Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   NEW, Spijlbus uit 1961 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6676)

Tim Spijlbus `61 10-01-2006 09:38

ik weet toevallig dat jasper gister een aantal prima foto`s heeft gemaakt... en hij ging ook nog vroeg naar huis dus had stiekem wel een beetje gehoopt dat ze erop stonden....

Jasper Ovaal 10-01-2006 12:54

jasper is alleen zijn kabeltje kwijt voor zijn oude camera, dus het blijft nog ff wachten.. zijn allee deuren nou kaal?? :rock:

Volkswouter 10-01-2006 13:02

Hee Tim heb je nog wat gekocht op het KWF?

Tim Spijlbus `61 10-01-2006 13:04

bijna, gister stonden we ff een peukie te roken toen ik dacht ik haal ff die vogel nestjes weg achter die schotjes bij de voorkant van het dak..... bleek dat Robin langere vingers had en er drie spuiten (allen voor insuline gebruikt...???) uithaalde en een horloge en daarmee klaar was het half elf in pakken en wegwezen..

Dus deuren nog niet helemaal kaal ik denk dat ik vanavond ff ga om ff 1 deurtje af te maken...

Tim Spijlbus `61 11-01-2006 12:59

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Hee Tim heb je nog wat gekocht op het KWF?

Wat plaatwerk ( laadvloer en accubak)
was voor een leuke prijs dus het heeft nog zin gehad ook om naar het KWF te gaan. en jij nog wat gekocht?

Ben nu nog op zoek naar de instap in de cabine linke en rechts in de instap achter en dan is het meeste wel compleet.

Volkswouter 11-01-2006 13:03

Quote:
Originally Posted by Tim Spijlbus `61
Wat plaatwerk ( laadvloer en accubak)
was voor een leuke prijs dus het heeft nog zin gehad ook om naar het KWF te gaan. en jij nog wat gekocht?

Ben nu nog op zoek naar de instap in de cabine linke en rechts in de instap achter en dan is het meeste wel compleet.

Ik heb 1 linker koplamp gekocht voor de 58èr en een motorklep voor de 66èr.Die motorklep daar was ik al 3,5 jaar naar opzoek.Die is maar 1 jaar gebruikt en nu heb ik heb ik hem in een zeer nette staat.

Tim Spijlbus `61 11-01-2006 14:27

Quote:
Originally Posted by VolksWoute®
Ik heb 1 linker koplamp gekocht voor de 58èr en een motorklep voor de 66èr.Die motorklep daar was ik al 3,5 jaar naar opzoek.Die is maar 1 jaar gebruikt en nu heb ik heb ik hem in een zeer nette staat.

Motorklep en benzine tank heb ik ook nog nodig heb ik ook gezocht op KWF maar nier gevonden jij wel dus...

Tim Spijlbus `61 12-01-2006 11:22

Kaal

Hierbij de beloofde update van de bus die nu helemaal kaal is en wonder boven wonder helemaal keihard!!!

zie foto`s

:D :D
TOP bus!!!!

wakebus-m 12-01-2006 11:31

zo he !!! :eek: dat ziet er goed uit haha.....

Gr. michiel

Airtime 12-01-2006 12:33

Nu blanke lak erover, verlagen en rijden! :woowoo:

Iets serieuzer: zie er inderdaad helemaal niet verkeerd uit, zeg! :)

Tim Spijlbus `61 12-01-2006 12:51

Quote:
Originally Posted by Airtime

Iets serieuzer: zie er inderdaad helemaal niet verkeerd uit, zeg! :)

Blanke lak????....
we zitten er aan te denken om een deel blank te houden...... zal wel moeilijk worden om dat zo te houden maar we zien het wel...

Jasper Ovaal 12-01-2006 13:14

zo he he,hij heb ook een keer foto's erop gezet.. blijft er kicke uit zien, en hard ook.// hij is weer mooi gedraaid gister dus we kunnen die balken gaan bakken. vloertje bakken, binnekant een beschermlaag geven. remmen en benizne leidneing erin boeren, en gas met dat ding.. :woowoo:

steven16v 12-01-2006 13:36

Daar heb je wel ff werk aan gehad om dat staal zo blank te krijgen. Ziet er goed uit!

vwcrewcab 12-01-2006 15:48

Nu helemaal polijsten :D

Lomax 12-01-2006 16:00

Quote:
Originally Posted by Airtime

Banden plakken niet te vergeten ;)

Mooie bus hoor.

volksaddiction 12-01-2006 18:02

Quote:
Originally Posted by Tim Spijlbus `61
Blanke lak????....
we zitten er aan te denken om een deel blank te houden...... zal wel moeilijk worden om dat zo te houden maar we zien het wel...

:eek:
Dat ziet er aboluut niet verkeerd uit tim !!
Wel geinig, boven alleen blanke lak en onder een kleurtje (of andersom) :D:D

Tim Spijlbus `61 12-01-2006 18:24

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
:eek:
Dat ziet er aboluut niet verkeerd uit tim !!
Wel geinig, boven alleen blanke lak en onder een kleurtje (of andersom) :D:D

We zitten inderdaad te denken het midden gedeelte ( strook met ramen erin )zo te houden......
ik hoop dat het een beetje netjes blijft dan... :D

Died 12-01-2006 20:56

Super dat de spijl keihard is. Over de spijl zo houden gesproken. In de Ultra VW heeft iemand met een spijl gestaan die er ook zo uit zag. Weet niet of daar blanke lak opzat. Was wel aan te raden, het was in de UK...

VWrijder 13-01-2006 10:59

WTF strakke bak zeg :eek:
Zo zie je ze niet veel meer denk ik.

Melvin 13-01-2006 11:16

zoals dit?

denk niet dat je dat in nederland mooi houd...

All times are GMT +1. The time now is 19:30.