![]() |
Quote:
Je weet vast wel voor welk type Amerikaan ik de nodige luchtgekoelden de deur uitdoe hé :wink: |
Wat een slee zeg! Wat gaat er zoal aan gerestyled worden?
|
Quote:
ehhh niet te gek veel ... hoorde hem gisteren wel over verlagen & 20",maar meer eigenlijk niet. ![]() |
je hoeft er iig niks meer aan te doen, SUPER zo'n bak!! een ami moet er ook nog een keer komen... droom droom :)
|
vette wagen man!!
|
Quote:
Deze uitspraak gaat aardig wat stof doen op waaien op dit forum... Maar ik begrijp je!!! :eek: |
die foto's doen het dus niet :-(
die blauwe bak is ook strak, alleen jammer van het frontje. die koplampen zo in de hoekjes is niet echt mijn stijl |
Quote:
lijkt wel een hamerkophaai, ... dat frontje dan |
Quote:
Er zullen meer mensen mij begrijpen Usertje ;) ![]() ![]() ![]() ben altijd aardig gecharmeerd geweest van dit type Chevrolet uit 1967. |
ik denk dat iedereen hem daar wel op inruilt ja!
|
Woohoe... wat is DAT! deze stijl ook man, strakke kar... wel beetje hoog P*M* gehalte maar dat mag de pret zeker neit drukken :D:D
|
Over amerikanen gesproken: Bij mn broer op t werk staat een '64 er Ford mustang voor motorrevisie. Zo een wil ik ook wel! Ding is helemaal opnieuw opgebouwd, wat een mooie bak is dat zeg!
Zoeen als deze: ![]() |
Nu welzichtbaar???
![]() ![]() |
Quote:
Je wint bijna van Mike met grijs zijn broeâh gosâh !! |
ook mooi!!! probleem is dat ik alle ami's wel kan waarderen eigenlijk... keus maken zou voor mij moeilijk zijn :D
|
Quote:
kwestie van je scherm calibreren.... |
Daarom moest jij wat lichter maken @anus .. gaat eens je best doen .
Gewoon scheren .. valt het grijze niet op . Alhoewel je dan weer goed bij de weiffies scoort .. scheelt je weer een rondje Skeveninguh á 1 0p 4 . Ik vind die lampies zo op de hoek juist retecool :D |
Quote:
Dat (dit) is een ChevyII uit 1967 ![]() op de laatste snc (7 mei) was er eentje (zie usertjes foto's) volgende snc (Saturday Night Cruise) is zaterdagavond 4 Juni weer !! ![]() |
Quote:
dacht dat ze in die tijd nog 420ci waren? mooie kar in ieder geval. Hier gekocht, of pas geimporteerd? |
die SNC is dat yank iron only ??
|
All times are GMT +1. The time now is 00:28. |