proficiat :)
|
Quote:
Thnx! alleen jammer dat het weer nu alleen maar slechter wordt he;) |
Op t KWF nog even wat kleine dingen gekocht..
Antenne, mistlamp, nieuwe koplamwimpers en m'n taxi-sticker opgehaald bij de stand van stickerdump.nl |
coole sticker :)
|
Nu nog een keer echt slammen ;)
|
Haha over 2 weken komt de versmalde en verstelbare vooras!
|
Netjes zo nu idd nog ff echt platleggen.
|
Zo nog even aan de keev bezig geweest..
De vooras is alleen verplaats naar volgende week.. Nog fftjes en dan eindelijk slammen! |
lekker dat zijn goede tekenen!
"Nog fftjes en dan eindelijk slammen!" |
al af ? :)
|
Quote:
Er waren wat problemen bij de leverancier van qustoms dus het wordt nu aanstaande vrijdag maar dat weekend moet ik werken dus ik hoop dat ik in de avonduurtjes nog wat tijd vind haha... |
Update :D
Na wat stoeien zit de as er onder.. De tank en de voorklep moet er nog op. De as staat nu op de laagste stand dus hij moet nog iets omhoog... |
Nog een update..
Hij staat nu op zijn wielen.. Ik heb er alleen maar in de straat gereden maar ik denk niet dat ik de drempels over kom :twisted: De kever staat nu bij mijn vader omdat ik zelf nog geen garage heb en die drempels zijn daar bizar hoog.. De enige optie is om hem een stuk omhoog te zetten maar hij staat zo echt mooi vind ik :? Ben nu bezig om een huis te gaan kopen met een garage dus mocht het allemaal door gaan kan die bij mij staan en dan is het geen probleem meer want daar zijn bijna geen drempels haha... |
|
ziet er goed uit. Hang je nummerplaat iets hoger... scheelt weer 2 centimeter :)
|
Quote:
Haha om m'n nummerbord maak ik me het minst zorgen haha. Thnx voor het compliment.. |
Ziet er netjes uit hoor. Is er nu ook nog mee te rijden? Maarja het oog wil ook wat toch??
|
Quote:
Thnx.. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet mee gereden, alleen ff door de straat haha.. Maar we zulle zien, anders gaat tie nog een stukje omhoog |
Er valt goed mee te rijden moet ik zeggen.. Het rijgedrag is wel even wennen maar dat went wel haha..
|
Ben vandaag nog even bezig geweest met van die luxaflex voor de achterruit.. Wat een t#ringwerk zeg haha.. Het is allemaal zo dun dat spul en als je niet oppast zit er snel een knik in..
Ik had ze van een maatje van me overgenomen maar ze waren zwart.. Dat vond ik toch niet staan dus heb ze wit gespote We krijgen trouwens de voorklep met geen mogelijkheid meer open! Snap er helemaal niets van! Heb vanalles al geprobeerd, met z'n 2e eraan getrokken, een het hendeltje in het dashbordkastje heen en weer en de andere aan de klep trekken.. Pff wordt er een beetje simpel van! Hebben jullie nog suggesties behalve de slijptol haha? |
All times are GMT +1. The time now is 09:44. |