Dikke 5 :cool:
|
Vandaag visite gehad en kwam met een dikke golf5 langs....
Kon het niet laten om beide wagens even tegen over elkaar te zetten. Ooh ja en nog een picture van mijn airride meters verwerkt in de middenconsole. |
Lekker bezig ex-buur :)
|
Quote:
:thumbup: ...thanx ex-buurman |
Zo vandaag de RVS buitenranden van mijn RH ZW1 zelf weten te regelen en te bemachtigen via Gold-Creations.be via Steven.
Deze kon in 1week tijd de buitenranden leveren zodat ik ze volgende week al binnen heb. 2x 2,25"x17inch RH zw1 RVS Gepolijst 2x 2,75"x17inch RH zw1 RVS Gepolijst Dat betekent dat de velgen als alles hopelijk nu wel eens goed gaat en levering op tijd is...hij af zal zijn voor VAG Meeting in Leeuwarden. Ik heb vandaag de originele Detroit GTI velgen te koop aangeboden en wou voor dagelijks eerst de Edition30 zwarte Detroit GTI velgen in 18inch hebben, maar vind de 19" oud model RS6 velgen ook nog steeds dik ongeacht dat deze velgen al wat jaartjes mee gaan. Daardoor heb ik gekozen voor 19" RS6 Compleet zwart met gepolijste buitenrandje in de maten 8,0j et45 om deze voor dagelijks te gebruiken ipv originele detroit gti velgen. En met de juiste verlaging vond ik de RS6 gewoon dik voor dagelijks.... Zeg maar dit idee............... |
staat goed zo met die RS6'en, ben met je eens dat het nog steeds super velgen zijn!
Wat een stomme auto's eigenlijk die golf5... Zoals hij op deze foto staat is het net of hij te hard heeft moeten remmen en de boel naar voren getrokken is. |
Thanx..... :thumbup:
Graag jullie mening welke kleur keus het beste zal staan onder de witte golf5 gti met 19" RS6.....twijfel namelijk een beetje. Bandenmaat worden: Falken FK-452 215/35 ZR19 85ZR XL 1e keus: Origineel RS6 zilver 2e keus: High gloss Black met gepolijst buitenrand 3e keus: Matzwart Black met of zonder (witte rand) |
Toevallig net een setje van verkocht (onderste 2 foto's), uber!!!
|
3e keus: Matzwart Black met witte rand !!
Staat zeker goed en je hebt er weinig onderhoud aan. |
op die 17" RH's is die V op air echt afschuwelijk gruwelijk vies vuil dik (turbotaal bleef hangen)
supermooie bak, en zo alles gelezen te hebben wat je is overkomen hoop ik dat je er buitenproportioneel veel plezier van hebt. |
Quote:
je hebt pb |
Keus 3 met witte rand! De RS6 blijft een super wiel, staat onder vrijwel iedere auto gaaf. Je ziet ze gelukkig niet meer op iedere straathoek ;)
|
Gewoon matzwart vriend (met of zonder gepolijste rand) :thumbup:
Staat uber onder een witte auto.. Hier ff een paar matzwarte rs6en onder mijn witte auto :D |
glans zwart met een wit randje!
|
Quote:
mijn keus ook :thumbup: |
Helemaal Candywhite :)
|
knalroze of groen met een gepolijste rand ;)
|
Heb net een foto gevonden met dezelfde 19" Highgloss Black RS6 met gepolijst buitenrandje in de velgen op witte golf5 met zwarte skirts en bumper gedeelte zoals de mijne....
Kan niet zeggen dat ik dit super vind ofzo en ga dan toch liever naar origineel zilver zoals op 1e foto onder de zwarte mk5. Of het ligt aan mij dat het wat te zwart word in combinatie met de zwarte skirts en achterste gedeelte bumper....of deze velgen ogen te breed en niet laag genoeg. Op een geheel witte auto lijkt het toch anders vind ik ipv een gti met zwarte contrasten. |
Ik zou ze ook helemaal candywhite maken, ookal is dat geen optie..
|
Quote:
:iamwithst Maak er 1 geheel wit snoepje van.. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 10:11. |