezig geweest met de pics van vandaag te uploaden door dat soort ellende... Ik heb 't een beetje gehad met foto-emmer... :mad: grts |
mooi werk weer
|
ipv te uploade ,werken aan de gti maatje :D weer 2 u in de emmer tsssss
nee nee dat komt hier dik in de sjakosh. ma doe toch ma door heb binnen een paar jaar ook ne lakker nodig :D |
Quote:
Komt in orde... Als deze af is krijgt de mk2 en de 6cilinder trakteur alle aandacht :D |
als ge nog ooit een nieuw binnenspatbord golf 3 nodig hebt voor een volgende restauratie, heb nog een nieuw liggen (origineel vw) :d
|
gebruik zelf altijd imageshack.us fototje voor fototje en werkt heerlijk
werken zien er verder weer netjes uit :thumbup: |
Allejezus je hebt wel gelijk een van de rotste MKIII's getroffen zeg, wat een werk zit hierin. Vind het echt mooi om te zien hoe je het aanpakt, ga zo door!
|
Da komt allemaal goe! Gaat echt wel vet worde naar alle waarschijnlijkheid.
Voor foto's te uploade is imageshack.us wel goed zoals vdWal al eerder zei. Grtz |
nog updates hier?
|
Prachtig werk, hoedje af voor al het werk dat je in de Golf stopt :)
|
Je bent goed bezig!!!! En met nu en dan wat hulp, blijft het motiverend ;-)
xxxx |
En hoe staat het met de golf momenteel?
|
Diep respect voor je werk. Zou het zelf niet kunnen opbrengen om aan zo'n rotte auto nog te beginnen. Bij mij zou hij al op de sloop zijn geeindigd (wat natuurlijk zonde is van een mk3 gti )
Succes :D :thumbup: |
Zo, eindelijk weer 'n update...
Ik heb helaas veel te weinig tijd, maar ben toch blijven doordoen aan dit project... :tongue: Ondertussen m'n huisje nog in orde moeten maken, dus 'n hoop niet-GTI werk wat erbij komt... Verder nog tussendoor een compleet nieuwe spuitcabine helpen plaatsen... kortom, de GTI heeft eventjes wat minder aandacht gehad. Toch is er in de tussentijd weer 'n berg werk verzet... :cool: The pics... :D Omdat ik zeker alle roest weg wil hebben (ook binnenin de wielkassen) heb ik alle kit etc. verwijderd... En als je dan toch bezig bent... kan je beter de complete kas ontlakken... Aan 't werk dus... zucht... Kaal : Uiteraard aan beide kant even "ingewassen" met een primer, zodat ie niet roest in de werkplaats... Dan maar ontlakken : Door naar de flanken, grote oppervlakken : Na de grote oppervlakken zijn de stijlen en de randjes etc. aan de beurt : Op de foto's zitten op sommige plekjes nog lak in de hoekjes, deze zijn momenteel echter compleet kaal zoals de raamrand op de foto. Ik had op het moment van de foto helaas geen gereedschap om die kleine hoekjes te kunnen bewerken : En ja, dat is vuil werk... Deze foto is al van NA de eerste keer gezicht zuiver "proberen" te maken : Ter info : dit werk is met een stripschijf gedaan, zonder vonken, zonder opwarming, zonder krassen te maken in de plaat... alle oppervlakkige roestvorming is ondertussen ook gestraald. |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |