De nieuwere VW's rotten ook onder de r**t weg, Passet B6 (2005-2010) Golf+
Krijg ze regelmatig op het werk voor nieuwe achterkleppen imv roest |
die ouwe van me heeft een polo 6r gti, jaar oud zijn de bougies al vervangen, 2 bobines en heeft hij krakende deuren wat ze niet op kunnen lossen en de dsg bak maakt rare geluiden bij lage snelheden, kwaliteitje he!
|
Quote:
Onze werkplaats staat altijd vol met renault :screwy: heb een hekel om aan die hokke te werken ( je hoort me niet zegge dat vw heilig is ) maar die spanne echt de kroon ;) halve auto afbreke om erges bij te komen is zowiezo "in" bij de nieuwe auto's |
|
|
Waarom zie ik hier nu geen Alpine tussen staan? Of heb ik hem over het hoofd gezien. Naar mijn mening de mooiste, en gaafste, Renault ooit.
Al is dat ook niet zo moeilijk. De rest van Renault, op wat Clio'tjes na, is ruk. :D |
|
m'n maat jeroen [vdbworks] zijn 5 gte;
honda k20 motor in een renault 5 gte. 2 liter. 225 pk. 9000 rpm. 6 versnellingen. hydraulische handrem. grotere rempomp. 4 zuiger ferrari remklauwen met grote schijven (voorzijde). 6 zuiger hayabusa remklauwen (achter zijde). zelf bouw aandrijfassen met audi a6 homokineten en renault splain. zelf bouw radiateur van aluminium. 4 in 2 in 1 uitlaat systeem van rvs ( nog in aan bouw). digitaal dashboard van translogic en kms display. zelf bouw schakelpook voor de 6 bak met launch control schakelaar. renault sport rolkooi. bosch motorsport 044 brandstof pomp. 20 liter catch tank met aparte opvoer pomp. zelfbouw aluminium airbox. elektrische stuurbekrachteging. kms mp25 management systeem. |
Prachtig apperaat. Jeroen heeft mijn gt turbo ook onder handen gehad. Zit een volvo 440 turbo motor in met k04 turbo, 480 cc injectoren, kms motormanagement, enz.
|
i know......
wereld is klein soms.....;) |
Heel klein blijkt maar weer ;)
|
Hee...op Cat Racing photobucket account ben ik geabboneerd geweest!
Echt een toffe GTT! |
|
Quote:
Grappig ja. Hij ligt weer helemaal uit elkaar. Ben druk bezig met het herstellen van slecht laswerk van de spuiter, En het aanpassen van de carrosserie zowel van binnen als van buiten. Alles wat onnodig is gaat eruit of eraf. Het word straks een lichtgewicht racewagentje met kenteken. Maar voordat het zover is......... |
|
|
Die vijfjes zijn zo gaaf hè. Op dat spuuglelijke dash na.
|
Renault Rambler 1966 :thumbup: |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |