![]() |
btw, die 5 cm schroefdraad was er wel, maar op het laatst wou ie niet verder, aangezien ie dan op de rubbers kwam te liggen.... (daarom heb ik deze uit voorzorg vast ingekort bij mijn nieuwe set.) Denk dat Gert em daar toch wel op max had... Maar dat was idd niet/nauwlijks rijdbaar...
|
Krijg je dan geen gezeik met de dempers die dan te ver naar beneden slaan??
heb er zelf namelijk ook wel is over zitten denken omdat ie als ie echt laag moet constant op die rubbers bonkt. |
Quote:
neem maar een keer een snelle bocht naar links!! ;) |
Quote:
heb gekeken hoe ver de zuiger naar binnen kan... nou, mijn cunclusie was dat er wel een stuk af kon... :) btw, als ik straks mijn nieuwe velgen heb, dan pas ik er net zo lang rubbers in dat ie niet aan kan lopen... en zet ze dan strak in de kassen... (zodat alleen de laatste doorslag op de rubbers komt, en ik er iig NIET constant op rijdt... das niet echt bevordelijk voor de wegligging natuurlijk... maar zal het zowieso niet zijn... maar oke, je bent jong....) |
Quote:
trouwens.... kan dit een verschil zijn in dikte van de aandrijfassen dan? of zit er wel eens wat verschil in de ene of de andere carosserie? Want dat heb ik nog nooit beleefd met mijn vorige jetta... en Gert ook niet geloof ik... en hij heeft echt op een paar cm van de grond gelegen met de versnellingsbaksteun en triangels.(i.c.m. 13 inch 175/50 yokohama's) :confused: |
ik vond idd bij rene de voorkant ook nog niet extreem laag voor een schroefset... goed, het is wel erg laag, maar ik had verw8 dat je hem met een schroefset wel door de grond kon laten zakken...
mja, lager als dat is denk ik toch niet echt aan te bevelen op 14ers, hoewel het toch gebeurt bij sommigen hier... |
Quote:
dikte ..? geen idee.. maar lwin's bronzen type 1 , was eerst de mijne, met supersport schroefset, waarvan de rechter aandrijfas aanliep in het chassis, is wel een automaat, misschien dat dat anders is..? |
een automaat?
oh ow..........heb ik dus ook....nja, we zien wel. gister trouwens even bezig geweest, werkt voor geen meter in het donker...vrijdagmiddag originele vering er weer onder voor de keuring. en nog wat kleine dingetjes regelen. gister nog even onder de auto gekeken aan de voorkant en het is mijn carosserie (of chassis?) die laag ligt, nog lager dan de draagarmpunten.... |
Quote:
Uhmmm supersport? Weet het niet zeker hoor, zal het eens aan hem vragen. Het is iig een heel goed setje, lekker stug en kan heeeeeeeeeeeel laag! |
eh, wat vinden jullie van zo`n zwart/wit of zwart/blauw geblokt dak voor mijn einser..... als ik em toch eerst als ratje hou......en zo`n startnummer aan de zijkant...
zoiets leek me wel komisch.....uiteraard wel stickers...zodat et er wel weer af kan.. |
COOL!!
Zag laatst een rooie staan, die was echt tof! Ook zwart/wit geblokt dak en stickers, ook 2 kuipstoelen en een rolkooi. Super als je die dan langs de weg ziet staan! |
ja doen rene!!!! echt DOEN!!! super
|
yep! gewoon doen! retro-race look maken supercool!
:D |
retro-rat-racer rrr
ziet er wel ruig uit, gewoon doen! overspuiten kan altijd nog :D |
Wie kan/wil die gele rat ff omtoveren in mijn kleur? ben ff benieuwd :D
|
He Rene,
Gewoon ff naar Bert Smit gaan, die tovert je zo die stickers erop. En ik geloof dat dat wel binnen jouw budget past. Oranje "76" op de deur past ook goed bij jouw kleur !!!!! Idee misschien............. Grtz........... LRR |
jepz, had ik al in gedachten :D
dat "76" is idd leuk, net zoals dat "Gulf"........maar zo`n startnr is ook errug gaaf vind ik... ach....we hebben de motorkap nog ;);) ik hou`t ff in m`n gedachten.. ps... leuk fotoshopprojectje voor jou? :D |
er zijn bedrijven die ipv spuiten van de auto em bestickeren... in elk gewenst effect en kleur... idee? ;)
|
hahaha, nee dank je..maar ik weet dat ze bestaan :D
|
@gert heb supersport suspension eronder en hij kan tot 125mm staat in de tuv papieren..... kwaliteit met 4 sterren(is voor de info)
|
All times are GMT +1. The time now is 05:19. |