Super dik!!! :cool:
|
vandaag word de phaeton eens goed onder handen genomen, we gaan hem polieren en wat wax opzetten.. blinken zal hij :-) volgende week de eerste beurs met hem in england op ultimate dubs..
|
:postpics:
Blijft een dikke bak! :thumbup: |
Echt een vette bak, velgen en de verlaging komen perfect uit!
|
brrrrrrrrrrr super super netjes !! dikke bak
|
gisteren is er iemand van 7u30 tot 18u 30 bezig geweest met polieren, heeft de auto 5 keer volledig gepolierd met verschillende pads en pasta, en een laag sealant gezet,is voor de kleine krasjes die over blijven nog op te vullen.
en juist is hij weer begonnen met nog een laag sealant en dan nog 2 lagen wax. niet normaal hoe hij weer blinkt!! |
hier een voorsmaakje van na het polieren..
|
Mag wat kosten dat poetsen zeg ! Maar het resultaat is zekers te zien, plaatje van een auto Davy :thumbup: ik zeg goed bezig.
Kom je dit jaar nog naar Nederland voor de meets ? |
auto moet goed verzorgd worden he :)
de kans zit er wel in ja dat ik een nederlandse meeting doe ja.. |
Je bent van harte welkom man ook hier in Nederland natuurlijk.
De DUB-INN meeting 2 Mei is een mooie binnenkomer voor jou.. Altijd goed verzorgt en mooie auto's.. Denk wel dat je dan de enigste met een Phaeton bent :D !! |
staat er zeer strak bij!
|
Quote:
thx ;) waar is deze meeting te doen? kunnen we mss eens een dagje nederland doen he :) |
oei, wat een gave sloep!!
|
wauw! echt heeel mooi!
|
Quote:
Deze meeting is in Arnhem (locatie Papendal). http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=62588 Altijd supergezellig en goed geregeld! :thumbup: |
Wat een verschrikkelijke afgrijselijke gruwelijke dikke Phaeton...
Hebben, hebben, hebben |
Quote:
Oi! Dat zou inderdaad erg gaaf zijn als we deze gave bak op onze Arnhem DUB-INN mogen verwelkomen! Alle info over de 4th Arnhem DUB-INN kan je vinden op: www.VWTeamArnhem.com/ArnhemDUB-INN We hopen je te zien op 2 mei! |
Quote:
ik ga proberen maar kan niks beloven ;) |
Super
|
dikke bak en leuk kenteken :d
|
All times are GMT +1. The time now is 21:59. |