gelefi met je kenteken ik zou wel weten wat ik erin legde.
en das niet dat defensie blokje;) |
Quote:
NICE !!!!! Een goede tip van de verwekker van `Ons Nielske´: In de grijze oudheid :D werden er hier Porsche industrie motoren in Karmann´s en Kevers gebouwd. Die liepen stuk voor stuk in elkaar omdat die motoren niet `gewend´ waren aan de wisselende belastingen. Dus heel rustig inrijden en regelmatig daarin klepspeling kontroleren en het liefst een oliedrukmetertje monteren dus hem de eerste (ik denk) 1000 km goed in de gaten te houden. De voorkeur van mijn grijze cellen gaat overigens nog sterk naar dat andere blok hoor. :rolleyes: |
Deze kever heeft iets, evn nadenken.
Oja: Karakter Goed bezig kerel, erg gaaf ding en veel plezier ermee! |
Behold mi amigos: 5'' airbeam by Slam and Weld and Qustoms!...
Adjusterblokken komen er dus los in te zitten. (lekkage/kapotte balg: bouten erin, as omhoog en rijden) meer op de Blog! |
potdikke dat is gaaf:thumbup:
gewoon zelf een vooras maken,omdat het kan:D |
asje ziet er netjes uit!
|
goed bezig maat ..wordt een dikkertje
|
thnks gozer!
|
Haleluja....Praise the lower.....slammed!
|
hoooooly mother of all crazy shit!!! kun je ook rijden zo?
|
de tering die ligt echt met zijn neus op straat :rock:
|
Bags are for chicks!!
ziet er goed uit zo jens! velgen zijn anders, maar heel gaaf. |
Dope hoor, al vind ik 'm zo op 'showstand' een beetje té rake liggen..
|
rake = ruig :)
|
Rake is cool idd. Hele gave Kever Jens! Jammergenoeg ben ik je op Budel maar in vogelvlucht tegen gekomen en geen tijd gehad om ff een praatje te maken. Volgende keer beter ;)
|
goeie foto jens! :D
|
Rake is zeker ruig, maar wel tot op zekere hoogte (leuke woordspeling)
|
Quote:
voor de mensen die niet op buitenlandse fora zitten...rake is het voor, danwel achterover hangen van de auto in kwestie. @jens,er is zo niet mee te rijden begrijp ik?zou wel ubervet zijn om zo langs een volle boulevard te schuiven:D:D |
Voorover ja, niet achterover.. als je een beetje into auto's bent zijn dat toch wel basistermen lijkt me..
|
Quote:
ow,sorry ik dacht pas te lezen dat je het ook toepaste bij achteroverhangen. mwaaoh,echt een basisterm is het niet,ik red me al jaren met 'hij staat voorover' of 'hij hangt in de reet'... en niet meteen inhaken op die 2 termen. |
All times are GMT +1. The time now is 08:02. |