die 16vg60 is wel gaaf staat ook nog op mijn lijstje (eerst maar zonder g60 maar wel met 16v:( ) wel jammer van de airco. Past dit dan niet meer?
|
Mijn "nieuwe" aanwinst
|
hierbij mijne met zomer wielen!
en op meeting deurningen |
@daniel;wielkastranden er al op?
ben wel benieuwd hoe het staat nl.;) |
@ de pul... Ik wil even wachten hoe het staat met de nieuwe wielen die besteld zijn...
als ze buiten de kasten staan dan komen er randen op... ik ga wel ff proberen hobbybob te monteren dan ff fototje te maken.. |
Quote:
ik ben benieuwd hoe het staat icm die aparte lijsten op de zijkant;) maar je hoeft ze er voor mij niet speciaal op te zetten hoor :thumbup: |
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar het eindresultaat!...
|
Mooi ding!
|
Stijlvolle MkII's hier! :thumbup:
De mijne zoals hij was voor de winter (nu op MkII Golf staal met Caddy naafkappen) en na de winter weer gaat zijn; |
Quote:
|
@ de pul.. Hmmm ik laat dat even in het midden. ik heb het nog niet eerder gezien op een type 2.... is een speciaal bestelling. ik heb al vaker gehad dat iemand een idee afpakte :wow: .... zodra ze eronder zitten post ik het hier wel.
Deze wielen heb ik ff geleend van iemand die die auto stuk heeft :rolleyes: |
mk2'tjes...!! BIEZELWERKS. CustomRides. :D |
He topper,is die grijze rallye ook van jou?
Bevalt spatbord goed? :) |
Quote:
goeidag eem? Spatbord is zeer netjes :thumbup: Die grijze RALLYE is van een vriend van mij,auto komt uit Mussel en was eerst rood.. ;) |
de rallye en golf daarboven zien er goed uit!
|
Die mk2 boven die rallye,is dat niet de ouwe vr6 van wolfsburger g60 ?
Die zit op vw forum hier zit golf 4 dash in had hij ook :cool: Hier zitten nu andere wielen onder zie ik wel :D Vind hem er nu nog dikker op geworden :thumbup: Pracht wielen :cool: |
de mijne vorige zomer, deze zomer zal die er niet zo gek anders uitzien
|
netjes:thumbup: repaint?
|
100ste keer
|
Quote:
hoe bedoel je? |
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |